  • 11. Data: 2011-11-12 09:32:07
    Temat: Re: karta prepaid
    Od: dwr <d...@g...-u-s-u-n.pl>

    W dniu 2011-11-11 21:30, darkblue pisze:
    > Użytkownik "dwr" <d...@g...-u-s-u-n.pl> napisał w wiadomości
    > grup dyskusyjnych:4ebd77e4$...@n...home.net.pl...

    > hmmm ta karta virtualna mnie zaciekawiła.... w sumie by mi taka
    > wystarczyla :)
    > przyjrzę się sprawie.

    Pamiętaj o limitach :)
    Max na rachunku technicznym karty 3000 zł a dzienny limit transakcyjny
    to 500 zł. Płątności w walucie innej niż PLN i EUR to 3% kosztów.
    Jak wiesz, że będziesz płacił w walucie to możesz wziąć prepaidową
    normalną w EUR, GBP lub USD. Limity też niskie - odpowiednio: 150 euro,
    130 gbp i 200 usd. Kursy BZ ma słabiutkie jak to w większości banków.

  • 12. Data: 2011-11-12 09:33:32
    Od: dwr <d...@g...-u-s-u-n.pl>

    W dniu 2011-11-11 21:30, darkblue pisze:
    > Użytkownik "dwr" <d...@g...-u-s-u-n.pl> napisał w wiadomości
    > grup dyskusyjnych:4ebd77e4$...@n...home.net.pl...
    [...]
    > hmmm ta karta virtualna mnie zaciekawiła.... w sumie by mi taka
    > wystarczyla :)
    > przyjrzę się sprawie.
    A i jeszcze jedno co do karty z BZ. Komornik nic z niej nie zwinie ;)