  • 1. Data: 2009-02-12 17:45:05
    Temat: killer problem z zerwaniem
    Od: radar <_sara_@_post_._pl_>

    Dziś nie działało zrywanie lokat w pocztowym. infolinka potwierdziła,
    zobaczymy jak będzie jutro bo mam jeszcze jedną do skoszenia...

    --
    radar

  • 2. Data: 2009-02-12 17:54:31
    Temat: Re: killer problem z zerwaniem
    Od: " aneczka" <a...@W...gazeta.pl>

    a może to tylko problem ze stroną niedopracowaną?
    Od kilku dni na forum mBanku piszą, że zrywanie nie działa tylko pozornie. Po
    krótkim czasie zajrzyj (w bocznym menu) do info o zrywaniu. Najczęściej jest
    tam komunikat, że są w trakcie zrywania

  • 3. Data: 2009-02-12 18:20:28
    Od: bec <b...@w...pl>

    radar pisze:
    > Dziś nie działało zrywanie lokat w pocztowym. infolinka potwierdziła,
    > zobaczymy jak będzie jutro bo mam jeszcze jedną do skoszenia...

    Miales info o blednie podanym numerze pesel?
    Mnie tez sie tak zdarzylo a jak ponownie wszedlem na konto to lokatka
    juz byla z statusem do zamkniecia.

  • 4. Data: 2009-02-13 07:41:57
    Od: radar <_sara_@_post_._pl_>

    aneczka pisze:
    > a może to tylko problem ze stroną niedopracowaną?

    Błąd wykonania operacji lub błąd walidacji wniosku
    chyba masz rację...

    --
    radar

  • 5. Data: 2009-02-13 07:44:56
    Od: radar <_sara_@_post_._pl_>

    bec pisze:
    > Miales info o blednie podanym numerze pesel?

    Błąd wykonania operacji lub błąd walidacji wniosku.

    > Mnie tez sie tak zdarzylo a jak ponownie wszedlem na konto to lokatka
    > juz byla z statusem do zamkniecia.

    U mnie to nie zadziałało, zobaczymy.
    Niestety trafiłem dodatkowo na niepokojący fakt. Lokata na 2600 założona
    13-01-2009 na 10% po 3 okresach powinna dać 21,42 a na konto wróciło
    18,42 odsetek. Tak jakby pobierali opłatę 3,00 za przelew. Spróbuję
    zadzwonić i się dowiedzieć...

    --
    radar

  • 6. Data: 2009-02-13 07:47:50
    Od: radar <_sara_@_post_._pl_>

    radar pisze:
> [...]
    > 13-01-2009 na 10% po 3 okresach powinna dać 21,42 a na konto wróciło
    > 18,42 odsetek. Tak jakby pobierali opłatę 3,00 za przelew. Spróbuję

    A jednak zrobiłem błąd. Policzyłem raz jeszcze na
    http://kredyty.name/kalkulator_lokat.php i wyszło po belce 18,42 tyle
    ile powinno (efektywnie 14% podatku).

    --
    radar