  • 1. Data: 2012-07-18 13:13:36
    Temat: kindle z mbanku
    Od: "mohonk" <m...@W...gazeta.pl>

    Witam,
    Czy ktoś z dostojnego grona otrzymał już może grouponowego kindle'a z mBanku?

    Pozdrawiam
    mohonk

  • 2. Data: 2012-07-18 13:24:42
    Temat: Re: kindle z mbanku
    Od: gregor <g...@s...pl>

    W dniu 2012-07-18 13:13, mohonk pisze:
    > Witam,
    > Czy ktoś z dostojnego grona otrzymał już może grouponowego kindle'a z mBanku?
    >
    > Pozdrawiam
    > mohonk

    mało prawdopodobne ponieważ mają na to 20 dni roboczych od dnia
    wystawienia wykazu transakcji, który defaultowo przypada na 17 każdego
    miesiąca (czyli wczoraj) należy przypuszczać, że w okolicach 10 sierpnia
    kindle "ustawowo" powinny dojść ale jak już ktoś dostanie na pewno się
    tym pochwali :)

    gregor

  • 3. Data: 2012-07-18 14:01:29
    Od: "mohonk" <m...@N...gazeta.pl>

    gregor <g...@s...pl> napisał(a):

> [...]
    > miesiąca (czyli wczoraj) należy przypuszczać, że w okolicach 10 sierpnia
    > kindle "ustawowo" powinny dojść ale jak już ktoś dostanie na pewno się

    Punkt IV.8. regulaminu promocji stanowi: "Nagrody zostaną wysłane w ciągu 20
    dni roboczych od daty rozliczenia transakcji na łączną kwotę 500 zł".
    Rozliczenie transakcji rozumiałbym jako zaksięgowanie operacji na rachunku
    karty. W moim wypadku nastąpiło to 14.07 - a zatem też wychodzi wysyłka
    najpóźniej 10.08.
    Ale "w ciągu 20 dni" może oznaczać, że wyślą czytnik od razu po spełnieniu
    warunków promocji.

    Pytam, bo w przyszłym tygodniu wyjeżdżam na urlop i nie chciałbym aby kurier
    odbił się od drzwi...

    Pozdrawiam
    mohonk

  • 4. Data: 2012-07-26 07:38:04
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    W dniu 2012-07-18 14:01, mohonk pisze:

> [...]
    > najpóźniej 10.08.
    > Ale "w ciągu 20 dni" może oznaczać, że wyślą czytnik od razu po spełnieniu

    no ja odliczam dni dopiero od 25 lipca
    a jak u ciebie, wyrobili się wcześniej z kindle??

    --
    pozdrawiam
    Marcin

  • 5. Data: 2012-07-31 23:05:29
    Od: Imiglikos <f...@g...com>

    W regulaminie promocji był zapis:

    "W Promocji może wziąć udział wyłącznie osoba, która ma się stać posiadaczem głównym
    wnioskowanej karty kredytowej Word MasterCard, która we wniosku o kartę kredytową
    Word MasterCard wyraziła zgodę na przetwarzanie jej danych osobowych przez
    Organizatora Promocji w celach promocyjnych i marketingowych."

    Czy to oznacza, że jeśli nie zgodziłem się w formularzu na ten marketingowy spam to
    nie dostanę kindla?

    I.

  • 6. Data: 2012-07-31 23:10:35
    Od: osa <o...@g...pl.ee>

    W dniu 2012-07-31 23:05, Imiglikos pisze:
> [...]
    >
    > Czy to oznacza, że jeśli nie zgodziłem się w formularzu na ten marketingowy spam to

    Nie powinieneś... ale znając mBankowy bajzel to Ci się upiecze ;)

  • 7. Data: 2012-08-04 08:20:04
    Od: Marx <a...@g...com>

    A ktoś już dostał z tej promocji?
    Marx

  • 8. Data: 2012-08-04 20:05:03
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    W dniu 2012-08-04 08:20, Marx pisze:
    > A ktoś już dostał z tej promocji?
    > Marx
    ja nadal czekam ;-((

    --
    pozdrawiam
    Marcin

  • 9. Data: 2012-08-04 21:22:23
    Od: "mohonk" <m...@N...gazeta.pl>

    lolekanabolek <l...@g...com> napisał(a):

    > ja nadal czekam ;-((

    U mnie również cisza w temacie.

    Pozdrawiam
    mohonk

  • 10. Data: 2012-08-06 11:49:06
    Od: gregor <g...@s...pl>

> [...]
    >
    > Czy to oznacza, że jeśli nie zgodziłem się w formularzu na ten marketingowy spam to

    Wydaje mi się, że tak ja zaznaczyłem i od tego nawiedzone mLinie do mnie
    wydzwaniają wciskając swoje badziewie nawet zastrzegłem zastrzeżone ale
    zaczęli się prezentować i kilka razy musiałem ich spławić :)

    na kindla czekam do wtorku przyszłego tj. 14 sierpnia 2012 później piszę
    reklamację ...

    gregor