  • 1. Data: 2002-09-12 08:45:37
    Temat: karty / bankomaty w Moskwie...
    Od: DVD_multiregion <d...@c...net>

    Hey.

    Wyjeżdżam za parę dni do Moskwy. Nigdy jeszcze tam nie byłem. Dlatego
    mam kilka pytań dla tych którzy mieli okazję niedawno być w tym pięknym
    mieście. Jak wygląda sprawa z bankomatami? Ile ich jest? Czy są
    jakiekolwiek? Czy da się płacić kartami? Jak tak to jakimi i z jakim to
    wiąże się ryzykiem? (czy każdy merchant robi sobie kopię karty???)
    Słyszałem różne plotki ale może jest tu ktoś kto ma informacje z
    pierwszej ręki. Dzięki za odzew.

    Pozdr.,
    M.Dudek / CLONEX.

    ===============================
    Najnowsze DVD Pioneer - czytają
    wszystko oprócz kartki papieru!
    http://clonex.a4.pl/?dvd=sklep
    mailto:d...@c...net
    ===============================

  • 2. Data: 2002-09-12 09:38:44
    Temat: Re: karty / bankomaty w Moskwie...
    Od: "Janek" <j...@w...pl>

    Użytkownik "DVD_multiregion" <d...@c...net> napisał w wiadomości
    > Wyjeżdżam za parę dni do Moskwy. Nigdy jeszcze tam nie byłem. Dlatego

    Byłem przed wakacjami, też po raz pierwszy, służbowo. Też się bałem.
    Na miejscu pełny zaskok.pozytywny!.
    Prowincja to Warszawa.
    Moskwa to piękne i życzliwe miasto.
    Bankomaty są w każdym hotelu i na ulicach.

  • 3. Data: 2002-09-12 15:54:04
    Od: "E.W." <e...@y...com>

> [...]
    > Prowincja to Warszawa.
    > Moskwa to piękne i życzliwe miasto.
    > Bankomaty są w każdym hotelu i na ulicach.

    potwierdzam :) ,wlasnie Wawa sie chowa...i to kilka razy :))

  • 4. Data: 2002-09-12 16:22:13
    Od: "Janek" <j...@w...pl>

    Użytkownik "E.W." <e...@y...com> napisał w wiadomości
    > potwierdzam :) ,wlasnie Wawa sie chowa...i to kilka razy :))

    A ten ogrom Moskwy!. Ona jest chyba terytorialnie i ludnościowo większa od
    województwa mazowieckiego.
    Aut tam więcej niż w całej Polsce.

    Może i gangsterzy się zabijają, ale miedzy sobą...
    Jak byłem w radiu codziennie wspominano o tym...

    Na ulicach ludzie bardzo sympatyczni i życzliwi.
    Nocą spokojnie można po centrum spacerować i nie narazić się na zaczepki.

    Nie spotkałem ani jednego narżniętego (pijaka)!!!
    Kilka lat temu byłem w Leningradzie (St.Petersburg) - trudno było spotkać
    trzeźwego, czy europejski sracz.