  • 1. Data: 2007-05-27 13:04:53
    Temat: kiedy podwyzka inteligo pko bp
    Od: "piotrek" <p...@p...priotr.piotr>

    Mam pytanie kiedy mozna sie spodziewac podwyzki lokat inteligo,wiele
    bankow juz podwyzszylo a inteligo jeszcze nie.Moze tak byc ze nie bedzie
    podwyzki w inteligo.Zapraszam do dyskusji
    z gory dzieki
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2007-05-27 18:33:49
    Temat: Re: kiedy podwyzka inteligo pko bp
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik "piotrek" <p...@p...priotr.piotr> napisał w wiadomości
> [...]
    > bankow juz podwyzszylo a inteligo jeszcze nie.Moze tak byc ze nie bedzie
    > podwyzki w inteligo.Zapraszam do dyskusji

    Zadajesz kolejny raz to pytanie. Polityke kazdego banku odnosnie jego stop %
    wyznacza sam bank i nie ma zadnego automatu miedzy decyzjami RPP a zarzadem
    banku. Wyobraz sobie, ze bank moze miec nadplynnosc oraz, ze nie potrzebuje
    walczyc na rynku o depozyty i wcale takiej podwyzki nie bedzie robil.
    Popatrz na oproc. depozytow PKOBP czy Pekao , one dawno sa ponizej sredniej
    rynkowej oferowanej przez inne banki. Taka jest ich polityka.
    Jezeli posiadasz konto w inteligo, mysle, ze ze wzgledu na funkcjonalnosc i
    inne atuty a nie ze wzgledu na oprocentowanie.
    Jezeli twoim priorytetem jest oproc. konta to wybierz inny bank i przestan
    narzekac, oferta jest szeroka.
    Jezeli myslisz o lokatach, to zaden problem otworzyc taki produkt u
    konkurencji, gdzie stawki sa duzo wyzsze i zadna podwyzka w PKOBP nie
    pomoze.
    Napisz co chcesz osiagnac, bo sama dyskusja o PKOBP nie ma sensu. Chcesz
    znalez dobra lokate lub konto to zadaj takie pytanie a inni podziela sie
    swoimi doswiadczeniami i cos z tego wybierzesz.