  • 1. Data: 2008-04-05 20:01:53
    Temat: kk mille i odsetki
    Od: Ra <w@stopce>

    miałem chyba chwilę słabości bo postanowiłem użyć w końcu kk mille i jak
    zwykle w przypadku mille problemy

    - 25 luty dzień spłaty kart, zapomniałem zasilić konta i ściągneła się
    tylko kwota min (automatyczna spłata)
    - 29 luty odsetki karne

    - 25 marzec spłata karty 100%
    - 31 marzec odsetki i to nie wiem za co, byłem pewien że 25 wszystko się
    spłaci. Nie ma przecież jakiegoś rozróżnienia zaległych płatności.
    Oczywiście reklamacje mi odrzucili podając linka do regulaminu.
    Oświećcie mnie czy się mylę bo jak do tej pory zawsze spłacałem na czas

  • 2. Data: 2008-04-05 20:19:16
    Temat: Re: kk mille i odsetki
    Od: "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl>

    Użytkownik "Ra" <w@stopce> napisał w wiadomości
> [...]
    > Oczywiście reklamacje mi odrzucili podając linka do regulaminu. Oświećcie
    > mnie czy się mylę bo jak do tej pory zawsze spłacałem na czas

    Jeśli nie spłaciłeś karty najpóźniej 1 marca, to to co zostało z
    poprzedniego cyklu rozliczeniowego nadal do 25 marca, czyli do dnia spłaty
    było oprocentowane. Po tego rodzaju incedencie jak miałeś, powinieneś
    natychmiast po doliczeniu odsetek 29 lutego spłacić je (splacają się w
    pierwszej kolejności) oraz resztę niespłaconego salda z lutego.

    Naturalnie mimo, iż tego nie zrobiłeś, marcowe transakcje nie utraciły
    grace-periodu.

    marekz

  • 3. Data: 2008-04-05 21:45:51
    Od: Ra <w@stopce>

    MarekZ pisze:
> [...]
    > powinieneś natychmiast po doliczeniu odsetek 29 lutego spłacić je
    > (splacają się w pierwszej kolejności) oraz resztę niespłaconego salda z
    tak wiem że pownienem ale to groszowe dosłownie kwoty były więc
    odpuściłem. pytanie czy 31 marca powinny się naliczyć odsetki czy nie bo
    to już wpadnie chyba do rozliczenia kwietniowego i końca tego nie widzę ;)

  • 4. Data: 2008-04-05 21:49:47
    Od: "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl>

    > tak wiem że pownienem ale to groszowe dosłownie kwoty były więc
    > odpuściłem. pytanie czy 31 marca powinny się naliczyć odsetki czy nie bo
    > to już wpadnie chyba do rozliczenia kwietniowego i końca tego nie widzę ;)

    Tak jak to opisałeś 31 marca powinny się naliczyc odsetki, natomiast 30
    kwietnia już nie powinny, o ile 25 marca spłaciłeś całość wyciągu. Te
    doliczone odsetki nie są oprocentowane (mają swój grace period).

    Zwróć jedynie uwagę, że po takim incydencie nie da się spłacić bieżącego
    wyciągu nie spłacając tych poprzednich. Czyli gdybyś konsekwentnie nie
    spłacał tych kilku groszy zaległości, wszystkie transakcje bieżące traciłyby
    swój grace period i byłyby oprocentowane.

    marekz