  • 11. Data: 2009-12-12 10:40:01
    Temat: Re: keep it simple - nowa kk w open
    Od: Peet <w...@a...com>

    On 2009-12-12 01:56, JanKo wrote:

    > - karta przychodzi w otwartym opakowaniu

    Jak to w otwartym? Do mnie przyjechał kurier i przy mnie rozrywał
    kopertę i wyciągał z niej papiery do podpisania i kartę.

  • 12. Data: 2009-12-12 11:02:44
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "ToRo999" <t...@g...com> napisał w wiadomości grup
    7g2000yqh.googlegroups.com...

    > jezelibym wypłacił kolejne 20zł to juz z 20% prowizji dobrze
    > rozumiem?

    Nie ma żadnej prowizji 20% od wypłaty gotówki. Jest oprocentowanie, około
    0,055% za każdy dzień.

  • 13. Data: 2009-12-12 13:10:59
    Od: Homzik <h...@g...com>

    On 12 Gru, 11:40, Peet <w...@a...com> wrote:

    > Jak to w otwartym? Do mnie przyjechał kurier i przy mnie rozrywał
    > kopertę i wyciągał z niej papiery do podpisania i kartę.

    Pewnie chodziło o to, że opakowanie (blister) nie jest zgrzewany i
    gdyby ktoś bardzo chciał, mógłby go otworzyć, zeskanować kartę itp.

  • 14. Data: 2009-12-12 13:32:14
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Użytkownik MarekZ napisał:
    > Użytkownik "ToRo999" <t...@g...com> napisał w wiadomości grup
    7g2000yqh.googlegroups.com...

    > Nie ma żadnej prowizji 20% od wypłaty gotówki. Jest oprocentowanie,
    > około 0,055% za każdy dzień.

    Wreszcie się znalazł ktoś, kto naprosotował tę bzdurę o 20% prowizji :-P

    A przy okazji, a propos pobierania gotówki z bankomatów przy pomocy
    karty kredytowej.
    Spłacenie wypłaty z KIS nawet po miesiącu to raptem 1,67%. Ile kart
    debetowych ma wyższe prowizje procentowe w obcych bankomatach (i, co
    więcej, te prowizje są naliczane praktycznie natychmiast)?. No a limity
    kredytowe w rachunku? Niby można we własnych bankomatach brać gotówkę
    bez prowizji i będą naliczone tylko odsetki znacznie mniejsze niż 20%,
    ale ile kosztuje przyznanie/przedłużenie takiego kredytu? Z reguły
    minimalnie kilkadziesiąt PLN - na tyle dużo, że zwłaszcza mały limit w
    porównaniu z KIS może się nie opłacać.

    Przemek

  • 15. Data: 2009-12-12 14:23:06
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Wreszcie się znalazł ktoś, kto naprosotował tę bzdurę o 20% prowizji :-P

    te nie żadna prowizja tylko oprocentowanie w skali roku...

> [...]
    > ale ile kosztuje przyznanie/przedłużenie takiego kredytu? Z reguły
    > minimalnie kilkadziesiąt PLN - na tyle dużo, że zwłaszcza mały limit w

    to już zależy od konkretnego przypadku, jak ktoś ciągle jest "na
    debecie" to kredyt w KO będzie tańszy pomimo zaplacenia prowizji za jego
    przyznanie

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 16. Data: 2009-12-12 14:23:48
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Pewnie chodziło o to, że opakowanie (blister) nie jest zgrzewany i
    > gdyby ktoś bardzo chciał, mógłby go otworzyć, zeskanować kartę itp.

    a tak BTW to czy bank odesłał Wam podpisaną przez siebie kopię umowy?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 17. Data: 2009-12-12 15:30:41
    Od: Homzik <h...@g...com>

    > a tak BTW to czy bank odesłał Wam podpisaną przez siebie kopię umowy?

    Mi odesłał po jakichś 10 dniach.

  • 18. Data: 2009-12-12 17:55:41
    Od: Rafał <a...@m...invalid>

    RobertS pisze:
    > a tak BTW to czy bank odesłał Wam podpisaną przez siebie kopię umowy?

    Citi tego nie robi to czemu niby Noble miałby? Jeszcze lepszy jest
    Polbank, bo w umowie nie ma wpisanego limitu karty. Zaczynam się
    zastanawiać jakie papiery ja im w banku zostawiłem...

    --
    Raf

  • 19. Data: 2009-12-12 21:35:04
    Od: RobertS <b...@x...pl>