  • 1. Data: 2005-10-11 19:38:48
    Temat: kk citibanku
    Od: "jura" <j...@w...pl>

    Może mnie ktoś uświadomić jakie jest oprocentowanie na karcie silver Citi
    Banku - 25,80 % czy 37,80 %.Właśnie stałem się jej posiadaczem.
    Jakie są Wasze opinie na temat tych kart.

  • 2. Data: 2005-10-11 20:21:42
    Temat: Re: kk citibanku
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    jura napisał(a):

    > Jakie są Wasze opinie na temat tych kart.

    Bardzo dobra i fajna karta, ktora mozna miec zawsze za friko.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 3. Data: 2005-10-11 20:22:56
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "jura" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Może mnie ktoś uświadomić jakie jest oprocentowanie na karcie silver Citi
    > Banku - 25,80 % czy 37,80 %.Właśnie stałem się jej posiadaczem.

    To biedaku podpisales umowe na karte, i nawet jej nie przeczytales?
    Wspólczuje ...

    Hint: Citibank posiada strony internetowe. Moze je nawet potrafisz znalezc i
    sam sobie na pytanie odpowiedziec ...

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 4. Data: 2005-10-11 20:36:24
    Od: maho <m...@p...net>

    Mithos wrote:

    > Bardzo dobra i fajna karta, ktora mozna miec zawsze za friko.

    Nie zawsze. Trzeba pamiętać o tym żeby robić ruchy pozorowane rezygnacji
    z karty conajmniej miesiąc przed końcem ważności karty :)

    pozdrav

    maHo

  • 5. Data: 2005-10-11 20:43:24
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    2005-10-11 22:36- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    maho, gdy pisał(a):

    > Nie zawsze. Trzeba pamiętać o tym żeby robić ruchy pozorowane rezygnacji
    > z karty conajmniej miesiąc przed końcem ważności karty :)

    Jeżeli ruchy te czyni się starannie, to Citi bywa skłonne do
    zobowiązania sę, że karta będzie odnawiana za darmo ad usrandum (co nie
    wpływa na opłaty ubezpieczeniowe)

    --
    **** yayco (yayco2@_tnij_gmail.com) ****
    **** ****

  • 6. Data: 2005-10-11 21:04:28
    Od: maho <m...@p...net>

    yayco wrote:
> [...]
    >

    > Jeżeli ruchy te czyni się starannie, to Citi bywa skłonne do
    > zobowiązania sę, że karta będzie odnawiana za darmo ad usrandum (co nie

    No spróbuję za rok bez 2 miesięcy (jak znowu nie zapomnę :) )

    pozdrav

    maHo

  • 7. Data: 2005-10-11 22:44:13
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    jura wrote:
    > Może mnie ktoś uświadomić jakie jest oprocentowanie na karcie silver
    > Citi Banku - 25,80 % czy 37,80 %.Właśnie stałem się jej posiadaczem.
    > Jakie są Wasze opinie na temat tych kart.

    karta fajna
    Oprocentowanie zmniejszone - to wyzsze dotyczy zaciagnietego wczesniej
    kredytu.

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || http://PRNews.pl
    Wiadomości, artykuły, przegląd prasy, plotki...

  • 8. Data: 2005-10-15 09:05:10
    Od: Misztal <p...@n...pl>

    Mithos napisał(a):

    > Bardzo dobra i fajna karta, ktora mozna miec zawsze za friko.

    Przy okazji zapytam.
    Są jakies konkretne korzyści z przejścia z Silvera na Golda oprócz 5
    sekund chwały bycia 'dzianym facetem' przy kasie ?
    Czy Są gdzies jakies porównania?
    TIA.

  • 9. Data: 2005-10-15 19:54:23
    Od: "rsa127" <r...@p...onet.pl>

    > Są jakies konkretne korzyści z przejścia z Silvera na Golda oprócz 5
    > sekund chwały bycia 'dzianym facetem' przy kasie ?
    > Czy Są gdzies jakies porównania?
    > TIA.

    Np. niższe oprocentowanie oraz w wielu sklepach większe rabaty niż dla
    silvera.

  • 10. Data: 2005-10-17 07:48:17
    Od: "Marcin" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    jura <j...@w...pl> napisał(a):
    > Jakie są Wasze opinie na temat tych kart.

    Teoretycznie wydaje sie zupelnie nieatrakcyjna, ale w praktyce jest lepiej.
    Tzn. rzeczywiscie mozna ja miec za darmo (nawet nie placic tych ukrytych
    6,50zl miesiecznie), ale wiaze sie to z corocznym dzwonieniem i pozorowaniem
    rezygnacji... niestety.
    Bank jest elastyczny jesli chodzi o naliczanie kar, jesli jest to "wypadek",
    a nie notoryczna sytuacja, to takie oplaty sa anulowane.

    Duzym MINUSEM jest to, ze zagranica karta ta jest sporo drozsza niz karty
    konkurencji (np. mbank czy bph). Kursy, po ktorych citi przelicza transakcje,
    sa naprawde kiepskie.
    Ja karty tej nie uzywam nigdy poza PL.