  • 21. Data: 2007-01-20 17:50:10
    Temat: Re: kk bez dochodow (praca na czarno)
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "Przemysław Kowalik" <p...@A...pl> wrote in message
    news:eot1h5$i37$1@inews.gazeta.pl...

    > Nie przesadzaj. Uważasz, że taniej jest pójść do lombardu?

    Uważam, że taniej jest zarządzać mądrze własnym budżetem.
    Jak już rzeczywiście trzeba wziąć kredyt, to przy takich dochodach lepiej go
    nie brać, bo się go nigdy nie spłaci, bo nie ma z czego, a jak już musi, to
    to ostatnią rzecz jaką można zrobić z karta to wziąć na nią kredyt na 29%
    albo i więcej.

  • 22. Data: 2007-01-20 17:51:49
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "RobertS" <r...@x...pl> wrote in message

    > kk jest po to, aby z niej korzystac ;-))

    KK jest instrumentem płatniczym do wydawania pieniędzy, a nie źródłem
    dodatkowych pieniędzy.
    Dopóki się tego nie zrozumie, to lepiej karty nie brać, Taki jeden Jb już
    tu na tej grupie narzekał, że musiał do Anglii na zmywaki jechać, bo głupi
    bank chciał od niego pieniądze, a on nie miał.

  • 23. Data: 2007-01-20 19:00:23
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>

    Dnia 2007-01-20 18:50, witek stwierdził, że:
    > to ostatnią rzecz jaką można zrobić z karta to wziąć na nią kredyt na 29%
    > albo i więcej.

    Rozwiniesz to 29% w kontekście ustawy antylichwiarskiej?

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 24. Data: 2007-01-21 23:02:21
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Użytkownik witek napisał:
> [...]

    > to ostatnią rzecz jaką można zrobić z karta to wziąć na nią kredyt na 29%

    Ja mam na karcie 15%, a mógłbym mieć jeszcze mniej, tylko nie chce mi
    się zmieniać. Jak Twoja karta ma takie oprocentowanie, to współczuję!

    Przemek

  • 25. Data: 2007-01-21 23:04:58
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Użytkownik witek napisał:
> [...]
    > tu na tej grupie narzekał, że musiał do Anglii na zmywaki jechać, bo głupi
    > bank chciał od niego pieniądze, a on nie miał.

    Ech, ja wielokrotnie korzystałem z oprocentowanego kredytu na kartach i
    jakoś nie zbankrutowałem.

    Przemek

  • 26. Data: 2007-01-21 23:11:21
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "Przemysław Kowalik" <p...@A...pl> wrote in message >

    > Ja mam na karcie 15%, a mógłbym mieć jeszcze mniej, tylko nie chce mi się
    > zmieniać. Jak Twoja karta ma takie oprocentowanie, to współczuję!

    Moja ma 12%, ale i tak musiłabym być idiota, żeby wypłacać z niej gotówkę,
    skoro kredyt moge dostać na kilka procent.

    I sprawdź, czy te 15% obowiązuje równiez na wypłaty gotówkowe, a nie na
    transakcje bezgotówkowe.

  • 27. Data: 2007-01-21 23:12:51
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "Przemysław Kowalik" <p...@A...pl> wrote in message >
    > Ech, ja wielokrotnie korzystałem z oprocentowanego kredytu na kartach i
    > jakoś nie zbankrutowałem.

    Nie taniej było wziąć kredyt lub otowrzyc linię kredytową w banku na
    znacznie niższy procent?
    Zbankrutować nie zbankrutujesz, ale rozrzucasz pieniądze, które można było
    zaoszczędzić.
    Albo masz ich za dużo i ci zwisa, albo jesteś nierozsądny w wydawaniu kasy.

  • 28. Data: 2007-01-22 14:14:23
    Od: Mateusz Papiernik <m...@m...net>

    witek napisał(a):
    > KK jest instrumentem płatniczym do wydawania pieniędzy,

    To jezeli "szybka" linia kredytowa na KK nie jest istotna, a wrecz wg
    Ciebie nie powinno sie z niej korzystac, to jakie widzisz przewagi KK
    nad zwykla karta debetowa? Zalozmy przypadek plaskiej (niewypuklej) KK
    wzgledem plaskiej KD, lub wypuklej KK wzgledem wypuklej KD. Trudno mi
    znalezc pomysl, co mozna KK a nie mozna KD. Oswiec mnie :)

    --
    Mateusz Papiernik, Maticomp Webdesign
    m...@m...net, http://www.maticomp.net