  • 1. Data: 2006-08-23 16:00:22
    Temat: kk money.pl
    Od: j...@w...pl

    Jakie są Wasze opinie o tej karcie. Ma jakieś szczególne pozytywy.

  • 2. Data: 2006-08-23 16:16:56
    Temat: Re: kk money.pl
    Od: "zycie_po_zyciu" <z...@g...pl>

    > Jakie są Wasze opinie o tej karcie. Ma jakieś szczególne pozytywy.

    Może być za friko na zawsze, i to przy spełnieniu śmiechu wartego warunku.

  • 3. Data: 2006-08-23 17:37:46
    Temat: Re: Re: kk money.pl
    Od: sunwick <s...@W...op.pl>

    >Może być za friko na zawsze, i to przy spełnieniu śmiechu wartego warunku.

    ja juz 2 razy o nia wystepowalem i 2 razy odmowili mi, podejrzewam ze
    przyczyna moze byc umowa o prace na czas okreslony :( nie chca
    oczywiscie powiedziec z jakiego powodu nie dadza;/
    nie wnikaja ze mam oszczednosci w bz wbk i to nie najmniejsze :]

  • 4. Data: 2006-08-23 18:14:15
    Od: "gregoryj" <g...@o...pl>

    j...@w...pl wrote:
    > Jakie są Wasze opinie o tej karcie. Ma jakieś szczególne pozytywy.

    ja mam ta karte od mca i jestem zadowolony jak narazie :-) tam gdzie
    stanowiska maja pinpady to autoryzacja jest pinem, raz (na okolo 15
    razy) dopiero sie spotkalem ze autoryzacja bylem podpisem (bo niebylo
    klawiaturki).

    chodza sluchy, na tym forum i nie tylko, ze sa problemy czasami (albo
    czesto) z autoryzacja zagranica. chodzi o rozwiazanie chipowe w tej
    karcie (moze jest lekko niestandardowe)
    ale mnie to akurat nie dotyczy bo na wojaze zagraniczne mam amexa.

    i chyba narazie jedyna karta na polskim rynku ktora moze byc bezplatna
    dozywotnio pod bardzo latwym do spelnienia warunkiem, a nie jakies
    horrendalne wymogi kilkanascie tysiecy obrotu na rok.
    jesli ktos splaca w 100% tak jak ja to ideal, chociaz dla tych co nie
    splacaja to tez nie jest zle, ale przez pierwsze trzy mce bo
    oprocentowanie wtedy jest 0%.

    i nastepna sprawa ktora akurat mnie bardzo cieszy, to mozliwosc
    przelewow z karty na dowolne konto za 3 zlote, traktowane jako operacja
    bezgotowkowa. wreszcie nie bede placil za debety miesiecznie po
    kilkanascie - kilkadziesiat zlotych.

    pozdr
    thegreg

  • 5. Data: 2006-08-23 20:35:47
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik "zycie_po_zyciu" <z...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Może być za friko na zawsze, i to przy spełnieniu śmiechu wartego warunku.

    Jak z ubezpieczeniem tej karty? Czy bezplatny pakiet ubezp. dziala tez dla
    transakcji w internecie?

  • 6. Data: 2006-08-23 20:51:44
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Czy dostep przez internet jest bezplatny dla tej karty? Jezeli tak to jaka
    jest jego funkcjonalnosc? Czy widac on-line splate karty zrobiona z innego
    banku, na biezaco poszczegolne transakcje itp?

  • 7. Data: 2006-08-24 05:59:13
    Od: Jurgen <J...@n...pl>

    On Wed, 23 Aug 2006 22:51:44 +0200, Krzysztof <o...@p...onet.pl> wrote:

    > Czy dostep przez internet jest bezplatny dla tej karty?

    tak

    http://dlaciebie.bzwbk.pl/12481

    --
    pozdrawiam
    Jurek

  • 8. Data: 2006-08-24 07:16:54
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    poszczegolnych blokad na rachunku nie zobaczysz, jest tylko
    informacja o zbiorczej kwocie

    mam te karte, przez pierwsze 3 m-ce oprocentowanie kredytu 0%,
    przelewy za 3zł bez wzgledu na kwote, wydanie za 0zł...czego mozna
    chciec wiecej?

    dodatkowo wystapilem o pre-paida money.pl
    idealne uzupelnienie ww. karty, polecam zwlaszcza do placenia w necie

    --
    pozdrawiam
    RobertS