  • 1. Data: 2002-07-01 19:32:28
    Temat: klienci Inteligo
    Od: "aga" <a...@i...pl>

    Ile ich teraz jest to wiem, ale czy ktoś z Was wie jak kształtowała sie ta
    liczba od poczatku działalności Inteligo?. Potrzebuję informacji, jak
    wzrastała liczba klientów i depozytów w tym banku. Dziękuję za wszelką
    pomoc.
    Aga

  • 2. Data: 2002-07-01 19:51:00
    Temat: Re: klienci Inteligo
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    aga <a...@i...pl> wrote:

    > informacji, jak wzrastała liczba klientów i depozytów w tym banku.

    A wzrastała? ;)

  • 3. Data: 2002-07-01 20:59:45
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

> [...]
    > liczba od poczatku działalności Inteligo?. Potrzebuję informacji, jak
    > wzrastała liczba klientów i depozytów w tym banku. Dziękuję za wszelką

    O a masz w miare dokladne informacje??? :) Orpocz tego, ze ok. 150 tys
    klientow???

  • 4. Data: 2002-07-01 21:16:18
    Temat: Odp: klienci Inteligo
    Od: "aga" <a...@i...pl>

    Z początku niewatpliwie wzrastała:)
    Aga
    Użytkownik Robert <m...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:afqbrg$vpt$...@t...icpnet.pl...

  • 5. Data: 2002-07-01 21:31:49
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Z początku niewatpliwie wzrastała:)
    > Aga

    Przesledz informacje prasowe :)
    Zglos sie do konkurencji... Oni maja takie dane :)

  • 6. Data: 2002-07-01 21:44:53
    Od: "aga" <a...@i...pl>

    Własnie sledzę:), ty zapewne juz to zrobiles.
    Aga
    Użytkownik AMRA <a...@a...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:afqi02$ibo$...@n...onet.pl...

  • 7. Data: 2002-07-01 21:48:07
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Własnie sledzę:), ty zapewne juz to zrobiles.
    > Aga

    no niby mam :)

  • 8. Data: 2002-07-01 21:58:01
    Od: "aga" <a...@i...pl>

    To swietnie, ze niby masz. W takim razie niby mógłyś je udostępnic:)
    napisał:afqiuu$jv1$...@n...onet.pl...