  • 31. Data: 2016-11-25 07:43:06
    Temat: Re: karty internetowa prepaid BZWBK - opłaty?
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 24 listopada 2016 19:34:35 UTC+1 użytkownik mx napisał:

    > W systemie zamknąć nie można. Po terminie ważności opłaty zerują się i
    > można usunąć z listy. 4 usunąłem zostało 6 z zadłużeniem od 15,84 do
    > 16,83. Ważność do końca listopada lub stycznia '17.
    W wątku o Lidlu krytykowano rodaków że wstyd przynoszą itp bo cwaniaczą oddając towar
    zgodnie z literalnym zapisem regulaminu promocji. Podobno dorosnąć powinniśmy.
    A świadome niepłacenie należnych opłat to nie podobne zjawisko?

  • 32. Data: 2016-11-25 08:04:20
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 24 Nov 2016 22:43:06 -0800 (PST), Kris napisał(a):
> [...]
    > A świadome niepłacenie należnych opłat to nie podobne zjawisko?

    Ale czy na pewno naleznych ?

    No i sprawdzic jak to bank reklamowal, bo niektorzy moga wnnoskkowac,
    ze prepaid z definicji nie moze spasc ponizej zera.

    J.

  • 33. Data: 2016-11-25 08:44:02
    Od: PP <...@...pl>

    W dniu 2016-11-25 o 07:43, Kris pisze:

    > A świadome niepłacenie należnych opłat to nie podobne zjawisko?

    karta zapewne znika, ale zadłużenie zostaje :P Pytanie tylko czy będą je
    chcieli ściągać

  • 34. Data: 2016-11-25 09:09:27
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 25 listopada 2016 08:04:21 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:

    > Ale czy na pewno naleznych ?
    Trzeby by w TOiP tych kart spojrzeć. Na jakiejś podstawie naliczyli te opłaty.

    > No i sprawdzic jak to bank reklamowal, bo niektorzy moga wnnoskkowac,
    > ze prepaid z definicji nie moze spasc ponizej zera.
    Karkołomne założenie ale różnie to bywa.
    Jednak w tym watku nikt z użytkowników tych kart naliczenia opłaty nie kwestionuje

  • 35. Data: 2016-11-25 09:10:59
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 25 listopada 2016 08:44:09 UTC+1 użytkownik PP napisał:

    > karta zapewne znika, ale zadłużenie zostaje :P Pytanie tylko czy będą je
    > chcieli ściągać
    Pytanie podobne do tego czy Lidl będzie chiał ścigac tych którzy im po 10 pudełek po
    jogurcie i 8 opakowań po kawie oddawali;)

  • 36. Data: 2016-11-25 10:24:28
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    napisał:
    >Trzeby by w TOiP tych kart spojrzeć. Na jakiejś podstawie naliczyli
    >te opłaty.

    >Karkołomne założenie ale różnie to bywa.

    Jesli reklamowal jako "bezpieczne, bo nie mozna stracici wiecej niz
    sie wplacilo"

    >Jednak w tym watku nikt z użytkowników tych kart naliczenia opłaty
    >nie kwestionuje

    No niby nie, ale wyjasnienie skad te oplaty jakos nie padlo.
    OP ich placic nie chce, czyzby wiec kwestionowal ?

    J.

  • 37. Data: 2016-11-25 10:51:34
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-11-25 o 10:24, J.F. pisze:

    > No niby nie, ale wyjasnienie skad te oplaty jakos nie padlo.

    To chyba oczywiste, że z TOiP.
    --
    Liwiusz

  • 38. Data: 2016-11-25 10:55:27
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 25 listopada 2016 10:24:31 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:

    > Jesli reklamowal jako "bezpieczne, bo nie mozna stracici wiecej niz
    > sie wplacilo"
    "Przedstawiona oferta ma charakter informacyjny, nie stanowi oferty handlowej w
    rozumieniu Art.66 par.1 Kodeksu Cywilnego" ;))

    > No niby nie, ale wyjasnienie skad te oplaty jakos nie padlo.
    > OP ich placic nie chce, czyzby wiec kwestionowal ?
    https://static3.bzwbk.pl/asset/t/a/r/taryfa_dla_cieb
    ie_prepaid_28229.pdf
    Jeśli dobra TOiP znalazłem to pozycja 25 pasuje dla "karty upominkowej"

  • 39. Data: 2016-11-25 12:30:35
    Od: ben <b...@g...com>

    Karty udało się zamknąć. Ciekawe czy wUbek będzie egzekwował (np karta przed
    świętami), albo przyśle dwóch smutnych panów.

    Tak, myslalem, że karta nie może mieć salda poniżej 0 i że debet nie może być
    utworzony.

    W lidlu regulamin był i ci co zwracali robili to zgodnie z regulaminem.

  • 40. Data: 2016-11-25 12:35:21
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 25 listopada 2016 12:30:36 UTC+1 użytkownik ben napisał:

    > W lidlu regulamin był i ci co zwracali robili to zgodnie z regulaminem.
    Pewnie dobry prawnik miałby się czego czepić;)
    Odnośnie kart- bank opłaty bezprawnie naliczył że unikacie płacenia?