  • 11. Data: 2011-02-24 17:46:53
    Temat: Re: kk przeniesienie
    Od: "Bogdan B." <g...@r...pl>

    W dniu 2011-02-24 18:30, sunwick pisze:

    > dzieki za info, ale wlasnie mi cos nie pasi bo od jakichs 3 miesiecy w
    > ogole punkty payback mi nie sa naliczane za ta karte!! myslalem ze to
    > ma zwiazek z zakonczeniem umowy??

    U mnie punkty są naliczane, ostatni raz: 03.02.2011

  • 12. Data: 2011-02-24 19:00:09
    Temat: Re: Re: kk przeniesienie
    Od: sunwick <s...@W...op.pl>

    >U mnie punkty są naliczane, ostatni raz: 03.02.2011
    no to u mnie cos nie halo-od 3 miesiecy nic, ciekawe gdzie mam
    reklamowac, allegro, payback czy bzwbk? haha :)

  • 13. Data: 2011-02-24 19:58:36
    Od: Ra <t...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-02-24 17:49, q...@W...gazeta.pl pisze:

    > W citi jak wynegocjujesz zwolnienie z opłat (co jest dość łatwe) albo
    > załapiesz się na którąś z promocji to masz jedną z lepszych ofert kk na
    > rynku.

    co zależy co kto oczekuje od karty. Dla mnie poza opłacaniem rachunków i
    bardzo sporadycznie zniżkami w sklepie ta ich karty nie mają nic
    Mogła by mieć chociaż stałe zlecenie - rachunki mam co miesiąc takie same

  • 14. Data: 2011-02-24 20:40:51
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 11-02-24 15:54, xbartx pisze:

    > Na pewno w Mille powinno się udać i może w Polbanku.

    Fakt, Mille podchodzi bardzo lajtowo do przenosin. Na podstawie zwyklej
    rybki z mbanku dostalem onegdaj zlotego amexa. A i rybka mbankowa sie
    ostala.