  • 1. Data: 2003-06-18 07:39:41
    Temat: kasa mieszkaniowa i rezygnacja z ich kredytu
    Od: "Ryszard Kadow" <r...@p...com.pl.a.to.powinienes.wyciac>

    Witam!

    Oszczedzam w kasie mieszkaniowej ponad 3 lata.

    Mam pytanie: jesli bym zrezgynowal z ich kredytu na 4% (ktory musze splacic
    w tym samym okresie oszczedzania) to czy przysluguje mi jakis bonus.
    Kiedys slyszalem ze w PKO SA bylo cos takiego.

    Bo nie wiem czy wyrobie splacac w takim terminie, placic czysz i sie
    utrzymywac.

    Czy ktos probowal wydluzyc termin splaty w kasie mieszankowej (o 12 mc)
    bo jest taki pkt w regulaminie.

    Czy sa moze jakies ciekawe teksty na necie o kasie mieszkanowej?

    pozdrawiam
    Ryszard

    --
    -----
    www.niebieska.com/foto/ - galeria zdjęć

  • 2. Data: 2003-06-18 10:51:15
    Temat: Re: kasa mieszkaniowa i rezygnacja z ich kredytu
    Od: Adam Obszynski <a...@f...pl>

    On Wed, 18 Jun 2003 09:39:41 +0200, "Ryszard Kadow"
    <r...@p...com.pl.a.to.powinienes.wyciac> wrote:
> [...]
    >w tym samym okresie oszczedzania) to czy przysluguje mi jakis bonus.
    >Kiedys slyszalem ze w PKO SA bylo cos takiego.

    Jezeli to PEKAO SA to kredytow juz nie daja...
    Jezeli to PKO BP SA to nie wiem 8-)

    >Bo nie wiem czy wyrobie splacac w takim terminie, placic czysz i sie
    >utrzymywac.
    >Czy sa moze jakies ciekawe teksty na necie o kasie mieszkanowej?

    \_/
    mo0! ( _ ) -(_)-
    ~O o~__ / \
    (._.)_|\
    ________|_|_|_____
    CCIE #8557

  • 3. Data: 2003-06-18 11:30:53
    Od: "Ryszard Kadow" <r...@p...com.pl.a.to.powinienes.wyciac>

    > Jezeli to PEKAO SA to kredytow juz nie daja...
    > Jezeli to PKO BP SA to nie wiem 8-)

    PEKAO SA

    jak to nie daja kredytow? to po co oszczedzam?
    skad to wiesz?

  • 4. Data: 2003-06-18 11:38:52
    Od: "k.b" <K...@w...PF.PL>

    > Jezeli to PEKAO SA to kredytow juz nie daja...
    Nie rozumiem - przeciez jest kasa mieszkaniowa i kredyt kontraktowy.
    A moze czegos nie wiem.
    Prosze o oswiecenie.
    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2003-06-18 12:49:42
    Od: Adam Obszynski <a...@f...pl>

    On Wed, 18 Jun 2003 13:38:52 +0200, "k.b" <K...@w...PF.PL> wrote:

    >Nie rozumiem - przeciez jest kasa mieszkaniowa i kredyt kontraktowy.
    >A moze czegos nie wiem.
    >Prosze o oswiecenie.

    Pomylilem sie... mialem na mysli kredyt pomostowy
    sorki za zamieszanie

    \_/
    mo0! ( _ ) -(_)-
    ~O o~__ / \
    (._.)_|\
    ________|_|_|_____
    CCIE #8557

  • 6. Data: 2003-06-18 15:06:25
    Od: m...@p...onet.pl

    > Mam pytanie: jesli bym zrezgynowal z ich kredytu na 4% (ktory musze splacic
    > w tym samym okresie oszczedzania) to czy przysluguje mi jakis bonus.
    > Kiedys slyszalem ze w PKO SA bylo cos takiego.
    Tak. Jeśli zrezygnujesz z kredytu dostaniesz wyższe oprocentowanie
    zgromadzonych oszczędności - nie 0,25 stopy redyskonta tylko chyba 0,5

    > Czy ktoś probował wydłużyć termin spłaty w kasie mieszkaniowej (o 12 mc)
    Możesz wydłużyć o dowolną liczbę miesięcy, najlepiej jeszcze aby okres
    oszczędzania skończył się w styczniu - wtedy będziesz miał cały rok podatkowy
    na wydanie pieniędzy. Oczywiście w okresie wydłużonego oszczędzania nie
    będziesz już mógł odliczać 30% ulgi mieszkaniowej, gdyż do tej ulgi jako prawo
    nabyte liczył się okres oszczędzania przed likwidacją ulgi.

    > Czy sa moze jakies ciekawe teksty na necie o kasie mieszkanowej?
    Patrz strony poszczególnych trzech banków prowadzących kasy mieszkaniowe.

    MK

  • 7. Data: 2003-06-19 18:08:05
    Temat: Odp: kasa mieszkaniowa i rezygnacja z ich kredytu
    Od: "Bielawa" <c...@p...onet.pl>

    > Tak. Jeśli zrezygnujesz z kredytu dostaniesz wyższe oprocentowanie
    > zgromadzonych oszczędności - nie 0,25 stopy redyskonta tylko chyba 0,5

    A czy nie chodzi tu o oprocentowanie rocznej lokaty w pekao a nie o
    redyskonto?

    pzdr
    Bielawa