  • 1. Data: 2009-05-15 10:08:39
    Temat: karty prepaid - pomieszanie pojęć?
    Od: zgred <z...@n...com>

    Czołem.
    Obejrzałem sobie jakieś oferty w BZWBK i ING i mnie zmroziło.

    To za to, że będę trzymał moją kasę na koncie tego banku, że bank będzie
    ściągał od sklepikarzy prowizje za transakcje, to ja MAM IM JESZCZE
    DOPŁACAĆ ???

    Uszczypnijcie mnie...

    --
    Dziękuję, pozdrawiam. Zgred.

  • 2. Data: 2009-05-15 10:38:08
    Temat: Re: karty prepaid - pomieszanie pojęć?
    Od: k...@o...pl

    On 15 Maj, 12:08, zgred <z...@n...com> wrote:

    > To za to, że będę trzymał moją kasę na koncie tego banku, że bank będzie
    > ściągał od sklepikarzy prowizje za transakcje, to ja MAM IM JESZCZE
    > DOPŁACAĆ ???
    Czemu się dziwisz? Za zwykłe konto ze zwykłą kartą też trzeba im
    (Konto24 w BZWBK, Standardowe w ING) zapłacić.

  • 3. Data: 2009-05-15 11:17:49
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 15 Maj, 12:08, zgred <z...@n...com> wrote:

    Pobudka ! Mieszkasz w Polsce..!

  • 4. Data: 2009-05-15 12:13:39
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 15 Maj, 07:17, szczurwa <s...@g...com> wrote:

    > Pobudka ! Mieszkasz w Polsce..!

    "Lądy i morza przemierzam, kulę ziemską z otwartym czołem. Polski mam
    paszport na sercu. Skąd pytam, skąd go wziąłem?"

    :D

    A wracajac do tematu, oplaty za pre-paid to nie jest jakis polski
    wynalazek. W Stanach chca za to pieniadze, w Irlandii chca za to
    pieniadze, w UK chyba tez.

    Ja bym sie juz bardziej oplatami za kredytowe bulwersowal.

  • 5. Data: 2009-05-16 16:18:44
    Od: "JerzyR" <j...@d...pl>

    ściągał od sklepikarzy prowizje za transakcje, to ja MAM IM JESZCZE
    DOPŁACAĆ ???

    o jakich opłatach mówisz? Chodzi ci o 10-15zł za wydanie karty na rok? Nie
    ejst to jakaś ogromna suma, ale IMHO dobrze, że jest bo gdyby była za zero
    to ludzie by np. wyrabiali dla zrobienia i posidania kolejnej karty:)
    Mogliby zwracać opłate po przekroczeniu obrotu kartą np. 5000.

  • 6. Data: 2009-05-16 16:31:41
    Od: darnok <d...@a...spam.ch>

    JerzyR pisze:

> [...]
    > karty:)
    > Mogliby zwracać opłate po przekroczeniu obrotu kartą np. 5000.

    Chyba masz na mysli ze raczej ze po wydaniu 1500zl mogliby zwracac.
    Wiele kart ma 1% cashback...

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 7. Data: 2009-05-16 17:31:24
    Od: "JerzyR" <j...@d...pl>

    > Chyba masz na mysli ze raczej ze po wydaniu 1500zl mogliby zwracac.
    > Wiele kart ma 1% cashback...

    może być 1500 lub inna kwota. mobliziwałoby to do uzywania karty.