  • 11. Data: 2010-02-25 14:28:08
    Temat: Re: kk i paypass w Polbanku?!
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Paypass jest to bezużyteczny bajer z którego na pewno zrezygnuje w
    > następnym roku . Szkoda mi 15 zł na opłatę roczną skoro praktycznie
    > dalej nie ma gdzie nią płacić .

    dokładnie, te 15 zł można lepiej "zainwestować"

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 12. Data: 2010-02-25 23:02:51
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    > dokładnie, te 15 zł można lepiej "zainwestować"

    Ja tam nie narzekam. Place ja w internecie, o ile transakcja nie przekracza
    50 pln. Nie musze sie obawiac, ze jak dane wyciekna to zrobia mu duze kuku
    :). Do tego moge placic w sklepiku, ktory mam w biurowcu, moge poprosic
    kogos zeby mi cos kupil, daje karte i juz :).

    MK

  • 13. Data: 2010-02-26 12:24:20
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 25 Feb 2010 13:36:18 +0100, RobertS napisał(a):

    > ale ta polityka nie zachęca do korzystania z paypassa...

    Na razie nie ma za bardzo gdzie korzystać, więc po co niby ma zachęcać ;)

    Xenocide

  • 14. Data: 2010-03-01 09:25:45
    Od: Erazmus <j...@g...com>

    On 25 Lut, 10:02, RobertS <b...@x...pl> wrote:
    > czy transakcje wykonane paypassem wliczają się do limitu (36) transakcji
    > zwalniających z oplaty za kk?

    Informacja potwierdzona przez mojego bankiera - tylko transakcje kartą
    główna wliczają się do limitu 36 transakcji.

    --
    pozdrawiam,
    Erazmus