  • 11. Data: 2005-10-17 08:11:52
    Temat: Re: kk citibanku
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    2005-10-17 09:48- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    Marcin, gdy pisał(a):

    > Teoretycznie wydaje sie zupelnie nieatrakcyjna, ale w praktyce jest lepiej.
    > Tzn. rzeczywiscie mozna ja miec za darmo (nawet nie placic tych ukrytych
    > 6,50zl miesiecznie), ale wiaze sie to z corocznym dzwonieniem i pozorowaniem
    > rezygnacji... niestety.
    > Bank jest elastyczny jesli chodzi o naliczanie kar, jesli jest to "wypadek",
    > a nie notoryczna sytuacja, to takie oplaty sa anulowane.
    >
    > Duzym MINUSEM jest to, ze zagranica karta ta jest sporo drozsza niz karty
    > konkurencji (np. mbank czy bph). Kursy, po ktorych citi przelicza transakcje,
> [...]
    Visa Citi jest rozliczana w dolarach (zjawisko dawniej powszechne, dziś
    coraz rzadziej na naszym rynku spotykane). W konsekwencji w strefie euro
    jest droższa, natomiast w USA (itp.) tańsza niż karty rozliczane w euro.

    --
    **** yayco (yayco2@_tnij_gmail.com) ****
    **** ****

  • 12. Data: 2005-10-17 18:03:32
    Od: "rsa127" <r...@p...onet.pl>

    > Visa Citi jest rozliczana w dolarach (zjawisko dawniej powszechne, dziś
    > coraz rzadziej na naszym rynku spotykane). W konsekwencji w strefie euro
    > jest droższa, natomiast w USA (itp.) tańsza niż karty rozliczane w euro.

    Nie ma znaczenia. Citi stosuje oddzielną tabelę kursów dla transakcji
    kartowych. Nie ma wtedy znaczenia czy transakcja jest przeliczana na Euro
    czy USD. Stosowany jest kurs danej waluty.

  • 13. Data: 2005-10-18 11:38:08
    Od: " " <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > Nie ma znaczenia. Citi stosuje oddzielną tabelę kursów dla transakcji
    > kartowych. Nie ma wtedy znaczenia czy transakcja jest przeliczana na Euro
    > czy USD. Stosowany jest kurs danej waluty.

    Nie wiem jak dokladnie rozlicza karciane transakcje Citi, ale juz
    kilkakrotnie kupowalem tego samego dnia roznymi kartami (nie zawsze
    transakcje byly rozliczane dokladnie tego samego dnia, ale nie zauwazylem tez
    znacznych skokow kursu w obrebie tych 1-2 dni). Kupowalem i w strefie euro i
    poza. I zawsze moja mastercard Citibanku wypadala znacznie gorzej niz
    mastercard BPH, czy Visa mBanku. O ile pomiedzy BPH a mBankiem roznica byla
    niewielka, o tyle Citi bardzo odstawal.
    Teraz poza PL nie uzywam nigdy Citi.

  • 14. Data: 2005-10-18 12:23:38
    Od: "Grzes" <p...@S...o2.pl>

    Użytkownik "yayco" <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com> napisał w wiadomości
    > 2005-10-17 09:48- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    > Marcin, gdy pisał(a):

    Witam

    może ktoś ma sposób na to aby złożyc wniosek o nową KK przez internet, tak
    aby karta była bezpłatnie wydana i żeby nie płacić tego ubezpieczenia 6,50
    miesięcznie. Jak ich podejść żeby zrezygnować z ubezpieczenia, na infolinii
    citi mówią że nie można.

    Grześ