  • 51. Data: 2012-06-03 21:50:02
    Temat: Re: kindle II mbank 56/333
    Od: gral <n...@e...pl>

    Wemif napisał(a):
    > RobertS <b...@x...pl> wrote:
    >> a wyniki III tury już są?
    >
    > maja byc 6 czerwca.

    ja tam niby wygrałem kindla, co ogłoszona 23 maja, dziś mamy czerwca
    trzeci, i nic, dupa blada, cisza. zero kindli, zero kontaktu. czekam
    sobie :)

  • 52. Data: 2012-06-03 21:55:32
    Od: gral <n...@e...pl>

    gral napisał(a):

    > ja tam niby wygrałem kindla, co ogłoszona 23 maja, dziś mamy czerwca
    > trzeci, i nic, dupa blada, cisza. zero kindli, zero kontaktu. czekam
    > sobie :)

    no dobra, zajrzałem tu i tam. mają jeszcze chwilkę. jeszcze tylko
    przeprawa z kurierem (nie ma mnie w domu w godzinach jego pracy) i będę
    kindlił.

    Wysyłka nagród nastapi w ciagu 30 dni roboczych od daty ogłoszenia
    laureatów poszczególnej tury np., jesli zostaniesz laureatem z I tury 30
    kwietnia, to 9 maja zostanie ogłoszona lista zwyciezców i w ciagu 30 dni
    od tej daty zostanie wysłana nagroda przesyłka kurierska na adres
    korespondencyjny.

  • 53. Data: 2012-06-03 21:55:47
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    gral <n...@e...pl> writes:

    > ja tam niby wygrałem kindla, co ogłoszona 23 maja, dziś mamy czerwca
    > trzeci, i nic, dupa blada, cisza. zero kindli, zero kontaktu. czekam
    > sobie :)

    No właśnie ja też niby wygrałem w 1. turze i cisza. Mają niby jescze
    czas (do chyba 9)
    KJ

    system-independent, adj.:
    Works equally poorly on all systems.

  • 54. Data: 2012-06-03 22:14:20
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Sun, 03 Jun 2012 21:16:13 +0200, neoniusz napisał(a):

    > No nie gadaj... Szkoda troche, mogles sobie przypomnienie ustawic - ja
    > tak zrobilem ;)

    Ano mogłem ale widocznie tak musiało być. Dolar trochę spadnie to sobie
    sam kupię prosto z hameryki ;)

    --
    xbartx

  • 55. Data: 2012-06-03 22:34:52
    Od: " " <a...@g...SKASUJ-TO.pl>

    xbartx <b...@h...net> napisał(a):

    > Chyba chciałeś być koniecznie pierwszy, bo o ile dobrze pamiętam to było
    > ponad 900 czytników a chyba 7 chętnych z czego ja zapomniałem wysłać esa
    > a assembea miał zły nr telefonu :D

    Chciałem się zabezpieczyć, kto wie ilu osobom mBank wydał kartę pomiędzy II a
    III turą :)
    SMSa z potwierdzeniem dostałem, wysyłałem z playa.

  • 56. Data: 2012-06-03 22:53:27
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 03.06.2012 21:23, Kamil Jońca pisze:

    > Ee? Tam chyba nie było mowy o play tylko o "jakiejś" sieci.

    Tam? Ja pisalem o forum mbanku.

  • 57. Data: 2012-06-04 06:17:06
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    neoniusz <n...@j...org> writes:

    > Tam? Ja pisalem o forum mbanku.
    A ja o tym wątku.

    KJ

    --
    http://sporothrix.wordpress.com/2011/01/16/usa-sie-k
    rztusza-kto-nastepny/

  • 58. Data: 2012-06-06 15:17:08
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    k...@p...onet.pl (Kamil Jońca) writes:

    > No właśnie ja też niby wygrałem w 1. turze i cisza. Mają niby jescze
    > czas (do chyba 9)
    > KJ

    Poprawka: tam jest mowa o 30 dniach roboczych. Więc pewnie mają czas do
    jakiegoś 21 czerwca (jeśli się nie pomyliłem)

    KJ

    <Electro> my computer was once one of the building blocks of a great
    pyramid

  • 59. Data: 2012-06-19 13:20:06
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    k...@p...onet.pl (Kamil Jońca) writes:

    > Poprawka: tam jest mowa o 30 dniach roboczych. Więc pewnie mają czas do
    > jakiegoś 21 czerwca (jeśli się nie pomyliłem)

    Dziś kundelek przyjechał (z I tury)

    KJ

    --
    http://sporothrix.wordpress.com/2011/01/16/usa-sie-k
    rztusza-kto-nastepny/
    "Never underestimate the power of a small tactical nuclear weapon."

  • 60. Data: 2012-06-19 21:03:50
    Od: Ralf <g...@g...pl>

    W dniu 2012-06-19 13:20, Kamil Jońca pisze:

    > Dziś kundelek przyjechał (z I tury)
    >
    > KJ

    A mi dzisiaj przyszedł z trzeciej, widocznie wysłali wszystkim na raz.