  • 11. Data: 2006-12-20 10:42:25
    Temat: Re: kk Citi - pozytywnie
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    > no wlasnie droga jak cholera :)
    > jest teraz jeszcze dinners club - ale kosztuje chyba 300zl rocznie i nie ma
    > mil za kase wydana na stacja benzynowych

    takie cos rowniez kiedys dostalem

    1. DC nie wszedzie jest akceptowana
    2. droga jak diabli (ale niby prestizowa)
    3. brak mil za zakupy na stacjach benzynowych po prostu mnie osmieszyly,
    ciekawe czy naliczaja punkty za tankowanie np. na stacji kerfura?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 12. Data: 2006-12-20 10:44:29
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    > No tak ale to troche malo tych punktow zbiore.
    to ile zbierzesz zalezy od obrotow na rachunku karty, mozesz nigdy na BP
    nie zatankowac...a przez rok zawsze na jakiegos pluszaka sie zbierze, no
    chyba ze masz zamiar schowac karte do klasera ;-)

    ;-))

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 13. Data: 2006-12-20 10:50:35
    Od: "Mithos" <f...@a...pl>

    RobertS wrote:
> [...]
    > BP nie zatankowac...a przez rok zawsze na jakiegos pluszaka sie
    > zbierze, no chyba ze masz zamiar schowac karte do klasera ;-)

    No tak ale ja mam inne karty, na ktore tez robie zakupy. Citi
    planowalem dopiero na wiosne ale zaoferowali za free to wzialem
    wczesniej.

    ps. Ktos ma doswiadczanie z wypowiadaniem umowy KK w mBanku ?

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 14. Data: 2006-12-20 10:53:01
    Od: "Mithos" <f...@a...pl>

    RobertS wrote:
    > ale po co ci ta karta? kk BP rowniez sluzy do zbierania punktow w
    > tym
    > programie, wiec mozesz nia i placic i zbierac punkty ;-))

    Tym niemniej w moim przypadku wydaje mi sie, ze zbiore tych punktow na
    tyle malo, ze mi sie to do niczego nie przyda. Co niby dostane za 2
    tys punktow rocznie ?

    Poza tym ja nie jestem zarejestrowany w programie partnerskim BP.

    > jezeli masz jeszcze taka mozliwosc to popros o wyrobienie kk w
    > wersji
    > BP, nic nie stracisz a zyskasz punkty, ktore beda sie naliczaly
    > praktycznie za nic (nie bedziesz musial robic nic wiecej tylko
    > dokonywac platnosci lub przelewow ta karta)

    Poczatkowo tak wlasnie chcialem zrobic ale zrezygnowalem :)

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 15. Data: 2006-12-20 11:06:20
    Od: RobertS <r...@x...pl>

> [...]
    > punktow rocznie ?
    >
    > Poza tym ja nie jestem zarejestrowany w programie partnerskim BP.
    jak odbierzesz karte to juz bedziesz, dostaniesz tez od razu 1000 pkt
    na start

    ale nie namawiam, bo jeszcze ktos pomysli, ze jestem agitator i mam w
    tym jakis interes...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 16. Data: 2006-12-20 11:06:44
    Od: "sumi" <W...@p...onet.SPAM.pl>

    "Mithos" wrote in message

    > ps. Ktos ma doswiadczanie z wypowiadaniem umowy KK w mBanku ?

    wypełnić i wysłać - sami skasują ją i nie bedziesz już jej widział po
    zalogowaniu się
    http://www.mbank.com.pl/download/pdf/wypowiedzenie_u
    mowy_o_karte_kred.pdf

    --
    pozdrawiam - Mirek
    http://kredytbankowy.com

  • 17. Data: 2006-12-20 11:33:56
    Od: "Rafał J. Czekała" <r...@g...com>

    "RobertS" <r...@x...pl> napisał w wiadomości
    > [...]
    > dzisiaj zadzwonila do mnie z banku mila pani i powiedziala, ze nie ma
    > problemu - za kolejny rok nie zaplace i dozywotnio zniesie mi oplate za
    > karte pod warunkiem, ze bede mial obroty na poziomie 2400 zl ROCZNIE czyli
    > jedynie 200zl miesiecznie
    > [...]

    Poważnie? wow!
    Na pewno nie powiedziała 24 000 ROCZNIE?
    To byłaby to rewelacja na rynku...
    Nie wierzę...
    Ale jeśli potwierdzisz - grzeję do Citi po kartę ;D

    RJCz

  • 18. Data: 2006-12-20 11:37:13
    Od: RobertS <r...@x...pl>

> [...]
    > To byłaby to rewelacja na rynku...
    > Nie wierzę...
    > Ale jeśli potwierdzisz - grzeję do Citi po kartę ;D

    również się zdziwiłem i dlatego zapytałem 2x, na pewno jest to 200 zł
    miesiecznie = 2400 zł rocznie

    czyli mozna powiedziec, ze mam karte Citi dozywotnio gratis ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 19. Data: 2006-12-20 12:44:01
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "RobertS" <r...@x...pl> napisał w
    wiadomości news:emb7a2$f8l$1@node5.news.atman.pl...

    > czyli mozna powiedziec, ze mam karte Citi dozywotnio gratis ;-)

    Można jedynie powiedzieć, że tak powiedziała panienka w citifonie.
    ;-)

    marekz

  • 20. Data: 2006-12-20 12:48:41
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    > Można jedynie powiedzieć, że tak powiedziała panienka w citifonie.
    > ;-)
    >
    > marekz

    a co mialem sie domagac jakiegos cyrografu na pismie?
    na razie jeszcze nie mialem z Citi negatywnych doswiadczen wiec
    przyjmuje za pewnik to co mi powiedzieli...

    --
    pozdrawiam
    RobertS