  • 11. Data: 2007-06-28 20:42:27
    Temat: Re: karta za podpis-kruczki
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "darnok" <d...@a...spam.ch> wrote in message
    news:f60s55$c9b$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Rajfi na to wpadl :)
    > "Uprzejmie informujemy, że w dniach 23.04. - 30.06.2007 prowizja za
    > wypłaty gotówki dokonane w kraju i za granicą przy użyciu kart kredytowych
    > Raiffeisen Bank Polska S.A. i rozliczone w ww. terminie wyniesie 0zł."

    Zastanów się jaki procent tych transakcji nie zostanie ROZLICZONYCH w tym
    terminie.
    I ile klientów zapłaci prowizję za nieczytanie ze zrozumieniem.

  • 12. Data: 2007-06-28 20:58:18
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    darnok pisze:

    > Rajfi na to wpadl :)

    Getin ma to w normalnej ofercie i do tego ze wszystkich bankomatów na
    całym świecie :)

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 13. Data: 2007-06-28 21:01:27
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Rafal Franczak pisze:

    > Możesz zmienić na wyciągi przez email, ale tylko jeśli chcesz aby
    > wszyscy po drodze czytali wyciągi.

    No i co z tego, że ktoś zobaczy (w co bardzo wątpię), że masz do
    spłacenia 300, 500 albo 5000 PLN?

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 14. Data: 2007-06-28 22:30:27
    Od: Rafal Franczak <franek@usun_to.kolorowe.krakow.pl>

    dl napisał(a):

    > ??? Możesz jaśniej? Że niby emaile ktoś 'podgląda'?

    Przecież typowe podejście do pracy admina to: "siedzi , nic nie robi i
    czyta pocztę".

    Wg mnie wysyłanie wyciągów emailem, to jak włożenie papierowego wyciągu
    w drzwi mieszkania BEZ koperty.

    Rafał

  • 15. Data: 2007-06-28 23:05:17
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Rafal Franczak pisze:

    > Przecież typowe podejście do pracy admina to: "siedzi , nic nie robi i
    > czyta pocztę".

    Typowe to są właśnie takie wypowiedzi.

    > Wg mnie wysyłanie wyciągów emailem, to jak włożenie papierowego wyciągu
    > w drzwi mieszkania BEZ koperty.

    Wyciągi na email - szybsze, łatwiej można przechować i skopiować,
    oszczędzają papier a więc środowisko, bank mniej płaci a więc może coś w
    zamian dorzucić.
    Wyciągi papierowe w zasadzie potrzebne przy przenoszeniu kk i to nie zawsze.

    Prawdopodobieństwo przeczytania maila przez tego admina, co to siedzi i
    nic nie robi, jest takie samo jak otwarcie koperty nad parą przez
    pracownika poczty. Znaczy jest jeden wyjątek - jeżeli Twoim gospodarzem
    domu jest Stanisław Anioł :) "Powiedz staremu żeby kupił pięćset
    zielonych tylko, żeby za bardzo nie orżnął... a to Twój tatuś"

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 16. Data: 2007-06-30 17:00:05
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Fri, 29 Jun 2007 00:30:27 +0200, Rafal Franczak napisał(a):
    > Przecież typowe podejście do pracy admina to: "siedzi , nic nie robi i
    > czyta pocztę".

    Raczej opisałeś typowe gadanie użyszkodnika :)
    Admin ma trochę za dużo na głowie by czytać pocztę użytkownikom - a nawet
    jak ma trochę czasu, to wątpię by mu się chciało przeglądać jakieś maile...
    Nie mówiąc już o tym, że prawdopodobieństwo by admin zaczą podglądać właśnie
    TWOJE maile zawierające wyciągi jest minimalne.

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    "To nie logika, to polityka"

  • 17. Data: 2007-06-30 17:27:27
    Od: Rafal Franczak <franek@usun_to.kolorowe.krakow.pl>

    Jacek Osiecki napisał(a):

> [...]
    > Nie mówiąc już o tym, że prawdopodobieństwo by admin zaczą podglądać właśnie
    > TWOJE maile zawierające wyciągi jest minimalne.

    Napiszę tak, pracuję na admińskim końcu sieci. W przywatnym życiu staram
    się nie używać niezabezpieczonych kanałów do przysyłania dla mnie
    istotnych informacji. A wyciągi, wykazy transakcji uważam za dane wrażliwe.

    Rafał

  • 18. Data: 2007-06-30 17:49:32
    Od: "Marcin Kuczera" <m...@l...usun-to.pl>

    > - przez 2 lata zdarzyło mi się ze dwa razy że nie było środków na pełną
    > spłatę.
    > Efekt to odestki. Jak nie będzie na eKonto środków nawet na spłatę
    > minimalną dodatkowo będzie opłata karna.

    - odsetki da się przeżyć o ile jak najszybciej spłacisz pełną kwote jeżeli
    Ci brakło.
    - opłate karną da się odzyskać, trzeba tylko ładnie poprosić.
    - opłatę roczną również można odzyskać, wystarczą odpowiednie obroty.

    Marcin

  • 19. Data: 2007-07-01 16:10:59
    Od: "TomekD" <t...@p...onet.pl>

    "Marcin Kuczera" <m...@l...usun-to.pl> wrote in message

    > - odsetki da się przeżyć o ile jak najszybciej spłacisz pełną kwote jeżeli Ci
    > brakło.
    ale i tak będą odsetki za poszczególne transakcje do dnia spłaty a za darmowe 54
    dni z reklamy to trochę się uzbiera...

    > - opłate karną da się odzyskać, trzeba tylko ładnie poprosić.
    Dla mnie pisanie takiej prośby fatalnie wpłynęłoby na moje samopoczucie :-)
    A postępowanie banku jest demoralizujące.
    Pacta sunt servanda...

    > - opłatę roczną również można odzyskać, wystarczą odpowiednie obroty.
    a o tym to pisałem...

    TomekD

  • 20. Data: 2007-07-03 23:13:01
    Od: "Belin" <b...@b...pl>

    Użytkownik "Rafal Franczak" <franek@usun_to.kolorowe.krakow.pl> napisał w
    wiadomości
    > Napiszę tak, pracuję na admińskim końcu sieci.

    Znaczy lubisz przegladac cudza poczte jak sie nudzisz? Bo tak wnosze z tego
    co piszesz. Jesli tak to gratulacje. Jesli tak robia tylko Twoi
    wspolpracownicy to rowniez gratulacje, bo nie powinni juz pracowac w branzy
    a Ty tylko sie przygladasz. Takich ludzi wg mnie powinna nie obowiazywac
    ustawa o ochronie danych osobowych :-).
    Swoja droga to naprawde jakos sobie nie do konca wyobrazam czytanie maili
    przez adminow sieci przez ktora przechodza tysiace (dziesiatki tysiecy)
    maili dziennie. No chyba, ze losowo lub skanuja wszystko pod katem slow
    kluczowych.
    Juz obserwowalem co prawda nadgorliwych adminow co sprawdzali wypowiedzi
    userow sieci na roznych forach poza-firmowych ale czytanie maili?

    Belin