  • 11. Data: 2010-01-03 21:17:15
    Temat: Re: [OT]karty w Netto?
    Od: "JanKo" <b...@m...tu>

    Agent Robert Tomasik nadaje:
    > Być może, ale tam masa towaru się po prostu niszczyła, bo się walała
    > po ziemi i ludzie po tym chodzili.

    Polacy na zakupach. Ostatnio widziałem pana który rozrywał paczkę
    mrożonych frytek by sprawdzic czy odpowiednio jędrne/soczyste ;-)
    Inna rzecz że wiszę kumplowi 2,50 i nie mogę mu zwrócić bo lump nie ma
    terminala, nie wie jakie to "błogosławieństwo" i "wygoda".

  • 12. Data: 2010-01-03 21:40:38
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Polacy na zakupach. Ostatnio widziałem pana który rozrywał paczkę
    > mrożonych frytek by sprawdzic czy odpowiednio jędrne/soczyste ;-)

    Byłem w Netto w Danii i tam był taki sam syf jak u nas...widocznie taka
    specyfika sklepu.

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 13. Data: 2010-01-04 10:48:03
    Temat: Re: karty w Netto?
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Sat, 02 Jan 2010 14:24:19 +0100, RobertS napisał(a):

    > witam
    >
    > akceptacja kart w Netto to chyba jest jakaś nowość? kilka dni temu
    > zauważyłem info w witrynie sklepowej...
    >
    > ktoś już próbował płacić? jest jakaś kwota minimalna?

    Byłem z dobre pół roku temu jak nie lepiej i już było można płacić kartą,
    nie pamiętam od jakiej kwoty.

    Xenocide

  • 14. Data: 2010-01-04 18:26:50
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 4 Sty, 11:48, xbartx <b...@h...net> wrote:

    > Byłem z dobre pół roku temu jak nie lepiej i już było można płacić kartą,
    > nie pamiętam od jakiej kwoty.

    U mnie nie ma limitu.

    Pozdrawiam
    Rafal