  • 1. Data: 2003-06-14 06:34:06
    Temat: kartykredytowe.pl -czy ktos juz sprawdzil?
    Od: k...@w...pl

    Czy ktos juz sie umowil z ich doradca? Jak to wyglada, czy dziala?
    Moze w koncu wyjde z Citka i przestane placic wiecej odsetek niz kredytu.
    kmyk

  • 2. Data: 2003-06-16 08:39:44
    Temat: Re: kartykredytowe.pl -czy ktos juz sprawdzil?
    Od: "Matovy" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Czy ktos juz sie umowil z ich doradca? Jak to wyglada, czy dziala?
    > Moze w koncu wyjde z Citka i przestane placic wiecej odsetek niz kredytu.
    > kmyk

    mnie zaproponowalo limit 2x mniejszy niz dostalem w MULTI

    --
    Matovy

  • 3. Data: 2003-06-16 10:34:32
    Od: "Aleksander W. Oleszkiewicz" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Matovy" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    >
    > mnie zaproponowalo limit 2x mniejszy niz dostalem w MULTI

    A mi kazało wyrazić zgodę na przetwarzanie danych w celach marketingowych
    jak wypełniałem wniosek...

    --AlekO