  • 21. Data: 2016-11-23 11:52:42
    Temat: Re: karty internetowa prepaid BZWBK - opłaty?
    Od: PP <...@...pl>

    W dniu 2016-11-22 o 17:20, b...@g...com pisze:
    > Jednak wiszą też opłaty zaległe, łącznie prawie 100 zł.

    jak mogłeś narobić 100zł opłat jak 099 jest za miesiąc jeśli przez
    ostatnie 6 jej nie użyłeś?

  • 22. Data: 2016-11-23 12:51:51
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 23 listopada 2016 11:52:47 UTC+1 użytkownik PP napisał:

    > jak mogłeś narobić 100zł opłat jak 099 jest za miesiąc jeśli przez
    > ostatnie 6 jej nie użyłeś?

    "kupiłem trochę tych kart."
    Ktoś tam wyżej pisze że 22szt miał
    Po co komu 22szt prepaidów to inna kwestia;)

  • 23. Data: 2016-11-23 13:06:03
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

    W dniu 2016-11-23 o 12:51, Kris pisze:

    > "kupiłem trochę tych kart."
    > Ktoś tam wyżej pisze że 22szt miał
    > Po co komu 22szt prepaidów to inna kwestia;)

    22 x 10k = 220k. Tyle pieniędzy można mieć na kontach tych kart i
    uniknąć komornika.

  • 24. Data: 2016-11-23 13:20:37
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-11-23 o 13:06, wiatrak pisze:

    > 22 x 10k = 220k. Tyle pieniędzy można mieć na kontach tych kart i

    Od prawie dwóch lat już BZWBK nie wydaje tych kart. Mam kupioną tuż
    przed zaprzestaniem wydawania, i działa tylko do końca tego miesiąca.

    > uniknąć komornika.

    Wychodzi raczej drogo lub niewygodnie, bo pieniądze możesz wyciągnąć
    tylko przez zakupy, albo wypłatami po kilkaset zł z około 12zł prowizją.

    --
    Liwiusz

  • 25. Data: 2016-11-23 13:41:24
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

    > Od prawie dwóch lat już BZWBK nie wydaje tych kart. Mam kupioną tuż
    > przed zaprzestaniem wydawania, i działa tylko do końca tego miesiąca.

    Rzeczywiście od dawna nie ma w ofercie. I nie będzie. Mam jedną ważną do
    lutego 2017.

  • 26. Data: 2016-11-23 14:25:13
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "wiatrak" napisał w wiadomości grup

    >22 x 10k = 220k. Tyle pieniędzy można mieć na kontach tych kart i
    >uniknąć komornika.

    Jesli komornika, to moze, ale na oko to malo oplacalny interes.
    Wydasz te 220 tys na zakupy, czy bedziesz wyplacal z bankomatu i
    placil prowizje ?

    Choc jak sie nie ma wlasnego mieszkania, mebli, tylko komornika na
    glowie, pudelka z gotowka nie ma gdzie trzymac ... to jest to jakis
    pomysl ... ale jak dlugo tak, komornik przeciez szybko nie zniknie ...

    J.

  • 27. Data: 2016-11-23 14:29:36
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 23 listopada 2016 13:06:10 UTC+1 użytkownik wiatrak napisał:

    > 22 x 10k = 220k. Tyle pieniędzy można mieć na kontach tych kart i
    > uniknąć komornika.

    Marny pomysł

  • 28. Data: 2016-11-23 21:08:06
    Od: ben <b...@g...com>

    > jak mogłeś narobić 100zł opłat jak 099 jest za miesiąc jeśli przez
    > ostatnie 6 jej nie użyłeś?

    Karty kupiłem z półtora roku temu. Praktycznie od razu jest wykorzystywałem. Nie mam
    żadnych komorników, ot kupony allegro trzeba było jakoś wykorzystać. Nie zamykałem,
    bo byłem pewien, że nie ma opłat i po wygaśnięciu ważności kart - same się zamkną.

  • 29. Data: 2016-11-24 10:50:10
    Od: PP <...@...pl>

    W dniu 2016-11-23 o 21:08, ben pisze:
    i po wygaśnięciu ważności kart - same się zamkną.

    spróbuj je zamknąć przez system, podobno zamykają wyzerowane karty

  • 30. Data: 2016-11-24 19:33:57
    Od: mx <m...@o...pl.pl>

    On 11/24/2016 10:50 AM, PP wrote:
    > W dniu 2016-11-23 o 21:08, ben pisze:
    > i po wygaśnięciu ważności kart - same się zamkną.
    >>
    > spróbuj je zamknąć przez system, podobno zamykają wyzerowane karty

    W systemie zamknąć nie można. Po terminie ważności opłaty zerują się i
    można usunąć z listy. 4 usunąłem zostało 6 z zadłużeniem od 15,84 do
    16,83. Ważność do końca listopada lub stycznia '17.