  • 11. Data: 2009-10-21 18:35:56
    Temat: Re: kk z OF - ktoś ma?
    Od: "JanKo" <b...@m...tu>

    Agent TomekD nadaje:
    > Do tej pory nie korzystałem z KK do wypłat z bankomatów, deklaracje
    > OF brzmiały tak pięknie że dałem się nabrać :-(

    Jeśli wypłacisz poniżej 2000 zł i spłacisz dług tego samego dnia to
    koszt takiej operacji może spaść poniżej 1 zł. Jeśli to "obcy" bankomat
    to nadal się opłaca ;-)

  • 12. Data: 2009-10-21 18:57:01
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "TomekD" news:hbnj3r$cgr$1@atlantis.news.neostrada.pl

    > Masz rację.
    > Zapis w regulaminie jest tak ładnie sformułowany że umknął mojej uwadze.

    Człowiek uczy się przez całe życie - to raczej zaleta niż wada naszej
    konstrukcji :)

    > Do tej pory nie korzystałem z KK do wypłat z bankomatów, deklaracje OF
    brzmiały
    > tak pięknie że dałem się nabrać :-(

    Brać KK do wypłat z bankomatów, nawet jeżeli są darmowe to IMHO poroniony
    pomysł.
    Korzystaj z KK do płatności bezgotówkowych i w odpowiednim terminie spłacaj
    to co wydałeś - wtedy masz naprawdę fajne narzędzie w łapce! :)

  • 13. Data: 2009-10-21 19:26:43
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Ten punkt jest chyba najbardziej zastanawiający. Ktoś próbował uzyskać
    > odpowiedź co on oznacza?

    czy te 50 zł nie dotyczy ZAŚWIADCZENIA a nie samego zamknięcia karty?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 14. Data: 2009-10-21 19:29:50
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > Korzystaj z KK do płatności bezgotówkowych i w odpowiednim terminie spłacaj
    > to co wydałeś - wtedy masz naprawdę fajne narzędzie w łapce! :)

    kk i bankomaty - NIE, idealnie kiedy można ustawić limit 0 zł na wypłaty
    z bankomatu...a wracając do tematu to mnie doradca zaproponował jakiś
    absurdalnie wysoki limit; ciekawe czy faktycznie tyle mi dadzą czy może
    jak zobaczą w BIK ile mam kart (trochę się nazbierało, mam w planie
    pozamykanie większości) to może będzie to koniec kk z OF dla mnie? ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 15. Data: 2009-10-21 19:43:59
    Od: "P." <u...@g...pl>

    JanKo <b...@m...tu> napisał(a):

    > To JEST karta Getinu a i opłata identyczna.

    Czyli z tą "bezpłatną" kartą OF jest jak z Miriam - niby wszystko ładnie,
    pięknie a jak się dobrze przyjrzeć to taki ch*** ;)

  • 16. Data: 2009-10-21 21:48:21
    Od: "TomekD" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Korzystaj z KK do płatności bezgotówkowych i w odpowiednim terminie spłacaj
    > to co wydałeś - wtedy masz naprawdę fajne narzędzie w łapce! :)

    Hm, tak się składa że od lat płacę KK, spłacam ją w całości.
    W porfelu mam parę złotych na wypadek jakiegoś kataklizmu.

    Sporadycznie jednak w naszej rzeczywistości potrzebne bywa kilkaset złotych
    gotówką.
    Nie mam czasu ani ochoty pilnować salda na jakimś rachunku oprocentowanym na
    0,001% powiązanym z debetówką.
    Kawałek plastiku który umożliwiałby wypłatę kilkuset złotych z jakiegokolwiek
    bankomatu bez prowizji, z możliwością rozliczenia tych ekscesów raz w miesiącu
    bez % byłby rozwiązaniem wygodnym.
    Nie interesuje mnie jak się to nazywa, może to być KK czy nawet KKG (Karta Klubu
    Golfowego :-)
    Tylko chyba nie za bardzo bank miałby jak na mnie zarobić...
    Póki co pozostaje, jak pisał JanKo, spłacić KK od razu po wypłacie gotówki.

    TomekD

  • 17. Data: 2009-10-22 06:51:26
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Tylko chyba nie za bardzo bank miałby jak na mnie zarobić...
    > Póki co pozostaje, jak pisał JanKo, spłacić KK od razu po wypłacie gotówki.
    >
    > TomekD

    nawet jak spłacisz w dniu wypłaty to bank i tak naliczy
    odsetki....chociaż po reklamacji je oddał ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 18. Data: 2009-10-22 07:14:15
    Od: Karol S <k...@z...pl>

    RobertS pisze:

    > mi zaoferowali taką z b.wysokim (jak na mnie) limitem...zobaczymy co będzie
    > dalej, ponoć nie potrzeba żadnych zaświadczeń tylko xero dowodu osobistego

    Hmmm. Do mnie dzwonili i zaoferowali limit całe 3000. Jak spytałem czy
    nie dałoby się 5-6 to powiedzieli że nie. Gdzieś czytałem że wyliczają
    limit na podstawie lokat jakie ma się u nich założone.

    Karol

  • 19. Data: 2009-10-22 07:19:22
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Hmmm. Do mnie dzwonili i zaoferowali limit całe 3000. Jak spytałem czy
    > nie dałoby się 5-6 to powiedzieli że nie. Gdzieś czytałem że wyliczają
    > limit na podstawie lokat jakie ma się u nich założone.

    nie zdradzę żadnej tajemnicy jak się pochwalę, że mam tam lokatę na
    kwotę 13kzł (6-miesięczna, kapitalizacja codzienna), natomiast
    zaoferowali mi prawie 2x większy limit...

    a co jak ktoś ma lokatę na 100kzł? dostanie kartę z propozycją np.
    180-200kzł limitu?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 20. Data: 2009-10-22 07:49:01
    Od: paranoix <p...@o...pl>

    > a co jak ktoś ma lokatę na 100kzł? dostanie kartę z propozycją np.
    > 180-200kzł limitu?

    Raczej na połowę tego - to z własnego doświadczenia