  • 1. Data: 2007-05-28 18:11:32
    Temat: kk - od ile jest gold?
    Od: Marcin Kaminski <m...@g...art.pl>

    Witam

    Rozglądam się za kk w różnych bankach i mam takie pytanie: od jakiego limitu
    zaczyna się gold w poszczególnych bankach? Nie ukrywam że zależy mi na wysokim
    limicie i niskich opłatach, a goldy są zazwyczaj znacznie droższe.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2007-05-28 18:37:27
    Temat: Re: kk - od ile jest gold?
    Od: zbig <z...@p...com>

    Marcin Kaminski napisał(a):
> [...]
    > limitu zaczyna się gold w poszczególnych bankach? Nie ukrywam że zależy
    > mi na wysokim limicie i niskich opłatach, a goldy są zazwyczaj znacznie

    tu masz kartę "pycha"

    http://www.kartyonline.pl/niusy.php?id=1975

  • 3. Data: 2007-05-28 18:46:02
    Od: smE <n...@n...com>

    Dnia Mon, 28 May 2007 20:11:32 +0200, Marcin Kaminski napisał(a):

> [...]
    > zaczyna się gold w poszczególnych bankach? Nie ukrywam że zależy mi na wysokim
    > limicie i niskich opłatach, a goldy są zazwyczaj znacznie droższe.

    W Millennium AmEx gold możesz już mieć z limitem 500zł (ja mam trochę
    większy). Jak wyrabiasz kartę na podstawie wyciągów z innej to nie musisz
    przedstawiać żadnych dodatkowych papierków.
    Przedłużenie o kolejny rok to z regóły koszt 150-200zł jeśli bank nie
    zwolni cię częściowo lub całkowicie z tej opłaty za duży ruch na karcie
    (robi tak dużo banków).

  • 4. Data: 2007-05-28 18:48:35
    Od: smE <n...@n...com>

    > ... regóły ...
    przepraszam za błąd, to z nerwów :)

  • 5. Data: 2007-05-28 18:58:52
    Temat: Re: kk - od ile jest gold?ó
    Od: Marcin Kaminski <m...@g...art.pl>

    Uzytkownik smE napisal dnia 2007-05-28 20:46:

    > Przedłużenie o kolejny rok to z regóły koszt 150-200zł jeśli bank nie
    > zwolni cię częściowo lub całkowicie z tej opłaty za duży ruch na karcie
    > (robi tak dużo banków).

    Przepraszam, ale chyba źle zadałem pytanie. Interesują mnie Silvery, bo są
    tańsze. W którym banku mogę mieć najwyższy limit na silverze?

  • 6. Data: 2007-05-28 19:19:25
    Od: "Krzysztofsf " <k...@g...pl>

    Marcin Kaminski <m...@g...art.pl> napisał(a):

    > Przepraszam, ale chyba źle zadałem pytanie. Interesują mnie Silvery, bo są
    > tańsze. W którym banku mogę mieć najwyższy limit na silverze?

    visa clasic pomalowana na zloto w eurobanku - limit do 30000 - ale raczej mimo
    wszystko trzeba miec dosyc duza zdolnosc kredytowa pod to. Koszt 50 zl, na stronie
    kalkulator na jaki limit masz szanse. maksymalny powyzej 10tys zarobkow miesiecznie.

  • 7. Data: 2007-05-28 19:19:44
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Użytkownik "Marcin Kaminski" <m...@g...art.pl> napisał w
    wiadomości news:f3f8q3$7at$1@sunflower.man.poznan.pl...

    > Przepraszam, ale chyba źle zadałem pytanie. Interesują mnie Silvery, bo są
    > tańsze. W którym banku mogę mieć najwyższy limit na silverze?

    Ale jaki limit cię satysfakcjonuje. Czy standardowe 20k w większości banków
    spełnia twoje oczekiwania, czy potrzebujesz czegoś konkretniejszego?

    marekz

  • 8. Data: 2007-05-28 19:28:44
    Od: Marcin Kaminski <m...@g...art.pl>

    Uzytkownik MarekZ napisal dnia 2007-05-28 21:19:
    > Ale jaki limit cię satysfakcjonuje. Czy standardowe 20k w większości banków
    > spełnia twoje oczekiwania, czy potrzebujesz czegoś konkretniejszego?

    20k jest w porządku, jakie trzeba mieć na to zarobki? W jakim banku dają 20k silver?

    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2007-05-28 19:37:27
    Od: yayco <y...@n...pl>

    Marcin Kaminski pisze:

    > Przepraszam, ale chyba źle zadałem pytanie. Interesują mnie Silvery, bo
    > są tańsze. W którym banku mogę mieć najwyższy limit na silverze?

    A czy to koniecznie musi być Visa? Mastery mają niekiedy wyższe limity
    mimo braku żółtego, albo szarego koloru.
    Limity różne. Dla przykładu:
    Lukas - 10k
    ING - 20k
    Raiffeisen 25k

    ING jest w zasadzie bezpłatna, jeśli wydasz miesięcznie 500 złotych
    płacąc kartą.

    --

    **** Never argue with an idiot. ****
    **** They drag you down to their level ****

  • 10. Data: 2007-05-28 19:54:52
    Od: "Krzysztofsf " <k...@g...pl>

    yayco <y...@n...pl> napisał(a):

> [...]
    > ING - 20k
    > Raiffeisen 25k
    >
    > ING jest w zasadzie bezpłatna, jeśli wydasz miesięcznie 500 złotych

    Ale coby to nie bylo, to bez okreslonych zarobkow i zdolnosci kredytowej, to te
    limity sa raczej teoretyczne.
    Dlatego podalem kalkulatorek Eurobanku, ktory w miare uniwersalnie pokazuje na co
    mozna liczyc.