  • 1. Data: 2008-12-11 14:40:32
    Temat: karty w sklepie ALDI?
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    w Polsce...są akceptowane czy nie? może ktoś był już w takim sklepie i wie?

    w mojej okolicy otwierają takie dwa!!! (oddalone od siebie o ok. 500m), nie
    są jeszcze czynne i zastanawiam się czy będę ich klientem (jak Lidla) czy
    tak jak Biedronki (b.rzadko)...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 2. Data: 2008-12-11 14:51:53
    Temat: Re: karty w sklepie ALDI?
    Od: "gerger" <g...@p...onet.pl>

    Użytkownik "RobertS" <b...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > w mojej okolicy otwierają takie dwa!!! (oddalone od siebie o ok. 500m),
    > nie są jeszcze czynne i zastanawiam się czy będę ich klientem (jak Lidla)

    Kart nie przyjmują.

    Ogólnie sklep beznadziejny - u nas ( Bielsko-Biała ) jest czynny już z pół
    roku ,
    ale nikt tam nie kupuje , bo i nie ma czego - słabiutki wybór towarów ,
    nieciekawe ceny , ogólny bałagan itd.....
    Porównania do Aldi niemieckiego nie ma zadnego.
    Lidl ( przynajmniej w Polsce ) wyprzedza Aldi pod każdym względem o lata
    świetlne.

    pozdrawiam

    gerger

  • 3. Data: 2008-12-11 15:20:08
    Od: "Piotr Karski" <p...@b...pl>

    "gerger" news:ghr9eh$7ph$1@news.onet.pl

    > Lidl ( przynajmniej w Polsce ) wyprzedza Aldi pod każdym względem o lata
    > świetlne.

    Lidl (przynajmniej w Polsce i u naszych południowych sąsiadów) akceptuje
    karty. Gdy by jeszcze w PL obniżyli limit w wysokości 20 zł, od którego
    można płacić plastikiem to było by cudnie :)

  • 4. Data: 2008-12-11 15:43:25
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Swoją drogą mimo zatrzęsienia Lidli w okolicy nigdy nic w nim nie kupowałem do czasu,
    aż zaczęli karty przyjmować.
    JaC

    -----

  • 5. Data: 2008-12-11 18:36:15
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    666 pisze:
    > Swoją drogą mimo zatrzęsienia Lidli w okolicy nigdy nic w nim nie kupowałem do
    czasu, aż zaczęli karty przyjmować.
    > JaC

    mam to samo z Biedronką, nie chcą kart więc nie kupuję u nich...w Lidlu
    akurat te 20 zł mi pasuje, rzadko się zdarza, abym kupował tam za niższą
    kwotę

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 6. Data: 2008-12-12 10:34:23
    Temat: Re: karty w sklepie Lidl?
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Najgorzej latem na rowerze, jak człowiekowi się pić zachce :-)
    Ale latem to Lidl mnie wkurza jeszcze z powodu braku stojaków na rowery, nawet
    latarnie jakoś tak ustawiaja, żeby albo nie dało się przypiąć, albo nie było przez
    okna widać ;-)
    JaC

    -----

  • 7. Data: 2008-12-12 13:38:28
    Od: "Piotr Karski" <p...@b...pl>

    " 666" news:ghteg5$a6h$1@news.wp.pl

    > Najgorzej latem na rowerze, jak człowiekowi się pić zachce :-)

    Najlepsze sklepy na lato (z tych większych) to Real i Tesco. Tam nawet za
    butelką wody mineralnej za 1.1 zł można kartą zapłacić :)