  • 11. Data: 2009-08-10 14:25:14
    Temat: Re: keszbek po polsku :)
    Od: Marcin Lubojański <k...@o...pl>

    Cavallino wrote:
    > Użytkownik "Marcin Lubojański" <k...@o...pl> napisał w
    > wiadomości news:h5p9c4$l88$1@news.onet.pl...

    > Really?
    > Wszędzie?

    Wydaje mi się że wszędzie. W każdym bądź razie na Śląsku nie ma chyba
    Kauflanda gdzie nie dało by się kartą zapłacić.

    > W Polsce w Kauflandach nie bywam, bo mam go na drugim końcu miasta, w
    > Niemczech nic się nie zmieniło i dalej Kaufalandy każą przychodzić z
    > gotówkę, stąd myślałem że w Polsce również.

    W Czechach też się nie dało do lipca chyba. Tera już nie ma problemu (
    Visa & MasterCard).

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    jędrny biust

  • 12. Data: 2009-08-10 15:18:39
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "Cavallino" <c...@k...pl> writes:

    > Ale taki mały sklepik to jest o dobre 30-50% droższy od hipermarketu.

    To tani.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 13. Data: 2009-08-10 17:43:27
    Od: "Szymon" <x...@o...pl>

> [...]
    > Niemczech nic się nie zmieniło i dalej Kaufalandy każą przychodzić z
    > gotówkę, stąd myślałem że w Polsce również.

    W Kauflandzie wszędzie można płacić kartą, ale pow. 10zł. W sumie mało kto
    chyba ma zakupy za mniejszą kwotę, więc ten próg nie jest bardzo mocno
    kłopotliwy. Ze znanych mi marketów to Biedronka jedynie trzyma się gotówki,
    choć ostatnio w moim mieście postawiła sobie na terenie sklepu bankomat ;-)

  • 14. Data: 2009-08-10 22:16:08
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Paweł" h5p4ok$sn5$...@a...news.neostrada.pl

    > rewalcyjnym clubcardem polskiego tesco, ktory daje nam cale 0,5%

    W Auchan emeryt (emerytury w Polsce płacą bardzo młodym ludziom,
    sadząc tychże ludzi po ich wyglądzie) kupując bawełniane majtki
    po 199 groszy za sztukę, dostaje 5% keszbeku ;) na Skarbonkę. :)
    Za inne towary dostaje też 5%, chyba że trafia na ciekawszą ofertę,
    gdzie keszbek może sięgać i 55%. ;)

    Najzabawniejsze jest jednak to, że emeryt kupuje akumulator, dostaje
    fakturę i keszbek, po czym pomniejsza dochód o kwotę sprzed keszbeku. :)

    Dobre keszbaki stosuje także Carrefour. A jest co zwracać, bo
    za 100 grafitów (10 pudełeczek) do ołówka automatycznego potrafią
    zażądać tam czasami aż 80 groszy...

    Ale co to za keszbeki? Siedząc na stosownym stołku dostać można
    i 55 tysięcy% keszbeku. ;) Największym keszbekiem ;) cieszy się
    ,,dobroczynność''. :)

    --
    .`'.-. ._. '665 363835'='moj eneuel' .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 15. Data: 2009-08-10 23:39:46
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Krzysztof Halasa" m...@i...localdomain

    > To tani.

    Jeśli chcę znać realne ceny, idę do MediaMrkt i dzielę tamtejsze
    ceny przez 2. :) Czasami trzeba podzielić przez większą liczbę. :)

    Ale bez trudu znajdę rzeczy, których cena w hipermarkecie jest
    dziesięciokrotnie wyższa niż w małym sklepiku, w którym będę
    negocjował cenę. :)

    Można też czasami porównać ceny marketowe z internetowymi -- tu
    niedawno znalazłem przebitkę przekraczającą 5, :) ale nie należy
    zatrzymywać się z marzeniami nawet przy 25. :)

    Dobre ceny ma Biedronka, ale i tam niektóre towary są
    kilkakrotnie droższe niż w najtańszych miejscach. :)

    SelGros jest ogólnie drogi, ale ja tam czasami znajduje coś
    ze 2 razy taniej niż w znanych mi najtańszych miejscach. :)

    -=-

    Ciekawie wygląda porównanie cen po obu stronach granicy
    litewsko-polskiej. Tutaj mleko marnuje się, bo nie ma na nie zbytu,
    a tam jest co najmniej dwakroć droższe niż tu. :) Ale nie tylko z mlekiem
    tak sprawa się ma. Podobnie wyglądają ceny czy to ,,komputerowe'', czy
    ,,papiernicze''...

    Polacy mogliby sprzedawać Litwinom mleko w polskich cenach -- mieliby
    zbyt; Litwini natomiast mieliby tanie (i chyba dobre) jedzenie. Czasami
    w polskich sklepikach z pogranicza jest taki ruch, że i co godzinę :)
    jakiś klient coś kupuje. :)

    -=-

    Gdzieś pod koniec roku szkolnego, gdzieś około miejscowości Raczki,
    niedaleko pałacu Paca. :) Masa sklepików spożywczych na niedużym
    placyku... Myślę sobie -- z czego ci ludzie żyją? :) I słyszę
    odpowiedź jakby do moich myśli, z której wynika, że jeżdżą do
    Niemiec i tam pracują zarobkowo...

    -=-

    Aby było jasne -- na Litwie można znaleźć chętne i sympatyczne
    panienki do pracy, więc jakby ktoś chciał tam budować sieć
    Biedronki lub innego chrząszcza, nie miałby tam raczej
    trudności z miłym personelem. :)

    Nie wiem, czy tylko do mnie są tak nastawieni, czy do wszystkich
    Polaków, czy w ogóle są mili, ale są mili i sympatyczni tak mocno,
    że aż trudno w to uwierzyć. :) Mało tam ludzi, co może być przygnębiające,
    ale jeśli już gdzieś jacyś są, to są bardzo mili i życzliwi. :)

    --
    .`'.-. ._. '665 363835'='moj eneuel' .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 16. Data: 2009-08-11 05:10:30
    Od: maruda <r...@n...com>

    Eneuel Leszek Ciszewski pisze:
> [...]
    >
    > Ale bez trudu znajdę rzeczy, których cena w hipermarkecie jest
    > dziesięciokrotnie wyższa niż w małym sklepiku, w którym będę

    Koniecznie idź do lekarza i opowiedz to. Twój przypadek nie jest
    beznadziejny.

    --
    Tnx. Pzdr. Ten Maruda.

  • 17. Data: 2009-08-11 07:18:54
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "maruda" h5qv2s$56l$...@n...news.neostrada.pl

    : Koniecznie idź do lekarza i opowiedz to.
    : Twój przypadek nie jest beznadziejny.

    A do lekarki -- mogę iść? Kiedyś była lekarką na rubieżach Białegostoku,
    ale teraz, za sprawą terroru lotniczego i sądu jest już niemal w centrum. :)
    Wybieram się do niej w piątek. :) Powołać się na Ciebie?

    --
    .`'.-. ._. '665 363835'='moj eneuel' .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 18. Data: 2009-08-11 07:21:30
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Cavallino" h5p7bq$g8s$...@n...onet.pl
    > Bo z w/w ten sklep wypada mi najtaniej, przynajmnijj w Poznaniu.
    > Może Lidl czy Biedronka są tańsze, ale nie Tesco czy inny Real.

    Lidl jest tani, ale są tam wysokie ceny. :)

    -=-

    Albo inaczej: Co z tego, że Lidl jest tani,
    skoro sprzedawane przezeń towary są drogie? :)

    --
    .`'.-. ._. '665 363835'='moj eneuel' .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 19. Data: 2009-08-11 07:55:08
    Od: Marx <M...@n...com>

> [...]
    >
    > -=-
    >
    > Albo inaczej: Co z tego, że Lidl jest tani,
    > skoro sprzedawane przezeń towary są drogie? :)

    Lidl rozbawil mnie promocja herbaty Lipton jakis rok temu. Podniosl
    cene, nakleil "promocja" :)
    Marx

  • 20. Data: 2009-08-11 08:15:17
    Od: "Aleksander" <a...@a...pl>

    > Koniecznie idź do lekarza i opowiedz to. Twój przypadek nie jest
    > beznadziejny.
    >

    > --
    > Tnx. Pzdr.         Ten Maruda.
    Witam,

    Co do osoby "Eneuel Leszek Ciszewski" to moim zdaniem byc może pisze dla
    niektórych i niekiedy niezrozumiale , ale każdy człowiek jest inny , a
    wczytując się w wypowiedź raczej w sporej części jest pomocna i odnosi sie do
    tematu watka.Być może ma wiecej wolnego czasu.
    Co do tematu to karta której używam Tesco daje obecnie 2% zwrotu z dokonanej
    transakcji , fakt ze tylko do 19.08.2009 i max limit to 360 zł , ale to i tak
    miły dodatek to bezpłatnej karty.