  • 1. Data: 2008-08-07 06:37:25
    Temat: kk bzwbk i spłata
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    wczoraj przed południem spłaciłem karte z konta bzwbk - dziś wpłaty jeszcze nie
    ma
    przecież to powinno być online !
    normalnie to wieczorem juz było zaksięgowane
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2008-08-07 07:59:04
    Temat: Re: kk bzwbk i spłata
    Od: PINOL <p...@p...KOSZ.pl>

    gasper pisze:
> [...]
    > jeszcze nie ma
    > przecież to powinno być online !
    > normalnie to wieczorem juz było zaksięgowane
    Mam to samo, niestety, ten bank juz tak poprostu ma.

    --
    PINOL

  • 3. Data: 2008-08-07 08:17:04
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > przecież to powinno być online !
    > normalnie to wieczorem juz było zaksięgowane
    > Pozdrawiam
    wplata jest ksiegowana on-line, nie widac tego tylko w podgladzie, niestety,
    ale ten bank tak ma i trzeba sie przyzwyczaic

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 4. Data: 2008-08-07 08:32:20
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    Użytkownik "PINOL" <p...@p...KOSZ.pl> napisał w wiadomości
    > Mam to samo, niestety, ten bank juz tak poprostu ma.

    no ale do tej pory po kilku godzinach księgowali - dziś już mija doba
    co za Cyrk ;)
    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2008-08-07 09:15:11
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Thu, 07 Aug 2008 10:32:20 +0200, gasper napisał(a):

    > no ale do tej pory po kilku godzinach księgowali - dziś już mija doba co
    > za Cyrk

    Jeśli nie wyszło porannym Eliksirem to IMHO nie weszło popołudniowym. Tak
    w BZ chyba jest.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 6. Data: 2008-08-07 09:24:55
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 7 Sie, 11:15, Olgierd <n...@r...org> wrote:

    > Jeśli nie wyszło porannym Eliksirem to IMHO nie weszło popołudniowym. Tak
    > w BZ chyba jest.

    on robil przelew wewnetrzny

  • 7. Data: 2008-08-07 09:32:14
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Thu, 07 Aug 2008 02:24:55 -0700, krzysztofsf napisał(a):

    > on robil przelew wewnetrzny

    Aha, to przepraszam, ja płacę przelewem z mBanka.

  • 8. Data: 2008-08-07 10:09:02
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    Użytkownik "krzysztofsf" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    >on robil przelew wewnetrzny

    dokładnie - kasa znikła od razu i nigdzie sie nie pojawiła do tej pory

  • 9. Data: 2008-08-07 20:40:25
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

    Użytkownik "RobertS" <b...@p...pl> napisał w wiadomości

    > wplata jest ksiegowana on-line, nie widac tego tylko w podgladzie,
    > niestety, ale ten bank tak ma i trzeba sie przyzwyczaic

    To może zrób test i kup coś kartą zasiloną w ten sposób, szybko zmienisz
    zdanie.

  • 10. Data: 2008-08-08 05:39:53
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > To może zrób test i kup coś kartą zasiloną w ten sposób, szybko
    > zmienisz zdanie.

    nie musze robic testu, juz nie raz tak kupowalem i wszystko bylo ok,
    identycznie jest w citi - tam po wykonaniu przelewu nie widac operacji w
    historii, ale dostepne srodki ulegaja zwiekszeniu o odpowiednia kwote

    --
    pozdrawiam
    RobertS