  • 1. Data: 2006-12-20 09:36:15
    Temat: kk Citi - pozytywnie
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    tym razem dobrze o Citi ;-)

    w styczniu 2007 minie 12 m-cy jak posiadam kk Citi-BP
    oplata za karte to 85zl rocznie, troche duzo wiec poprosilem
    o mozliwosc jej zniesienia

    dzisiaj zadzwonila do mnie z banku mila pani i powiedziala, ze nie ma
    problemu - za kolejny rok nie zaplace i dozywotnio zniesie mi oplate za
    karte pod warunkiem, ze bede mial obroty na poziomie 2400 zl ROCZNIE
    czyli jedynie 200zl miesiecznie

    ww. warunki + mozliwosc wykonywania bezplatnych przelewow z rachunkow
    karty + punkty w programie BP powoduja, ze jest to bdb karta

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 2. Data: 2006-12-20 09:44:39
    Temat: Re: kk Citi - pozytywnie
    Od: "Mithos" <f...@a...pl>

    RobertS wrote:
    > ww. warunki + mozliwosc wykonywania bezplatnych przelewow z
    > rachunkow
    > karty + punkty w programie BP powoduja, ze jest to bdb karta

    Ja tez mialem wystapic o karte BP ale sie zorientowalem, ze ostatnio
    na BP tankowalem w czerwcu, bo w mojej okolicy BP nie ma, a na trasie
    ktora czesto jezdze poza miasto rowniez nie ma BP tam gdzie zwykle
    robie przystanki, wiec zdecydowalem sie na "zwykla" VISE. Wypelnilem
    jakies papiery i teraz czekam czy mi karta przyjdzie czy nie.

    Ogolnie odnioslem wrazenie ze Citi jest duzo bardziej liberalne i
    elastyczne niz inne banki.

    Pani przez telefon poinformowala mnie, ze wystarczy iz bede mial
    dochody w wysokosci 800zl brutto, w dodatku nie musze przedstawiac
    zadnych zaswiadczen, bo starczy moje oswiadczenie. Nijak sie to ma do
    tego co jest na www.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 3. Data: 2006-12-20 10:12:53
    Od: "Robcio" <r...@i...pl>

    szkoda ze nie ma takich kart do zbierania mil w miles&more

  • 4. Data: 2006-12-20 10:14:38
    Od: RobertS <r...@x...pl>

> [...]
    > przystanki, wiec zdecydowalem sie na "zwykla" VISE. Wypelnilem jakies
    > papiery i teraz czekam czy mi karta przyjdzie czy nie.

    No przeciez nie musisz tankowac na BP zeby z tej karty korzystac. Kazde
    wydane 5zl to 1 pkt w programie PartnerClub. Dostaje punkty glownie za
    przelewy z rachunku karty. Na BP rowniez rzadko tankuje, jezdze tam
    glownie po to, zeby nagrody za ww. punkty odebrac i wtedy (kurtuazyjnie)
    tankuje za 20zl ;-))

> [...]
    > w wysokosci 800zl brutto, w dodatku nie musze przedstawiac zadnych
    > zaswiadczen, bo starczy moje oswiadczenie. Nijak sie to ma do tego co

    nie trzeba zaswiadczen, dokladnie tak, ale w tym wypadku nie mozna
    liczyc na jakis gigantyczny limit

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 5. Data: 2006-12-20 10:22:38
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    > szkoda ze nie ma takich kart do zbierania mil w miles&more

    jest taka karta, chyba Pekao ja wydaje, ale ZTCP to sporo kosztuje

    kiedys mi przeslali nawet propozycje takiej karty, ale zobaczylem TOiP i
    wyrzucilem do kosza

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 6. Data: 2006-12-20 10:23:36
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...pulapka.org.pl>

    On Wed, 20 Dec 2006 10:44:39 +0100, "Mithos" <f...@a...pl> wrote:

    >Ja tez mialem wystapic o karte BP ale sie zorientowalem, ze ostatnio
    >na BP tankowalem w czerwcu, bo w mojej okolicy BP nie ma, a na trasie
    >ktora czesto jezdze poza miasto rowniez nie ma BP tam gdzie zwykle
    LOL. A po co Ci stacja BP do szczęścia? Punkty lecą za zwykłe
    transakcje, możesz je wymienić znp. na bony gotówkowe do Media marktu.
    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ http://trzypion.oldfield.org.pl/fotki/Ponidzie_2006/

  • 7. Data: 2006-12-20 10:25:34
    Od: "Mithos" <f...@a...pl>

    Adam Płaszczyca wrote:
    > LOL. A po co Ci stacja BP do szczęścia? Punkty lecą za zwykłe
    > transakcje, możesz je wymienić znp. na bony gotówkowe do Media
    > marktu.

    Miedzy innimi po to aby sobie wyrobic karte BP Partenr Club :)

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 8. Data: 2006-12-20 10:32:27
    Od: "Mithos" <f...@a...pl>

    RobertS wrote:
> [...]
    > glownie za przelewy z rachunku karty. Na BP rowniez rzadko tankuje,
    > jezdze tam glownie po to, zeby nagrody za ww. punkty odebrac i wtedy

    No tak ale to troche malo tych punktow zbiore.

    > nie trzeba zaswiadczen, dokladnie tak, ale w tym wypadku nie mozna
    > liczyc na jakis gigantyczny limit

    Ale ja nie potrzebuje takiego limitu zebym sobie kupil nowe auto w
    salonie :)

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 9. Data: 2006-12-20 10:34:30
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    > Miedzy innimi po to aby sobie wyrobic karte BP Partenr Club :)

    ale po co ci ta karta? kk BP rowniez sluzy do zbierania punktow w tym
    programie, wiec mozesz nia i placic i zbierac punkty ;-))

    jezeli masz jeszcze taka mozliwosc to popros o wyrobienie kk w wersji
    BP, nic nie stracisz a zyskasz punkty, ktore beda sie naliczaly
    praktycznie za nic (nie bedziesz musial robic nic wiecej tylko dokonywac
    platnosci lub przelewow ta karta)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 10. Data: 2006-12-20 10:35:49
    Od: "Robcio" <r...@i...pl>

    Użytkownik "RobertS" <r...@x...pl> napisał w wiadomości

    > jest taka karta, chyba Pekao ja wydaje, ale ZTCP to sporo kosztuje
    >
    > kiedys mi przeslali nawet propozycje takiej karty, ale zobaczylem TOiP i
    > wyrzucilem do kosza

    no wlasnie droga jak cholera :)
    jest teraz jeszcze dinners club - ale kosztuje chyba 300zl rocznie i nie ma
    mil za kase wydana na stacja benzynowych