  • 21. Data: 2012-05-23 23:18:07
    Temat: Re: kindle II mbank 56/333
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 23.05.2012 17:17, Wemif pisze:

    A co do tego calego mbanku... To jest ŻAŁOSNE, że jeszcze nikt z ekipy
    nie potrafił mi odpowiedzieć na pytanie z tematu, który założyłem na ich
    forum - niezgodność oświadczenia wnioskodawcy z punktem w umowie tej KK.
    A dyspozycję rozpatrują już 8 dzień.

  • 22. Data: 2012-05-23 23:47:10
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Rozliczone do 31. Maja sie pojawic w historii. Wydaje mi sie, ze tak
    > wlasnie czytalem.

    jak tej karty nie dostane do poniedzialku to, chyba pierwszy raz w
    życiu, skorzystam z dołączonego do umowy formularza odstąpienia od umowy
    kredytu...
    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 23. Data: 2012-05-23 23:52:48
    Od: gral <n...@e...pl>

    neoniusz napisał(a):

    > Mnie przyszla dopiero 21 maja, bede startowal w III etapie. Juz dzis
    > zatankowalem auto za ponad 300 zl (polska, kurna... wolalbym meritum,
    > ale przezyje).

    duży masz bak albo kupujesz na drogiej stacji :P
    ja zainwestowałem w bilet kwartalny 370 PLN :)

  • 24. Data: 2012-05-24 03:38:11
    Od: Rafał Grzelak <s...@s...com>

    gral wrote:

    > duży masz bak albo kupujesz na drogiej stacji :P
    > ja zainwestowałem w bilet kwartalny 370 PLN :)

    Niestety 300pln to wchodzi do zwyklego baku na taniej stacji. :(

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 25. Data: 2012-05-24 08:47:37
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 23.05.2012 23:52, gral pisze:

    > duży masz bak albo kupujesz na drogiej stacji :P
    > ja zainwestowałem w bilet kwartalny 370 PLN :)

    Niestety nie, tak jest wszędzie już... :/ 53 litry weszło, coś koło 5,98
    chyba za litr. I tak 4 razy w miesiącu, to jest rzeczywistość ;)

  • 26. Data: 2012-05-24 13:24:08
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 23 May 2012 23:12:51 +0200, neoniusz napisał(a):

    > Mnie przyszla dopiero 21 maja, bede startowal w III etapie. Juz dzis
    > zatankowalem auto za ponad 300 zl (polska, kurna... wolalbym meritum,
    > ale przezyje).

    Ja musiałem jeszcze zgodę na marketing odfajkować na partyline, bo
    zapomniałem we wniosku chociaż pamiętam, że pilnowałem no ale nie wnikam.
    Teraz tylko te 300 pln i też do 3 rundy mogą stanąć po spadki z dwóch
    pierwszych ;)

    --
    xbartx

  • 27. Data: 2012-05-24 13:47:32
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 24.05.2012 13:24, xbartx pisze:

    > Ja musiałem jeszcze zgodę na marketing odfajkować na partyline

    Z tymi zgodami to jest jeden wielki skecz... We wniosku jedno, w umowie
    drugie. Mojej dyspozycji do dziś nie rozwiązali - zrezygnowałem z niej,
    żeby już nie robić poruty.

    To jest tekst dnia od opiekuna klienta (czy oni tam piją od rana?):
    "Ze swojej strony chciałem przeprosić Pana z uwagi na fakt, iż uzyskanie
    informacji tą drogą nie zostało w tym czasie zrealizowane (a co za tym
    idzie za długi czas realizacji dyspozycji), a jednocześnie informację
    przekazał szybciej pracownik mEkipy na forum."

    IMHO zgoda z umowy to jest ta sama zgoda co w regulaminie promocji, ale
    oni (mBąk) uważają inaczej. Ostatecznie liczy się to, żeby w
    ustawieniach systemu transakcyjnego były zgody na reklamę. Ludzie,
    którzy w paragrafie 8, ust. 12 umowy mają zaznaczone "NIE" i tak dostają
    Kindle.

    Tutaj mEkipa stara się to wytłumaczyć (ale po ilu dniach od założenia
    tematu!!!):

    http://www.mbank.pl/porozmawiajmy/forum/1,992137,mba
    nk-kreci-cos-z-kindlowym-konkursem-i-nie-odpowiada,1
    .html

    "Chciałabym Wam wyjaśnić kilka kwestii podstawowych dotyczących zgód o
    który piszecie na forum.

    W regulaminie konkursu paragrafie III podpunkcie 2 Uczestnikami Konkursu
    moga byc pełnoletnie osoby fizyczne - Klienci mBanku, którzy nie
    wyrazili, zgodnie z art 32 ust. 1 pkt. 8 Ustawy o ochronie danych
    osobowych (tekst jednolity Dz.U. nr 101, poz. 926, z pózn. zm.),
    sprzeciwu przeciwko przetwarzaniu ich danych osobowych w celach promocji
    i marketingu przez BRE Bank S.A. - mBank, lub nie żądały na innej
    podstawie zaprzestania przetwarzania ich danych osobowych przez BRE Bank
    SA. Jeżeli osoba zainteresowana udziałem w Konkursie złożyła sprzeciw
    przeciwko przetwarzaniu jej danych osobowych w celach promocji i
    marketingu przez BRE Bank S.A. - mBank, lub żadała zaprzestania
    przetwarzania danych na innej podstawie, warunkiem uczestniczenia w
    niniejszym Konkursie jest wyrażenie przez te osobę na piśmie lub za
    pośrednictwem mLinii, najpóźniej do dnia zakończenia
    Konkursu, zgody na przetwarzanie jej danych osobowych w celach promocji
    i marketingu produktów i usług BRE Bank S.A. - mBank i w celu
    przeprowadzenia niniejszego Konkursu.

    Zgoda na reklamę wynika z art. 23 ust. 1 pkt 5 ustawy z 29 sierpnia 1997
    r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz.U. Nr 101, poz. 926 z 2002 r. t.
    j. ze zm.) przetwarzanie danych jest dopuszczalne gdy jest niezbędne dla
    wypełnienia prawnie usprawiedliwionych celów realizowanych przez
    administratorów danych albo odbiorców danych, a przetwarzanie nie
    narusza praw i wolności osoby, której dane dotyczą. Dalej w ust. 4
    ustawodawca podaje, co należy rozumieć przez prawnie usprawiedliwiony cel:

    4. Za prawnie usprawiedliwiony cel, o którym mowa w ust. 1 pkt 5, uważa
    się w szczególności:
    1) marketing bezpośredni własnych produktów lub usług administratora danych.

    Natomiast w umowach kredytowych odbierana jest inna zgoda dotycząca
    przetwarzania danych przez inne niż BRE Bank SA spółki.

    W związku z tym jeżeli wystąpiła taka sytuacja, że na umowie kredytowej
    zaznaczyłaś/łeś opcje na nie to nie spowodowało to że zostałeś
    wykluczony z konkursu. Dlatego że jest to inna zgodna niż wymagana w
    regulaminie Konkursu.

    Jednym z najczęstszych warunków które nie są spełniane przez Klientów to
    że jeden i ten sam numer telefonu komórkowego z którego jest wysyłany
    SMS jest zarejestrowany w mBanku na więcej niż jedna osobę wtedy
    automatycznie każdy z Uczestników Konkursu, który wyślę SMS zgłoszeniowy
    z takiego numeru telefonu - zostanie pominięty przy przyznawaniu nagród.

    W razie wątpliwości, czemu nie wygraliście chętnie wam odpowiem
    napiszcie do mnie na formu widomość priv. z numerem tel i sprawdzę co
    było przyczyną."

  • 28. Data: 2012-05-24 15:11:20
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 24 May 2012 13:47:32 +0200, neoniusz napisał(a):

> [...]
    > idzie za długi czas realizacji dyspozycji), a jednocześnie informację
    > przekazał szybciej pracownik mEkipy na forum."

    Dobre :)

> [...]
    > ustawieniach systemu transakcyjnego były zgody na reklamę. Ludzie,
    > którzy w paragrafie 8, ust. 12 umowy mają zaznaczone "NIE" i tak dostają

    No właśnie też się dziwiłem jak mi Pan prowadzący napisał, że muszą
    zadzwonić na partyline - ja chciałem od razu sam w systemie zmienić z
    'nie' na 'tak' no ale myślałem, że jest jeszcze jakaś inna zgoda. Bo w
    sumie teraz co im po tym, że mam zgodę jak po ewentualnym otrzymaniu
    nagrody mogę sam ją cofnąć.

    --
    xbartx

  • 29. Data: 2012-05-24 16:15:31
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 23.05.2012 23:52, gral pisze:
    > duży masz bak albo kupujesz na drogiej stacji :P
    > ja zainwestowałem w bilet kwartalny 370 PLN :)

    Chociaz teraz dochodze do wniosku, ze troche wtopilem. Kapnalem sie, ze
    mozna bylo zrobic kilka transakcji - tak zeby lacznie byly na ponad 300
    zl, a niekoniecznie jedna na ponad 300 zl. Tak wiec moglem sobie przez
    kilka dni robic jakies zakupaski a za paliwo zaplacic Meritum. No coz,
    12 zl w plecy ;)

  • 30. Data: 2012-05-24 23:24:02
    Od: osa <o...@g...pl.ee>

    W dniu 2012-05-23 23:18, neoniusz pisze:
> [...]
    > nie potrafił mi odpowiedzieć na pytanie z tematu, który założyłem na ich
    > forum - niezgodność oświadczenia wnioskodawcy z punktem w umowie tej KK.

    Marudzisz ;) Pewnie musieli zatrudnić prywatnego detektywa, który
    znajdzie moment zamiany TAK na NIE... Tyle pokoi w centrali do
    sprawdzenia, to musi trwać ;)