  • 31. Data: 2009-09-01 11:38:51
    Temat: Re: kartowi zlodzieje
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Mon, 31 Aug 2009 19:20:41 +0200, MarekZ napisał(a):

    > Masz rachunek w mBanku bez debetowej? :)

    Tak, konto (a w zasadzie konta bo ekonto i emax) założyłem daaaaawno temu,
    a potem jakoś zapomniałem zamówić nowych kart. I tak sobie rachunki wiszą,
    na jednym 1 grosz na drugim 5 groszy ;)

    --
    Kojer

  • 32. Data: 2009-09-02 12:05:20
    Od: "MG" <n...@s...com>

    Użytkownik "Olgierd" <n...@n...problem> napisał:
    > id=1&klient=1&grupa=2&produkt=01&strona=oskarplus
    >
    > W zasadzie to nie jest karta płatnicza lecz pieniądz elektroniczny
    > (passus o zasileniu karty). Aczkolwiek nie pamiętam czego dokładnie
    > dotyczyło owo zestawienie NBP.

    dodać może warto, że też nie jest to karta EMV

    --
    MG

  • 33. Data: 2009-09-02 12:08:14
    Od: "MG" <n...@s...com>

    Użytkownik "Miroo" <m...@C...LETTERSpl> napisał:
    > A nie można paska magnetycznego po prostu zdrapać?
    > Jakich problemów można się spodziewać (poza zmniejszoną liczbą
    > obsługujących punktów)? Czy np bankomat może połknąć?

    w Polsce i kilku innych krajach nawet nie włożysz jej do bankomatu, więc nie
    masz się co martwić o połknięcie :)

    --
    MG

  • 34. Data: 2009-09-02 12:34:14
    Od: Miroo <m...@C...LETTERSpl>

    Date: Wed, 2 Sep 2009 14:08:14 +0200, name: MG:

    > w Polsce i kilku innych krajach nawet nie włożysz jej do bankomatu, więc nie
    > masz się co martwić o połknięcie :)

    Czyli co, nie da się skorzystać w Polsce w bankomacie z karty tylko
    chipowej (np zagranicznej, skoro naszych nie ma)?

    Pozdrawiam
    Miroo

  • 35. Data: 2009-09-02 13:14:10
    Od: "MG" <n...@s...com>

    > Czyli co, nie da się skorzystać w Polsce w bankomacie z karty tylko
    > chipowej (np zagranicznej, skoro naszych nie ma)?

    Póki co się nie da.
    A próbowałeś włożyć kiedyś kartę złą stroną albo np. dowód osobisty do
    bankomatu?

    --
    MG

  • 36. Data: 2009-09-05 12:05:14
    Od: "MarekZ" <b...@a...pl>

    "MK" <m...@i...pl> wrote in message news:h7hfcb$m65$1@news.wp.pl...

    > A co w tym dziwnego? Ja tez tak mam, a do tego przenosze do mBanku
    > wiekszosc swoich rozliczen. Karty raczej nie bede miec.

    Dla mnie jest to dziwne, bo jest to dobrowolne pozbawienie się
    funkcjonalności bankomat + wpłatomat. Nie używanie karty okej, ale jej nie
    posiadanie na wszelki wypadek jest dla mnie dziwne a nawet dziwaczne. :)

  • 37. Data: 2009-09-05 20:42:28
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Sat, 5 Sep 2009 14:05:14 +0200, MarekZ napisał(a):

    > Dla mnie jest to dziwne, bo jest to dobrowolne pozbawienie się
    > funkcjonalności bankomat + wpłatomat. Nie używanie karty okej, ale jej nie
    > posiadanie na wszelki wypadek jest dla mnie dziwne a nawet dziwaczne. :)

    Ja jej nie posiadam z lenistwa, trzebaby zadzwonić, zmienić numer telefonu,
    zaktualizować dane. Nie chce mi się ;).

    --
    Kojer

  • 38. Data: 2009-09-05 22:15:03
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    "Robert Kois" <k...@h...pl> wrote in message

    > Ja jej nie posiadam z lenistwa, trzebaby zadzwonić, zmienić numer
    > telefonu,
    > zaktualizować dane. Nie chce mi się ;).

    OK, taki argument rozumiem i przemawia on do mnie. :)

  • 39. Data: 2009-09-05 22:28:16
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "MarekZ" <b...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Dla mnie jest to dziwne, bo jest to dobrowolne pozbawienie się
    > funkcjonalności bankomat + wpłatomat. Nie używanie karty okej, ale jej nie
    > posiadanie na wszelki wypadek jest dla mnie dziwne a nawet dziwaczne. :)

    Hm... gotowki to ja raczej nie dostaje, wiec wplaty gotowkowe mnie nie
    interesuja, a to wyplat mam bezprowizyjna karte Nordea Banku :). Karty
    debetowej w mBanku nie mam juz ok. 5 lat... w miedzyczasia mialem 3 KK.

    MK

  • 40. Data: 2009-09-06 07:54:48
    Od: "Piotr D." <p...@n...lubie.reklam.cn>

    MarekZ wrote:

> [...]
    > funkcjonalności bankomat + wpłatomat. Nie używanie karty okej, ale jej
    > nie posiadanie na wszelki wypadek jest dla mnie dziwne a nawet

    Ja np. używam (właściwie to używałem, bo teraz mam rachunek gdzie
    indziej) mBank wyłącznie to transakcji giełdowych przez eMaklera. I
    właśnie na wszeki wypadek karty nie odnawiałem, a gdy była jeszcze ważna
    limity były poustawiane na zupełne minimum. Poprostu funkcjonalność
    karty nie była mi do niczego potrzebna.

    pozdrawiam