  • 1. Data: 2010-03-24 21:48:56
    Temat: kk keep it simple
    Od: PP <n...@n...pl>

    mam pare pytan:

    - czy to prawda, ze to karta tylko z paskiem bez chipa?
    - jak wyglada prodcedura wydania? mozna zlozyc wniosek przez www ale
    umowe podpisac w oddziale czy tylko kurier (pani na infolinii mowila, ze
    tylko kurier i ze daje mu sie ksero dowodu i zaswiadczenie o dochodach,
    co niezbyt mi sie podoba :((
    - czy dla karty przez net widac blokady, czy tylko rozliczone
    transakcje? czy przez net mozna zmieniac dzienne limity autoryzacyjne?
    - na jaka kwote jest oswiadczenie o bankowym tytule egzekucyjnym w umowie?

  • 2. Data: 2010-03-24 22:00:35
    Temat: Re: kk keep it simple
    Od: PP <n...@n...pl>

    i jeszcze jedno - czy to karta wypukla czy nie?

  • 3. Data: 2010-03-24 23:48:52
    Od: Peet <w...@a...com>

    On 2010-03-24 23:00, PP wrote:
    > i jeszcze jedno - czy to karta wypukla czy nie?
    Wypukła.

  • 4. Data: 2010-03-25 08:24:43
    Od: paranoix <p...@o...pl>

    W dniu 2010-03-24 22:48, PP pisze:
    > mam pare pytan:
    >
    > - czy to prawda, ze to karta tylko z paskiem bez chipa?

    Prawda

  • 5. Data: 2010-03-25 18:13:10
    Od: "Krzysiek Z." <t...@w...pl>

    Użytkownik "PP" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
    > mam pare pytan:
    >
    > - czy to prawda, ze to karta tylko z paskiem bez chipa?

    prawda

> [...]
    > podpisac w oddziale czy tylko kurier (pani na infolinii mowila, ze tylko
    > kurier i ze daje mu sie ksero dowodu i zaswiadczenie o dochodach, co

    wypełniłem wniosek w necie.
    po kilku dniach zadzwonił konsultant - wszystko ustaliliśmy przez telefon.
    kurier przywiózł kartę i umowę - podpisałem umowę i wziąłem kartę.
    nie musisz dawać żadnego ksera dowodu kurierowi, powiedz, że nie masz i
    potem doślesz scan mailem (ja tak zrobiłem).

    > - czy dla karty przez net widac blokady, czy tylko rozliczone transakcje?

    widać jedno i drugie. blokady pojawiają się przeważnie tego samego dnia,
    chyba że jest weekend.

    > czy przez net mozna zmieniac dzienne limity autoryzacyjne?

    nie

    > - na jaka kwote jest oswiadczenie o bankowym tytule egzekucyjnym w umowie?

    nie wiem :)

    Pozdrawiam
    Krzysiek Z.

  • 6. Data: 2010-03-25 22:42:19
    Od: PP <n...@n...pl>

    > wype?ni?em wniosek w necie.
    > po kilku dniach zadzwoni? konsultant - wszystko ustalili?my przez telefon.
    > kurier przywi?z? kart? i umow? - podpisa?em umow? i wzi??em kart?.
    > nie musisz dawa? ?adnego ksera dowodu kurierowi, powiedz, ?e nie masz i
    > potem do?lesz scan mailem (ja tak zrobi?em).

    a zaswiadczenie o dochodach musiales dawac, dosylac scan mailem?

    kurier zostawia ci druga kopie umowy, czy po przetworzeniu umowy w opern
    finance, dopiero open finance wysyla ci twoja kopie?

    > wida? jedno i drugie. blokady pojawiaj? si? przewa?nie tego samego dnia,
    > chyba ?e jest weekend.

    czyli to nie jest poglad od razu tylko z opoznieniem?

    > nie

    szkoda :(

    > nie wiem :)

    czy moglbys zerknac co ci wpisali w umowie?

    dzieki

  • 7. Data: 2010-03-25 22:43:10
    Od: PP <n...@n...pl>

    > U?ytkownik "PP"<n...@n...pl> napisa? w wiadomo?ci

    > prawda

    i tak sie zastanawiam, czy przy probie placenia ta karta, nawet rezerowo
    zagranica, nie beda krzywo patrzec na brak chipa? jakos to dziwne, ze
    jakis bank dzis wydaje karte i wciaz bez chipa :(

  • 8. Data: 2010-03-26 00:29:34
    Od: "P." <u...@g...SKASUJ-TO.pl>

    PP <n...@n...pl> napisał(a):

    > i tak sie zastanawiam, czy przy probie placenia ta karta, nawet rezerowo
    >
    > zagranica, nie beda krzywo patrzec na brak chipa?

    Nie powinni, karty bez chipa są wciąż bardzo rozpowszechnione (np. w USA).

  • 9. Data: 2010-03-26 21:32:07
    Od: "Krzysiek Z." <t...@w...pl>

    > a zaswiadczenie o dochodach musiales dawac, dosylac scan mailem?

    wogóle nie musiałem, może dlatego że miałem/mam u nich lokaty

    > kurier zostawia ci druga kopie umowy, czy po przetworzeniu umowy w opern
    > finance, dopiero open finance wysyla ci twoja kopie?

    zostawił

    > czyli to nie jest poglad od razu tylko z opoznieniem?

    tak, ale niewielkim

    > czy moglbys zerknac co ci wpisali w umowie?

    14000 przy limicie 7000

    Pozdrawiam
    Krzysiek

  • 10. Data: 2010-03-26 21:45:35
    Od: "Bogdan B." <g...@r...pl>

    W dniu 2010-03-26 22:32, Krzysiek Z. pisze:

    > zostawił

    To w takim razie załapałeś się na inną procedurę.
    Mnie kurier przywiózł umowy bez podpisu przedstawiciela banku.
    Zabrał obie kopie.