  • 1. Data: 2011-11-03 05:38:02
    Temat: kiedy u nas?
    Od: pwz <p...@o...eu>

    Kiedy u nas tak silne będzie społeczeństwo obywatelskie?
    http://www.rp.pl/artykul/706164,746122-Bank-od-Ameri
    ca-wycofuje-sie-z-oplat-za-karte-debetowa.html

    "Bank of America wycofuje się z planów pobierania kontrowersyjnej opłaty
    za używanie karty debetowej. Podobną decyzję podjęły też inne wielkie
    banki. (...) Na forach internetowych i w mediach społecznościowych
    szybko zaroiło się zaś od wpisów zirytowanych byłych klientów BoA,
    którzy zlikwidowali swoje konta i przenieśli rachunki do unii
    kredytowych lub małych, lokalnych banków, które opłat za używanie karty
    debetowej nie pobierają"

    Cóż, pewnie będzie trzeba doić klientów z Europy...
    pwz

  • 2. Data: 2011-11-03 05:52:13
    Temat: Re: kiedy u nas?
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "pwz" j8t9bt$1ld$...@n...icm.edu.pl

> [...]

    kredytowych lub małych, lokalnych banków, które
    > opłat za używanie karty debetowej nie pobierają"

    IMO u nas (mniemam, że w Polsce) tak jest od dawna.:)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 3. Data: 2011-11-03 06:12:14
    Od: pwz <p...@o...eu>

    > IMO u nas (mniemam, że w Polsce) tak jest od dawna.:)

    ?? Tzn. że banki pod naciskiem niezadowolonych klientów rezygnują z
    wprowadzenia jakichś opłat / zmiany warunków usług? Przypuszczam, że
    wątpię...
    pwz

  • 4. Data: 2011-11-03 06:16:01
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    pwz <p...@o...eu> writes:

    > ?? Tzn. że banki pod naciskiem niezadowolonych klientów rezygnują z
    > wprowadzenia jakichś opłat / zmiany warunków usług? Przypuszczam, że
    > wątpię...
    > pwz

    To masz krótką pamięć - mBank jednak zrezygnował z opłaty za przelewy,
    zeby daleko nie szukać.
    KJ
    --
    http://blogdebart.pl/2010/03/17/dalsze-przygody-swin
    ki-w-new-jersey/

  • 5. Data: 2011-11-03 13:37:12
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "pwz" j8tbc0$5b1$...@n...icm.edu.pl

    > ?? Tzn. że banki pod naciskiem niezadowolonych klientów rezygnują
    > z wprowadzenia jakichś opłat / zmiany warunków usług? Przypuszczam,
    > że wątpię...

    Moim zdaniem choćby ta grupa ma charakter stymulacyjny. ;)
    Tak to wygląda z jednej strony. Z przeciwnej zaś -- dobrze
    by było, gdybyśmy ze sobą współpracowali, nie zaś ścinali
    się nawzajem. Dobrze dla nas, nie dla banków? Dobrze i dla
    nas, i dla banków.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 6. Data: 2011-11-03 19:52:15
    Od: "Bogdan B." <g...@r...pl>

    W dniu 2011-11-03 07:16, Kamil Jońca pisze:

    > To masz krótką pamięć - mBank jednak zrezygnował z opłaty za przelewy,
    > zeby daleko nie szukać.

    Nie odniosłem wtedy wrażenia, żeby to było "pod naciskiem
    niezadowolonych klientów". A już na pewno nie pod naciskiem
    Bożeny-od-przelewów, która wtedy na forum była bardzo aktywna :-)
    Ja raczej pamiętam, że zaczęły się wtedy pojawiać w innych bankach
    oferty kont typu: zero za prowadzenie i zero za przelew.
    IMHO z nacisków to BRE Bank najlepiej rozumie nacisk konkurencji.

  • 7. Data: 2011-11-03 19:57:15
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "Bogdan B." <g...@r...pl> writes:

> [...]
    > oferty kont typu: zero za prowadzenie i zero za przelew.
    > IMHO z nacisków to BRE Bank najlepiej rozumie nacisk konkurencji.

    A, to Ty myślisz ze BofA zrezynował pod naciskiem klientów, a nie
    konkurencji, tak? :)

    KJ