  • 11. Data: 2009-04-22 07:42:23
    Temat: Re: kk Alior i przeniesienie karty
    Od: Sebcio <s...@n...net>

    Mithos pisze:

    > Nie pamiętam czy coś tam jeszcze było ale jak usłyszałem ww. to
    > zrezygnowałem.

    W moim wypadku wystarczyło u miłej pani przy biurku zalogować się na
    stare konto i wydrukować zestawienie operacji na karcie oraz historię
    wpływów wynagrodzenia na rachunek.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebcio

  • 12. Data: 2009-04-22 19:47:41
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > W moim wypadku wystarczyło u miłej pani przy biurku zalogować się na
    > stare konto i wydrukować zestawienie operacji na karcie oraz historię
    > wpływów wynagrodzenia na rachunek.

    mojej historii c.d., dzisiaj dzwonil kolo z Aliora i poprosił o
    przesłanie skanem screena z limitem kk w Multi, potwierdzi z oryginałem
    jak pojawię się w placówce podpisać umowę

    a decyzję mam już pozytywną ;-)
    jeżeli ktoś chciałby kk Alior na warunkach uproszczonych w Poznaniu to
    mogę dać namiary na pracownika, który mnie obsługiwał

    --
    pozdrawiam
    RobertS

    ps
    jak nie pamiętałem gdzie w Multi widać limit karty to koleś mi
    podpowiedział, dobrze orientował się w systemie transakcyjnym Multi
    czyli albo ex-pracownik albo klient ;-D

  • 13. Data: 2009-04-24 09:36:34
    Od: m...@g...com

    On Apr 21, 10:25 pm, Olgierd <n...@n...problem> wrote:

    > To pierwsze 2-3 dni. To drugie -- ile dusza zapragnie ;-)

    No to zobaczymy. Ciekawe, bo umowę podpisałem we wtorek, karty w
    systemie pojawiły się dziś - z wczorajszą datą wysłania. No nic,
    zobaczymy czy dotrą na długi weekend.

    mucher

  • 14. Data: 2009-04-24 09:38:37
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Fri, 24 Apr 2009 02:36:34 -0700, mucher napisał(a):

    > No to zobaczymy. Ciekawe, bo umowę podpisałem we wtorek, karty w
    > systemie pojawiły się dziś - z wczorajszą datą wysłania. No nic,
    > zobaczymy czy dotrą na długi weekend.

    Jak poczta nie nawali to we wtorek będzie.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 15. Data: 2009-04-24 13:50:35
    Od: Ra <a...@a...com>

    RobertS pisze:

> [...]
    > jeżeli ktoś chciałby kk Alior na warunkach uproszczonych w Poznaniu to
    > mogę dać namiary na pracownika, który mnie obsługiwał

    właśnie po raz pierwszy odwiedziłem placówkę aliora
    powiedziano mi że przy przeniesieniu karty < 10000 wystarczy 6 ostatnich
    wyciągów + oświadczenie

  • 16. Data: 2009-04-24 14:20:59
    Od: Ra <a...@a...com>

    Ra pisze:

    > właśnie po raz pierwszy odwiedziłem placówkę aliora
    > powiedziano mi że przy przeniesieniu karty < 10000 wystarczy 6 ostatnich
    > wyciągów + oświadczenie
    tak myślę czy nie przetestować elastyczności aliora, może bym przeniósł
    karte z mille ale okazało się że na skutek czyjegoś błedu nie generowały
    się wogóle wyciągi do kk, mam tylko historię transakcji

  • 17. Data: 2009-04-24 19:14:45
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > właśnie po raz pierwszy odwiedziłem placówkę aliora
    > powiedziano mi że przy przeniesieniu karty < 10000 wystarczy 6 ostatnich
    > wyciągów + oświadczenie

    wiem z dobrze poinformowanego źródła, że jeżeli pracownik wymaga aż 6
    wyciągów to wykazuje się lekką nadgorliwością...

    dodam też, że pracownik Aliora potwierdza dane zawarte w oświadczenie
    więc proszę ściemy nie wpisywać!
    raport z BIK również zostanie szczegółowo przeanalizowany...

    dzisiaj podpisałem umowę i czekam na kartę, zobaczymy jak duet
    bank+poczta sobie z tym zadaniem poradzą ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

    ps
    przy okazji pozdrawiam pracowników poznańskiego oddziału Aliora, gdyż
    okazuje się, że czytają grupę ;-D

  • 18. Data: 2009-04-24 19:50:20
    Od: Piotr Gralak <g...@g...pl>

    RobertS napisał(a):

    > dodam też, że pracownik Aliora potwierdza dane zawarte w oświadczenie
    > więc proszę ściemy nie wpisywać!

    każdy średnio kumaty pracownik kadr powinien takiego potwierdzacza
    spuścić na drzewo, czyż nie?

    PG

  • 19. Data: 2009-04-24 20:04:53
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Fri, 24 Apr 2009 21:50:20 +0200, Piotr Gralak napisał(a):

    > każdy średnio kumaty pracownik kadr powinien takiego potwierdzacza
    > spuścić na drzewo, czyż nie?

    Chyba że pracownik, który wie co robi zapamięta i uprzedzi kadrową, że
    mogą dzwonić z banku.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    http://olgierd.bblog.pl [Lege Artis]

  • 20. Data: 2009-04-24 21:21:08
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Olgierd pisze:
    > Chyba że pracownik, który wie co robi zapamięta i uprzedzi kadrową, że
    > mogą dzwonić z banku.

    Jesteś pewien, że takie "uprzedzenie" ze strony pracownika jest
    wystarczające do tego aby przekazać pewne, dosyć istotne dane,
    całkowicie nieznajomej osobie przez telefon ?

    --
    Mithos