  • 1. Data: 2009-02-28 17:55:16
    Temat: karty kredytowe a bankowy tytul egzekucyjny
    Od: "lbz" <s...@w...pl>

    Jak banki okreslaja oswiadczenie o poddaniu sie egzekucji na postawie
    bankowego tytulu egzekucyjnego w swoich umowach? Ktore jako stala ogromna
    kwote, a ktore jako wielokrotnosc limitu karty.

    W eurobanku jest to ponoc 4 razy limit.

    Jak jest gdzie indziej? Szczegolnie interesuje mnie Lukas, Millenium, ING,
    BZWBK, Nordea, Raiffeisnen.

  • 2. Data: 2009-02-28 18:54:51
    Temat: Re: karty kredytowe a bankowy tytul egzekucyjny
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "lbz" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Jak jest gdzie indziej? Szczegolnie interesuje mnie Lukas, Millenium, ING,
    > BZWBK, Nordea, Raiffeisnen.

    ING - dwukrotność limitu KK
    BPH - trzykrotność limitu KK

    marekz

    __________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database
    3896 (20090228) __________

    http://www.eset.com

  • 3. Data: 2009-02-28 18:55:50
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    MarekZ pisze:
    > ING - dwukrotność limitu KK
    > BPH - trzykrotność limitu KK

    mBank 20 krotność ? :)

    --
    Mithos

  • 4. Data: 2009-02-28 18:59:18
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    > mBank 20 krotność ? :)

    Millennium - półtorakrotność, ale ostatnią nową KK brałem tam w 2007 roku,
    więc mogło się zmienić.

  • 5. Data: 2009-02-28 19:12:27
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    > mBank 20 krotność ? :)

    W mBanku chyba jest ograniczenie do 400.000 zł, bo tyle mam dla VP (i to
    wychodzi mniej niż 6-krotność). 100.000 zł mam na KK z limitem 5k.

  • 6. Data: 2009-02-28 19:44:48
    Od: "lbz" <s...@w...pl>

    > mBank 20 krotność ? :)

    zarty jakies? i podpisales cos takiego?

    w ogole jak dla mnie bankowy tytul egzekucyjny nie powinien istniec, ponoc
    nie jest to twor powszechnie spotykany na swiecie

    bank ma dlug, powinien go windykowac jak kazdy inny podmiot, majac wyrok
    sadu, a nie podobnie jak skarbowka, wg decyzji urzednika/bankowca (choc tu i
    tak jest lepiej bo formalnie sad nadaje klauzule wykonalnosci, ale z tego co
    wiem mozna ja podwazyc tylko wowczas jesli bankowy tytul egzekucyjny nie
    spelnia warunkow formalnych, np. brakuje wymaganych danych, niech mnie ktos
    poprawi jesli sie myle)

  • 7. Data: 2009-02-28 19:47:29
    Od: "lbz" <s...@w...pl>

    > Millennium - półtorakrotność, ale ostatnią nową KK brałem tam w 2007 roku,
    > więc mogło się zmienić.

    czy w millenium mozna miec dostep do rachunku karty przez net nie majac
    konta osobistego? czy widac tez blokady autoryzacyjne czy tylko obciazenia?

    czy mozna zmienic pin w bankomatach?

  • 8. Data: 2009-02-28 19:53:56
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    lbz pisze:
    > czy w millenium mozna miec dostep do rachunku karty przez net nie majac
    > konta osobistego? czy widac tez blokady autoryzacyjne czy tylko obciazenia?

    Można. Widać.

    > czy mozna zmienic pin w bankomatach?

    Nie wiem.

    --
    Mithos

  • 9. Data: 2009-02-28 19:54:50
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    lbz pisze:
    > zarty jakies? i podpisales cos takiego?

    A masz jakiś wybór jeśli chcesz KK ? Kiedyś podpisałem ale od dawna już
    nie mam KK w mBanku.

    --
    Mithos

  • 10. Data: 2009-02-28 19:56:59
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    > czy w millenium mozna miec dostep do rachunku karty przez net nie majac
    > konta osobistego?

    Można.

    > czy widac tez blokady autoryzacyjne czy tylko obciazenia?

    Nie jestem absolutnie pewien, bo używam tych KK tylko do przelewów, ale
    raczej nie widać. Ich sumę można wyliczyć, bo aktualizuje się saldo
    dostępne, natomiast szczegółowego rozbicia na transakcje nie ma.

    > czy mozna zmienic pin w bankomatach?

    Obawiam się, że nie można.