  • 1. Data: 2007-01-07 11:37:01
    Temat: kk ikea..!!
    Od: szogun11 <s...@w...pl>

    witam,

    dzisiaj odwiedzilem ikea, byla promocja kart kredytowych, wypisalem
    wniosek i zarazem umowe, umowe dostalem, bez sprawdzania bez niczego,
    tylko Pani skserowala dowod i prawo jazdy i kazala czekac az karta
    przyjdzie..!! zapytala tylko czy mam 18 lat i stale dochody i nic
    wiecej!! wie ktos cos na ten temat!!!

    jak zaplace chociaz raz to karta po wydaniu to zaprosza mnie na obiad do
    ikea za free!!

    wiecie cos na ten temat??

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2007-01-07 11:59:12
    Temat: Re: kk ikea..!!
    Od: _stefan <p...@g...wytnij.com>

    Dnia Sun, 07 Jan 2007 12:37:01 +0100, szogun11 napisał(a):

> [...]
    > wiecej!! wie ktos cos na ten temat!!!
    >
    > jak zaplace chociaz raz to karta po wydaniu to zaprosza mnie na obiad do

    Ostatnio się zatrułem tych ichnim obiadem, więc dla mnie tak karta to żadna
    rewelacja :D

  • 3. Data: 2007-01-07 12:20:10
    Od: "marcin" <m...@W...gazeta.pl>

    szogun11 <s...@w...pl> napisał(a):

> [...]
    > wiecej!! wie ktos cos na ten temat!!!
    >
    > jak zaplace chociaz raz to karta po wydaniu to zaprosza mnie na obiad do

    Heh to chyba szczescie miales.

    Ja bedąc kiedys w Ikei pytalem sie czy dostane ta ich KK -- pracuje na umowe
    zlecenie na czas nieokreslony a Pani powiedziała, że tylko umowe o prace.

    Pytam co za różnica (pracuje od kilku lat w jedym i tym samym miejscu) a
    kobieta mówi, że jak się ma umowe o prace to jest okrees wypowiedzenia.

    No i dalej jej mówie ze w mojej umowie tez jest okres wypowiedzenia

    Ona ze umowa zlecenie nie wchodzi w rachube :P

    Jak sie bede chciał zwolinic to poprostu sie zwolie i czy mam uowe o prace
    czy zlecenie do mi to jest obojetne :)

  • 4. Data: 2007-01-07 12:35:32
    Od: Jacek Popławski <j...@i...pl>

    my newsreader told me that szogun11 wrote:
    > jak zaplace chociaz raz to karta po wydaniu to zaprosza mnie na obiad do
    > ikea za free!!

    Mi dali ciastko i kawę za wypełnienie ankiety :)

  • 5. Data: 2007-01-07 12:40:13
    Od: Piotr Gralak <g...@p...onet.pl>

    On Sun, 07 Jan 2007 12:37:01 +0100, szogun11 <s...@w...pl> wrote:

> [...]
    >tylko Pani skserowala dowod i prawo jazdy i kazala czekac az karta
    >przyjdzie..!! zapytala tylko czy mam 18 lat i stale dochody i nic

    ta promocja jest już od paru miesięcy, dość często bywam w ikea i
    widzę wręcz tłumy kłębiące się przy stoisku z kartami. tłumy są
    kuszone darmowym flakonikiem w prezencie za wypełnienie wniosku :)
    z niskim limitem dają wszystkim jak leci, na dowód bez zaświadczeń.
    idą na ilość :)
    jak tak dalej pójdzie to HSBC będzie bankiem nr 1 w liczbie wydanych
    kart w PL :)

    a czy we wniosku musiałeś wypełniać szczegółowe dane na temat swoich
    dochodów i swojego pracodawcy?

    PG

  • 6. Data: 2007-01-07 12:52:54
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    marcin napisał(a):
    > Ja bedąc kiedys w Ikei pytalem sie czy dostane ta ich KK -- pracuje na umowe
    > zlecenie na czas nieokreslony a Pani powiedziała, że tylko umowe o prace.

    I co sie dziwisz ? Umowe zlecenie rozwiazuje sie z dnia na dzien.
    Pojecie "na czas nieokreslony" jest wiec tutaj wybitnie komiczne.

    > Pytam co za różnica (pracuje od kilku lat w jedym i tym samym miejscu) a
    > kobieta mówi, że jak się ma umowe o prace to jest okrees wypowiedzenia.

    Kobieta miala racje.

    > Ona ze umowa zlecenie nie wchodzi w rachube :P

    I slusznie, bo pracownikow powinno sie zatrudniac na umowe o prace, a
    nie na umowy cywilno-prawne.

    > Jak sie bede chciał zwolinic to poprostu sie zwolie i czy mam uowe o prace
    > czy zlecenie do mi to jest obojetne :)

    Tak ci sie tylko wydaje, polecam poczytac sobie o umowach o prace i
    umowach cywilno prawnych, bo kiedys obudzisz sie z reka w nocniku.
    Zostaniesz zwolniony i pewnie bardzo sie zdziwisz jak nie dostaniesz
    zasilku albo jakichs innych swiadczen (renta na ten przyklad, jak cos
    sobie zrobisz w pracy). Do stazu pracy tez sie umowa zlecenia nie liczy,
    wiec roznica jest jednak spora.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 7. Data: 2007-01-07 12:54:34
    Od: szogun11 <s...@w...pl>

    > a czy we wniosku musiałeś wypełniać szczegółowe dane na temat swoich
    > dochodów i swojego pracodawcy?
    >
    > PG

    no byly tlumy, ale co tam nie zaszkodzi miec te karte w portfelu, tak
    podawalem pracodawce i dochod i numer telefonu, ale z tego co wiem do
    kadry bez mojej zgody nie udziela zadnych informacji czy pracuje czy
    nie..!! bo byla o tym kiedys mowa u mnie w firmie..!

  • 8. Data: 2007-01-07 12:54:57
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Piotr Gralak napisał(a):
    > a czy we wniosku musiałeś wypełniać szczegółowe dane na temat swoich
    > dochodów i swojego pracodawcy?

    Ale co to za roznica ? Jesli bank nie domaga sie pisemnego zaswiadczenia
    o zatrudnieniu, to mozna tam w zasadzie wpisac co sie tylko chce, bo i
    tak nikt nie bedzie mial tego jak zweryfikowac (pracodawca nie udzieli
    informacji telefonicznej).

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 9. Data: 2007-01-07 13:06:30
    Od: Piotr Gralak <g...@p...onet.pl>

    On Sun, 07 Jan 2007 13:54:57 +0100, Mithos <f...@a...pl> wrote:

> [...]
    >o zatrudnieniu, to mozna tam w zasadzie wpisac co sie tylko chce, bo i
    >tak nikt nie bedzie mial tego jak zweryfikowac (pracodawca nie udzieli

    Pytam z czystej ciekawości.

    A z tą weryfikacją to różnie bywa. Na przykład ostatnio jak byłem w
    pewnym osiedlowym sklepie spożywczym, to przyszedł pan, powiedział że
    jest z banku xxx i chciałby sprawdzić czy taka pani tu pracuje, bo
    ubiega się u nich o pożyczkę. Powiedział to innej pani tam pracującej
    oraz przy mnie...

    PG

  • 10. Data: 2007-01-07 13:11:00
    Od: "marcin blokik" <m...@W...gazeta.pl>