  • 11. Data: 2006-07-10 14:56:01
    Temat: Re: karty typu co-brand w Polsce
    Od: "miecznik" <p...@g...pl>

    Marcin Kubiczek <u...@g...com> napisał(a):

    > BZ WBK: Multikino
    > BPH: Premium Club
    > PKO BP: Orlen
    > PeKaO: WOSP, Lot
    > GE: Avon (wkrótce)

    To może uzupełnię?

    BZ WBK: Orange, Uniwersytet Jagieloński, Uniwersytet Wrocławski i wiele
    innych uczelni, Pajacyk
    MultiBank: Galeria Wola Park, Radio Zet
    Raiffeisen: National Geographic, Amplico AIG Life
    Eurobank: Avanti
    DB PBC: PCK
    Inteligo: Visa Z Sercem Religi

    ING: brak? Aż sam się dziwię, że nic takiego tam nie mają.

  • 12. Data: 2006-07-10 14:58:45
    Od: "miecznik" <p...@g...pl>

    RobertS <r...@x...pl> napisał(a):

    > a z ktorymi bankami (przy wydawaniu kart) wspolpracuje Geant i Carrefour?
    >
    > Leclerc "robi" karty razem z Lukas Bankiem

    Lukas robi co-brandy sklepowe także z Tesco, Real, Castorama
    HSBC (a właściwie Beneficial Kredyt)współpracuje z IKEĄ
    Cetelem: Carrefour, Neonet

  • 13. Data: 2006-07-10 17:13:11
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Mon, 10 Jul 2006 15:27:21 +0200, "MarekZ"
    <m...@t...irc.pl> wrote:

    >Geant to z takim smiesznym tworem, ktory sie nazywa "Sygma Banque
    >SA".

    BTW: ja próbowałem przerobić swoją lojalnościową kartę Geant na
    kredytową i bank stwierdził, że może mi dać kredyt mniejszy niż
    dwukrotność kwoty, którą u nich wydaję miesięcznie, czyli... 500 zł.
    Chwilę wcześniej usłyszałem, że jako trędo..., tzn. prowadzący
    działalność gospodarczą 1500 limitu dostanę spokojnie, a może i
    więcej...

    Pani pozostała z niewielkim problemem: podpisanym wnioskiem i umową
    bez podpisu.
    --
    Jarek Andrzejewski

  • 14. Data: 2006-07-10 17:24:37
    Od: "Seba" <b...@w...gazeta.pl>

    > To może uzupełnię?
    >
    > BZ WBK: Orange, Uniwersytet Jagieloński, Uniwersytet Wrocławski i wiele
    > innych uczelni, Pajacyk

    poza Orange te pozostałe to raczej affinity, a nie co-brand

  • 15. Data: 2006-07-10 17:35:40
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Użytkownik "Jarek Andrzejewski" <j...@d...com.pl> napisał w
    wiadomości news:uc25b25jme960t4d8gga6v7nmmu1orto24@4ax.com...

> [...]
    > więcej...
    >
    > Pani pozostała z niewielkim problemem: podpisanym wnioskiem i

    A ja, jako ze zbieram plastiki, wzialem limit 500 zł. To jest
    podobno maksymalny limit przyznawany prowadzacym d-g bez
    przedstawiania swistkow. Na wiecej chcieli pity albo zaswiadczenia
    o niezaleganiu, a jak mam z 10 kart, to do zadnej innej nie
    chcieli nigdy. Faktem jest, ze to bylo calkowicie "na gebe", jako
    telefon "do firmy" podalem jedna ze swoich komorek i oczywiscie
    nikt niczego nigdzie nie sprawdzal (kontrolnie podalem bledna
    nazwe firmy).

    Jestem naprawde gleboko wzruszony tym limitem i wszystkim sie
    chwale ta karta. Teraz tez sie nie moglem powstrzymac. :-)))

    marekz

  • 16. Data: 2006-07-10 19:07:45
    Od: "Robert" <r...@a...pl>

    > BZ WBK: Multikino
    > BPH: Premium Club
    > PKO BP: Orlen
    > PeKaO: WOSP, Lot
    > GE: Avon (wkrótce)

    PeKaO WOSP to karta affinity, ale pozostale pasuja ;-))
    troche pomieszaliscie karty affinity z co-brandami
    te wszystkie WOSP, z Sercem, Pajacyk to karty affinity ;-))

    cos jeszcze kojarze, ze Xelion.pl, expander.pl itp...rowniez wydaja swoje
    karty,
    ma ktos jakies info na ten temat?

    jezeli ww. to prawda to, z ktorymi bankami wspolpracuja?

    pozdr.
    RobertS

  • 17. Data: 2006-07-10 19:13:16
    Od: "zycie_po_zyciu" <z...@g...pl>

    > cos jeszcze kojarze, ze Xelion.pl, expander.pl itp...rowniez wydaja swoje
    > karty,
    > ma ktos jakies info na ten temat?
    >
    > jezeli ww. to prawda to, z ktorymi bankami wspolpracuja?

    Jak to z jakimi? Z właścicielami :)
    Expander z GE, a Xelion z Pekao SA

  • 18. Data: 2006-07-10 19:30:13
    Od: "Robert" <r...@a...pl>

    > Jak to z jakimi? Z właścicielami :)
    > Expander z GE, a Xelion z Pekao SA
    oki, dzieki bo faktem jest, ze nie chcialo mi sie szukac ;-))

    kto z Was korzysta z kart co-brandowych?

    jakich?
    jakie wrazenia?
    czy sa (wedlug Was) lepsze od standardowych kart wydawanych przez banki?

  • 19. Data: 2006-07-10 19:55:13
    Od: "Marcin Kubiczek" <u...@g...com>

    BPH PremiumClub - wszystko ok, nie trzeba nosic dodatkowych kart do
    zbierania punktów (Statoil, PremiumClub) a nawet za tankowanie na innych
    stacjam dostaje się punkty
    BZWBK Multikino - w drodze ;)

    --
    pozdrawiam,
    mk

    ---------------
    jeżeli masz nierówną końcówkę na rachunku, to przelej ją ;)

    77 1140 2004 0000 3002 2490 7057
    48 1140 2017 0000 4602 0387 8329

  • 20. Data: 2006-07-10 20:03:23
    Od: "Robert" <r...@a...pl>

    > BPH PremiumClub - wszystko ok, nie trzeba nosic dodatkowych kart do
    > zbierania punktów (Statoil, PremiumClub) a nawet za tankowanie na innych
    > stacjam dostaje się punkty

    dostajesz punkty za kazda platnosc czy tylko za tankowanie?

    Citi BP - za kazde wydane 5zl dostaje 1 punkt w programie lojalnosciowym BP
    ;-))
    czyli zbieram punkty placac za np. net, kablowke, energie i mieszkanie, bo
    za przelewy
    z rachunku karty (gratis, tr. bezgotowkowe) rowniez naliczane sa punkty...

    BZ WBK Orange - punkty profit (1 za wydane 10 zl)

    > BZWBK Multikino - w drodze ;)

    to pewnie bedziesz jednym z pierwszych ;-))