  • 31. Data: 2009-10-22 16:15:12
    Temat: Re: kk z OF - ktoś ma?
    Od: "TomekD" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "JanKo" <b...@m...tu> napisał w wiadomości
    news:hbnka6$h2h$2@inews.gazeta.pl...

    > Jeśli wypłacisz poniżej 2000 zł i spłacisz dług tego samego dnia to koszt
    > takiej operacji może spaść poniżej 1 zł. Jeśli to "obcy" bankomat to nadal się
    > opłaca ;-)

    Eksperyment z KK OF:
    - 21.10.2009 wypłata z bankomatu 600 PLN
    - 21.10.2009 transakcja bezgotówkowa 38,09 PLN
    - 22.10.2009 spłata 600 PLN
    w tej chwili widzę na stronie:
    - 21.10.2009 wypłata z bankomatu 600 PLN
    - 21.10.2009 transakcja bezgotówkowa 38,09 PLN
    żadnej informacji o spłacie, obecny stan zadłużenia 38,09 PLN

    Ciekawe czy i w jaki sposób naliczą %...

    TomekD

  • 32. Data: 2009-10-22 18:14:45
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "TomekD" news:hbq0j1$941$1@atlantis.news.neostrada.pl

    [ciacho]

    Ale mnie nakręciłeś tym eksperymentem :] Czekam na informacje jak się sprawa
    potoczy tj. czy naliczą jakiś procent czy też nie. No bo jak nie naliczą to
    się poważnie zastanowię nad ich ofertą.

  • 33. Data: 2009-10-22 18:26:12
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > żadnej informacji o spłacie, obecny stan zadłużenia 38,09 PLN
    >
    > Ciekawe czy i w jaki sposób naliczą %...

    ano naliczą, na kolejnym zestawieniu zobaczysz odsetki

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 34. Data: 2009-10-23 05:59:20
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 22 Oct 2009 20:26:12 +0200, RobertS napisał(a):

    > ano naliczą, na kolejnym zestawieniu zobaczysz odsetki

    Też tak uważam. Nie naliczyli by tylko w przypadku, gdyby tą kk używać
    tylko do wypłat gotówki w bankomatach, czyli jest 0 pln zdłużenia
    pobieram X pln i robię przelew na rachunek karty na X pln, ewentualnie
    można odsetki dostać za ten jeden lub kilka dnia w zależności jak przelew
    dojdzie. Rozwiązanie takie sobie, może tylko powiedzmy zabezpiecza nas
    przed skimingiem, bo dorwą się wtedy do kraty banku. Mają na uwadze dosyć
    wysokie limity jakie niektórzy dostali dla tych kart, to w sumie pomysł
    raczej średni aby używać kk jako debetówki z wszystkimi bankomatami
    darmowymi, to już lepiej dbnet/nordea ;)

    --
    xbartx

  • 35. Data: 2009-10-23 07:28:54
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > pobieram X pln i robię przelew na rachunek karty na X pln, ewentualnie
    > można odsetki dostać za ten jeden lub kilka dnia w zależności jak przelew

    testowałem na sobie z kk AQ - wypłata z bankomatu 0 zł, ale oczywiscie
    naliczają odsetki

    wypłaciłem ww. kartą kasę z bankomatu (0 zł wykorzystanego limitu) i w
    ten sam dzień spłaciłem zadłużenie (przelew wewn. dotarł od razu), bank
    mimo wszystko odsetki naliczył, bo...transakcja została rozliczona
    następnego dnia; złożyłem reklamację i oddali mi te odsetki (całe 10 gr)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 36. Data: 2009-10-23 10:35:29
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    On 2009-10-22 16:39, XYZ wrote:

    > Przecież na podstawie punktu 6 mogą wypowiedzieć umowę o kartu po
    > zakończeniu lokat... Może o to w tym chodzi. Jak lokaty się będą kończyć
    > to zagrożą zerwaniem umowy o kartę, jeżeli się nie skorzysta z nowej
    > oferty lokat.
    No to oddam kartę. Nie muszę jej mieć.

    Ale rzeczywiście, może to być taki trick.

    witrak()

  • 37. Data: 2009-10-23 12:05:23
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Fri, 23 Oct 2009 09:28:54 +0200, RobertS napisał(a):

> [...]
    > mimo wszystko odsetki naliczył, bo...transakcja została rozliczona
    > następnego dnia; złożyłem reklamację i oddali mi te odsetki (całe 10 gr)

    Szkoda takiego zachodu dla wypłacania kasy z bankomatu, owszem jako
    rezerwa na nieprzewidziane sytuację to jak najbardziej. Ja mimo wszystko
    trzymałbym się z daleka, ot chociażby, od takich dziwnych zapisów o tych
    50 pln.

    --
    xbartx

  • 38. Data: 2009-10-23 20:25:04
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > rezerwa na nieprzewidziane sytuację to jak najbardziej. Ja mimo wszystko
    > trzymałbym się z daleka, ot chociażby, od takich dziwnych zapisów o tych

    no pewnie, że szkoda zachodu, ja wypłaciłem przypadkiem, bo pomyliłem
    karty...

    a odnośnie zapisów w regulaminie to zadałem doradcy, który mi kartę
    zaoferował, kilka pytań:

    1. który bank jest wydawcą tej karty?
    Wydawcą karty jest Getin Bank, natomiast rachunek i obsługa karty
    prowadzona jest przez Noble Bank, z Noble Bankiem podpisuje Pan umowę.

    ciekawa sytuacja, no nie?

    2. w jakiej sytuacji bank może pobrać 50 zł za pismo wypowiadające
    > umowę? czy występuje ona w sytuacji, gdy bank czy klient wypowiadają
    > umowę?
    Według regulaminu bank może wypowiedzieć umowę z zachowaniem
    miesięcznego okresu wypowiedzenia tylko
    z ważnych przyczyn takich jak:
    - podania przez Klienta nieprawdziwych danych,
    - zatajenia informacji mających istotny wpływ na ocenę zdolności
    kredytowej Klienta, (nie dotyczy to Pana sytuacji, ponieważ bank
    przyznał limit bez badania zdolności kredytowej)
    - braku spłaty dwóch kolejnych Kwot Minimalnych,
    - zaprzestania prowadzenia przez Bank działalności objętej niniejszym
    Regulaminem,
    - naruszenia przez Klienta postanowień Umowy lub Regulaminu.

    wniosek taki, że ryzyko naliczenia ww. opłaty (50 zł) istnieje, ale jest
    ona na tyle niewysoka, że nie biorę jej pod uwagę; jedna karta z wysokim
    limitem mi się przyda, zwłaszcza że bank nie wymaga żadnych dokumentów i
    karta jest bezpłatna bez spełniania jakichkolwiek warunków...

    zapytam jeszcze czy jeżeli to klient wypowiada umowę to bank może ww.
    naliczyć!

    3. czy będę otrzymywał papierowe zestawienia transakcji czy informacje o
    > transakcjach i spłacie znajdę w internecie (na stronie OF?)
    Będzie Pan otrzymywał papierowe zestawienia wszystkich transakcji raz
    w miesiącu. Cały czas ma Pan możliwość śledzenia wszystkich transakcji
    po zalogowaniu do strefy klienta na stronie www.keepitsimple.pl

    4. czy przelew z rachunku kk jest traktowany jak operacja gotówkowa czy
    > bezgotówkowa?
    Przelew z rachunku traktowany jest jako operacja bezgotówkowa.

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 39. Data: 2009-11-16 23:57:29
    Od: "TomekD" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> napisał w wiadomości

    > Ale mnie nakręciłeś tym eksperymentem :] Czekam na informacje jak się sprawa
    > potoczy tj. czy naliczą jakiś procent czy też nie. No bo jak nie naliczą to
    > się poważnie zastanowię nad ich ofertą.

    Przyszedł pierwszy wyciąg, wypłata gotówkowa spłacona w pełni następnego dnia -
    odsetek nie ma.
    Zobaczymy co będzie za miesiąc...

    TomekD