  • 1. Data: 2006-05-08 17:32:07
    Temat: kiedy przelew (troche inne)
    Od: "Legi@fan" <l...@p...spam.uk>

    A więc tak:
    zrobiłem przelew w czwartek mBank -> BZWBK (konto w Euro)
    i na www.centrum24.pl cisza
    w piątek, sobotę korzystałem z karty - też cisza...
    to normalne?

    ktoś orientuje się może kiedy księgowane są operacje w BZWBK?
    a może ta śmieszna stronka ma jakieś opóźnienia? (nawet blokad na karcie
    tam nie widać)

    --
    pozdrawiam serdecznie
    Lukasz K.

  • 2. Data: 2006-05-08 18:42:04
    Temat: Re: kiedy przelew (troche inne)
    Od: Michał Rolka <usenet@moje_nazwisko.info>

    Legi@fan napisał(a):
    > A więc tak:
    > zrobiłem przelew w czwartek mBank -> BZWBK (konto w Euro)
    > i na www.centrum24.pl cisza
    > w piątek, sobotę korzystałem z karty - też cisza...
    > to normalne?

    Nie mam konta walutowego w BZWBK, ale ze starszych postów na pbb kojarzy
    mi się, że przewalutowania chodzą tylko pomiędzy kontami w BZWBK?

    Michał

  • 3. Data: 2006-05-08 20:22:21
    Od: "Legi@fan" <l...@p...spam.uk>

    Użytkownik "Michał Rolka" napisał:
    > Nie mam konta walutowego w BZWBK, ale ze starszych postów na pbb
    > kojarzy mi się, że przewalutowania chodzą tylko pomiędzy kontami w
    > BZWBK?

    i co w związku z tym zrobią z tym przelewem? wrócić nie wrócił.
    złotówkowego w BZWBK nie posiadam...

    no i jeszcze zostaje kwestia tych płatności kartą... też już powinny
    chyba dzisiaj być rozliczone

  • 4. Data: 2006-05-08 20:38:45
    Od: Krzysztof <k...@w...pl>

    Dnia Mon, 08 May 2006 22:22:21 +0200, Legi@fan napisal/a:

    > no i jeszcze zostaje kwestia tych płatności kartą... też już powinny
    > chyba dzisiaj być rozliczone
    blokady widać- jesli są- tylko poprzez pozycję "dostępne środki"

    natomiast zaksięgowanie opracji wykonanej kartą może potrwać tydzień.
    (a czasem nawet znacznie dłużej)

    --
    Krzysztof Lerski

  • 5. Data: 2006-05-09 08:48:18
    Od: Chris Es <k...@o...pl>

    Legi@fan napisał(a):

    > i co w związku z tym zrobią z tym przelewem? wrócić nie wrócił.
    > złotówkowego w BZWBK nie posiadam...
    >
    > no i jeszcze zostaje kwestia tych płatności kartą... też już powinny
    > chyba dzisiaj być rozliczone

    Przelew wroci, bo WBK nie zrobi przewalutowania z konta PLN w innym
    banku (sprawdzone; szok, ale prawda).