  • 1. Data: 2007-02-12 16:11:18
    Temat: kk z najnizszym oprocentowaniem...
    Od: "Szalony " <s...@N...gazeta.pl>

    Witam jak w temacie jaka karta u nas na rynku jest
    najtansza jesli juz nie splacimy jej w grace period
    ? Mbank ma 15% czy jakis bank ma mniejsze ? ps nie
    licze tych co maja obowiazkowe ubezpieczenie bo
    defakto to podnosi oprocentowanie ...

  • 2. Data: 2007-02-12 16:13:41
    Temat: Re: kk z najnizszym oprocentowaniem...
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 12.02.2007 Szalony <s...@N...gazeta.pl> napisał/a:
> [...]
    > ? Mbank ma 15% czy jakis bank ma mniejsze ? ps nie
    > licze tych co maja obowiazkowe ubezpieczenie bo

    Multi i Citi mają opcję rozłożenia tego na raty. Multi ma 1% prowizji i
    chyba 11% rocznie, a Citi o ile pamiętam bez prowizji, ale parę procent
    więcej. W Multi jedynie zakupy bezgotówkowe.
    --
    Samotnik

  • 3. Data: 2007-02-12 16:30:28
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    > Multi i Citi mają opcję rozłożenia tego na raty. Multi ma 1% prowizji i
    > chyba 11% rocznie, a Citi o ile pamiętam bez prowizji, ale parę procent
    > więcej. W Multi jedynie zakupy bezgotówkowe.

    Multi sie zgadza
    w Citi prowizja do 5%, kto Ci powiedzial, ze nie ma?
    w BZ WBK maja teraz promocje 9,90% (do 31.03, pozniej 14,9) i 0% prowizji
    Polbank 0% kredyt i 5% prowizja
    Millennium kredyt 13,9-16,9% i prowizja 1%
    Getin 0% kredyt i 1% prowizji za kazdy miesiac, w ktorym korzystasz z
    takiego kredytu

    RS

  • 4. Data: 2007-02-12 16:41:44
    Od: "Szalony " <s...@g...pl>

    To moze inaczej - w jakim banku dostane karte z
    najnizszym oprocentowaniem tylko na podstawie
    przeniesienia 2 kart i ich wyciagow ? mam 4 karty
    juz i gubie w tych haslach pinach itp, chce zostac
    przy 2 bo to optymalne...

  • 5. Data: 2007-02-12 16:49:20
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    Szalony napisał(a):
> [...]
    > najnizszym oprocentowaniem tylko na podstawie
    > przeniesienia 2 kart i ich wyciagow ? mam 4 karty
    > juz i gubie w tych haslach pinach itp, chce zostac

    a w ktorych bankach masz teraz karty i jakie?
    moze po prostu z dwoch z nich zrezygnuj i po klopocie...

  • 6. Data: 2007-02-12 16:59:51
    Od: "Szalony " <s...@g...pl>

    Chyba tak zrobie , ze zrezygnuje z 2,
    w sumie kredyt w karcie jest drogi a i tak z niego
    nie korzystam. Strasznie mi terdz podoba sie kk
    mastercard mistrzowska rf, ale chyba musze ich
    nastraszyc bo nie chca mi zrobic wymiany visa nowa z
    podniesieniem limitu i przeniesieniem karty z mbanku
    na mastercarda tego,tylko chca mi dac masterkarda
    bez rezygnacji z visy nowej .

  • 7. Data: 2007-02-12 20:25:53
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    BISE
    Oprocentowanie 13,75%

  • 8. Data: 2007-02-13 07:00:01
    Od: "Mithos" <f...@a...pl>

    Samotnik wrote:
    > Multi i Citi mają opcję rozłożenia tego na raty. Multi ma 1%
    > prowizji
    > i chyba 11% rocznie, a Citi o ile pamiętam bez prowizji, ale parę
    > procent więcej. W Multi jedynie zakupy bezgotówkowe.

    Citi, 0% prowizji, 9,9%, 0% za wczesniejsza splate. Ale czy tak jest w
    praktyce to nie wiem, tak mi mowil pan na infolini :)

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 9. Data: 2007-02-13 08:46:11
    Od: "Mithos" <f...@a...pl>

    RobertS wrote:
    > wyglada na to, ze jezeli sam do nich dzwonisz i chcesz taki kredyt
    > warunki jak z TOiP, a jak oni proponuja to sa lepsze

    Jest jeszcze 3 mozliwosc. Maja tam burdel i sie nie orientuja :)

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 10. Data: 2007-02-13 08:47:32
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    Mithos napisał(a):

    > Citi, 0% prowizji, 9,9%, 0% za wczesniejsza splate. Ale czy tak jest w
    > praktyce to nie wiem, tak mi mowil pan na infolini :)

    robiłem zestawienie kredytow ratalnych w rachunku kk i kolo na info Citi
    powiedzial, ze 3-5% prowizja, a oprocentowanie 9,99 (jezeli zawsze
    splacasz cale zadluzenie) lub 11,99 dla pozostalych klientow...

    wyglada na to, ze jezeli sam do nich dzwonisz i chcesz taki kredyt to