  • 41. Data: 2007-07-22 11:34:17
    Temat: Re: kk citi - wyciagi - dlugie
    Od: Pete <n...@n...com>

    Adam Płaszczyca pisze:

    > Pekao S.A> usilnie chciało jakąś kasę, pomimo pokazania im papieru, na
    > którym oni sami stwierdzili brak zobowiązań.

    Ale odsetki chcieli czy jakąś zaległość?
    Zobowiązania mogą się przecież pojawić po wygenerowaniu jakiegoś papieru.

    --
    Pete

  • 42. Data: 2007-07-22 12:00:18
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Sun, 22 Jul 2007 13:34:17 +0200, Pete <n...@n...com> wrote:

    >Ale odsetki chcieli czy jakąś zaległość?
    >Zobowiązania mogą się przecież pojawić po wygenerowaniu jakiegoś papieru.

    Nie mogą. To było po wypowiedzeniu umowy. Nie ma umowy - nie ma
    podstawy do zobowiązań.
    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl GG: 3524356

  • 43. Data: 2007-07-22 12:19:56
    Od: "Krzysztofsf " <k...@W...gazeta.pl>

    Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl> napisał(a):

    > Nie mogą. To było po wypowiedzeniu umowy. Nie ma umowy - nie ma
    > podstawy do zobowiązań.

    Zalezy umowa czego.

    W przypadku KK jest jakis okres, gdy moga przyjmowac platnosci na jej konto i
    wymagac uregulowania.

    Tak jak iles miesiecy po smierci meza, dziecko moze isc na jego "konto".

  • 44. Data: 2007-07-22 12:42:43
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Sun, 22 Jul 2007 12:19:56 +0000 (UTC), "Krzysztofsf "
    <k...@W...gazeta.pl> wrote:

    >Zalezy umowa czego.
    >
    >W przypadku KK jest jakis okres, gdy moga przyjmowac platnosci na jej konto i
    >wymagac uregulowania.

    Owszem, ale musi być taki okres zastrzezony w umowie. Jeśli po
    upłynięciu tegoż ex-klient otrzymuje od banku zaświoadczenei, że umowa
    została rozwiązana, a wszelkei z niej wynikające zobowiązania
    spełnione, to nowych zobowiązań nei będzie.
    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl GG: 3524356

  • 45. Data: 2007-07-22 20:36:28
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    MK pisze:

    > A probowales? W Millennium wystarczylo, w Raiffeisenie nie.

    W Raiffeisenie jest tak, bo ostatnio przerabiałem, że jeżeli masz wyciąg
    oryginalny to wystarczy jeden ostatni a jeżeli elektroniczny i
    wydrukowany to 3 ostatnie.

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 46. Data: 2007-07-22 20:45:15
    Od: "Krzysztofsf " <k...@W...gazeta.pl>

> [...]

    > została rozwiązana, a wszelkei z niej wynikające zobowiązania
    > spełnione, to nowych zobowiązań nei będzie.

    Zapewne.
    Banki maja specyficzne podejscie do klienta, terminow i jego pieniedzy.
    Niedawno slyszalem, jak jednemu starszemu panu, wyjasniano w banku, ze jego lokata
    nieodnawialna,(o ktorej tajakby zapomnial - to jest myslal, ze lezy i sie mnozy) po
    zakonczeniu okresu, na jaki byla ulokowana, wrocila na zamkniete konto bankowe,
    "otworzyla je" a nastepnie oplaty za konto zaczely ja zjadac.

    Naturalnie, logiczne byloby powiadomienie klienta, ze zakonczyl sie termin lokaty,
    jest ona na koncie technicznym i co zyczy sobie dalej - ale wtedy nie byloby
    powyzszego zarobku.

    Banki......

  • 47. Data: 2007-07-23 06:30:29
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Sun, 22 Jul 2007 20:45:15 +0000 (UTC), "Krzysztofsf "
    <k...@W...gazeta.pl> wrote:

> [...]
    >jest ona na koncie technicznym i co zyczy sobie dalej - ale wtedy nie byloby

    Pytanie co było w umowie. Jesli w umowie nei było nic na ten temat, to
    opłaty zostały pobrane bezprawnie...

    Niemniej, wracając do meritum - jak się ma na papierze, to można coś
    udowodnić. Wyciąg elektroniczny jest funta kłaków nie wart, bo kazdy
    prawnik podważy go, jako dowód w sądzie.
    --
    ___________ (R)
    ___________/ GG: 3524356

  • 48. Data: 2007-07-23 06:51:18
    Od: "Krzysztofsf " <k...@W...gazeta.pl>

> [...]

    > udowodnić. Wyciąg elektroniczny jest funta kłaków nie wart, bo kazdy
    > prawnik podważy go, jako dowód w sądzie.

    Jestem podobnego zdania - dokumenty cyfrowe, bez podpisu elektronicznego sa
    dokumentami pomocniczymi, na podstawie ktorych mozna jedynie wnioskowac, ze
    takie dane znajduja sie w banku.

    jesli bank w miedzyczasie wykonal jakies operacje zmieniajace stan rzeczy (np.
    naprostowal omylkowe zaksiegowanie srodkow) i podaje inne dane, to dokument
    elektroniczny bez podpisu cyfrowego w konfrontacji z aktualnymi wydrukami nie
    bedzie mial znaczenia.

  • 49. Data: 2007-07-23 09:42:34
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Mon, 23 Jul 2007 06:51:18 +0000 (UTC), "Krzysztofsf "
    <k...@W...gazeta.pl> wrote:

> [...]
    >elektroniczny bez podpisu cyfrowego w konfrontacji z aktualnymi wydrukami nie

    Teotytycznie w banku powinny być ślady takiej operacji. Lecz między
    powinny być, a są jest drobna różnica.
    --
    ___________/ GG: 3524356

  • 50. Data: 2007-07-23 15:43:34
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Dnia Mon, 23 Jul 2007 11:42:34 +0200, Adam Płaszczyca napisał(a):

    > Teotytycznie w banku powinny być ślady takiej operacji. Lecz między
    > powinny być, a są jest drobna różnica.

    Nawet jeżeli są, to bank niekoniecznie musi się takimi śladami chcieć
    dzielić.

    p. m.