  • 31. Data: 2007-01-04 11:59:49
    Temat: Re: kk Citi - pozytywnie
    Od: krzysn <k...@c...pl>

    RobertS napisał(a):
> [...]
    > papierowego potwierdzenia (będę miał ku temu powody).
    >
    > I jeszcze ciekawostka. Poprosiłem o czasowe zwiększenie limitu kk w
    > Citi. Od ręki (telefonicznie) dostałem 25% więcej - sprawa załatwiona w
    > 3 minuty. Zadnych wnioskow, zaswiadczen itp. I limit rowniez zostal
    > uaktualniony od reki.
    >
    > Nie zamawialem, ale przeslali mi papierowe potwierdzenie ww. czynnosci.
    > Otrzymalem je w dniu, w ktorym wyzszy limit mi sie juz konczyl ;-))
    >
    > Bank na medal
    > Poczta Polska - no comments, list szedl 2 tygodnie...

    Dołączam sie do grupy osób bardzo zadowolonych z kk citi. Juz sie na
    grupie dwa razy pochwalilem, ale co mi tam: jako pracownik uniwersytetu
    dostalem kk bez zaswiadczenia o zarobkach a teraz, po 4 latach mam juz
    golda i karte dodatkowa dla zony, obie za darmo na zawsze. Limit
    zwiekszalem tymczasowo rowniez bez problemu, od reki. Uslugi na bardzo
    wysokim poziomie. A jesli dodac do tego 50 zl wygranych na loterii citi :-)
    Jedyny problem to comiesieczna splata za karte :-)
    A konkretnie chodzi o koniecznosc pamietania o zdefiniowaniu przelewu,
    konto osobiste mam w innym banku. Fajna bylaby mozliwosc splaty karty
    np. poleceniem zaplaty. Nie znam sie, moze to niemozliwe do realizacji...

    Pozdrawiam, krzysn

  • 32. Data: 2007-01-04 13:33:36
    Od: "xXx" <n...@o...pl>

    > No tak ale to troche malo tych punktow zbiore.

    Jeśli używasz tej karty to na pewno na coś uzbierasz. Za samo wydanie tej karty
    dają 1000 punktów na początek. Ja też tam nie tankuję , jedynie jeżdżę w środy
    na myjnię bo mają za 10 zł i wtedy 30 punktów dodatkowo. Po roku czasu mam już
    kilka tysięcy punktówy, co wystarczy np na wyrzynarkę albo szlifierkę black and
    decker lub inne konkretne rzeczy.

  • 33. Data: 2007-01-04 15:44:26
    Od: Piotr Gralak <g...@p...onet.pl>

    On Thu, 04 Jan 2007 12:59:49 +0100, krzysn <k...@c...pl> wrote:

    >A konkretnie chodzi o koniecznosc pamietania o zdefiniowaniu przelewu,
    >konto osobiste mam w innym banku. Fajna bylaby mozliwosc splaty karty
    >np. poleceniem zaplaty. Nie znam sie, moze to niemozliwe do realizacji...

    To Jak najbardziej działa w Citi. Sam tak spłacam - 100% zadłużenia
    idzie poleceniem zapłaty z innego banku.
    Tylko Citek się tym nie chwali nigdzie, bo to nie bardzo w jego
    interesie leży :)
    Ale jak zadzwonisz to ci przyślą do wypełnienia papierki i wszystko
    załatwisz.

    PG