  • 1. Data: 2006-02-08 13:16:14
    Temat: kasa mieszkaniowa
    Od: "M.S." <m...@n...spam.wp.pl>

    Przez kilka lat oszczedzalam w kasie mieszkaniowej pkosa, uzbieralo sie
    okolo 40tys . Umowa zakonczyla sie w styczniu tego roku. Udalam sie
    ostatnio do PKO aby wyplacic uzbierana kwote ewentualne przelanie na
    konto developera, poniewaz zakupilam mieszkanie. Pani obslugujaca
    pionformowala mnie ze bank ma 90dni na wykonanie dyspozycji wyplatyi ze
    moge pisac pismo do dyrektora ale rozpatrzenie bedzie trwalo 3 tygodnie.
    Moje pytanie brzmi czy da sie to jakos przyspieszyc czy moge sie
    powolywac na jakies paragrafy?? ewentualnie czy takie praktyki sa zgodne
    z prawem. Wole zeby ta pieniadze lezaly u mnie na koncie i procentowala
    niz zeby pkosa sobie nimi obracalo. dziekuje i pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-02-08 13:45:01
    Temat: Re: kasa mieszkaniowa
    Od: "JerzyR" <j...@o...usunto.pl.ua>

    > Moje pytanie brzmi czy da sie to jakos przyspieszyc czy moge sie powolywac
    > na jakies paragrafy?? ewentualnie czy takie praktyki sa zgodne

    niestety nie,
    Pewnie w umowie masz tak zapisane (w BPH tez tak jest)
    Jedyna mozliwosc to znajonosc kogos KM Banku.

    JR

  • 3. Data: 2006-02-08 13:55:37
    Od: Piotr Zawadzki <p...@f...pl>

    M.S. napisał:

    (...)
    > Pani obslugujaca
    > pionformowala mnie ze bank ma 90dni na wykonanie dyspozycji wyplatyi ze
    > moge pisac pismo do dyrektora ale rozpatrzenie bedzie trwalo 3 tygodnie.
    (...)

    1. Sprawdź zapis w regulaminie. Jeżeli ów termin zgadza się, to:
    2. Napisz pismo o przyspieszenie wypłaty.

    PWZ

  • 4. Data: 2006-02-09 10:55:28
    Od: " karolew" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    W BPH regulamin jest podobny i 3 mies. sa tam tez zapisane. Ale w oddziale
    poradzili abym zadzwonil do glownej siedziby i porozmawial z osoba
    odpowiedzialna za te sprawy. I faktycznie gdy poprosilem to pieniazki przyszly
    po 3 dniach.
    Moze i Ty sprobuj pogadac u zrodla w Pekao?

    Pozdrawiam
    karolew