  • 1. Data: 2008-04-07 13:47:17
    Temat: karta przedplacona
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Witajcie,

    Czy ktorys bank oferuje karty przedplacone do platnosci przez Internet,
    takie jak jeszcze niedawno dostepne byly w Slaskim?

    --
    pozdrawiam,
    Maciek

  • 2. Data: 2008-04-07 13:58:32
    Temat: Re: karta przedplacona
    Od: Kamil 'czemu' Bista <t...@c...org>

    Maciek pisze:
    > Witajcie,
    >
    > Czy ktorys bank oferuje karty przedplacone do platnosci przez Internet,
    > takie jak jeszcze niedawno dostepne byly w Slaskim?

    BZ WBK (karty pre-paid na stronie www.bzwbk.pl)
    mBank (eKARTA do eKONTA lub izzyKONTA - rachunki darmowe, koszt karty 25zł)
    MultiBank (netk@rta)

    I pewnie wiele innych. Z tym, że do tej w WBK nie trzeba zakładać konta.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil 'czemu' Bista

  • 3. Data: 2008-04-07 14:14:42
    Od: Tomasz Nowicki <t...@s...com>

    Dnia Mon, 07 Apr 2008 15:58:32 +0200, Kamil 'czemu' Bista napisał(a):

    > MultiBank (netk@rta)

    Przy czym np. moja netk@rta leży sobie w szufladzie, bo po kilku nieudanych
    próbach zapłacenia nią w sieci doszedłem do wniosku, że to jedna wielka
    lipa

    T.

  • 4. Data: 2008-04-07 14:51:18
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 7 Kwi, 13:47, Maciek <d...@p...onet.pl> wrote:
    > Witajcie,
    >
    > Czy ktorys bank oferuje karty przedplacone do platnosci przez Internet,
    > takie jak jeszcze niedawno dostepne byly w Slaskim?

    Na stronach jeszcze oferuja

    http://www3.ingbank.pl/u235/navi/38731

  • 5. Data: 2008-04-07 15:00:37
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 7 Apr 2008 16:14:42 +0200, Tomasz Nowicki napisał(a):

    > Przy czym np. moja netk@rta leży sobie w szufladzie, bo po kilku nieudanych
    > próbach zapłacenia nią w sieci doszedłem do wniosku, że to jedna wielka
    > lipa

    A co sie dokladnie stalo, tzn sprawdziles w banku?

  • 6. Data: 2008-04-07 15:01:01
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 7 Apr 2008 07:51:18 -0700 (PDT), krzysztofsf napisał(a):

    > http://www3.ingbank.pl/u235/navi/38731

    Ale w oddzialach juz nie, i ma jej nie byc.

  • 7. Data: 2008-04-07 15:01:48
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 07 Apr 2008 15:58:32 +0200, Kamil 'czemu' Bista napisał(a):

    > I pewnie wiele innych. Z tym, że do tej w WBK nie trzeba zakładać konta.

    Niepotrzebne mi nowe konto, wolalbym sama karte.

  • 8. Data: 2008-04-07 15:11:21
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 7 Kwi, 15:01, Maciek <d...@p...onet.pl> wrote:

    > Ale w oddzialach juz nie, i ma jej nie byc.

    Czyzby sie przejechali na transakcjach nie wymagajacych autoryzacji,
    ktore pokrywal bank?

  • 9. Data: 2008-04-07 15:32:20
    Od: "max" <b...@a...pl>

    > Czy ktorys bank oferuje karty przedplacone do platnosci przez Internet,
    > takie jak jeszcze niedawno dostepne byly w Slaskim?

    teoretycznie polbank dwie karty debetowe dwa konta za darmo
    z najlepszymi przelicznikami walut

  • 10. Data: 2008-04-07 17:47:09
    Od: Tomasz Nowicki <t...@s...com>

    Dnia Mon, 7 Apr 2008 17:00:37 +0200, Maciek napisał(a):

    > A co sie dokladnie stalo, tzn sprawdziles w banku?

    Nic się nie stało - raz czy drugi sklepy akceptowały tę kartę, ale w innych
    wypadkach odrzucały - niewarta skórka wyprawki, jeśli karty wypukłe
    przyjmowane są w 99% przypadków

    T.