  • 11. Data: 2005-07-30 16:58:12
    Temat: Re: kłopoty z lukas bankiem
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Sat, 30 Jul 2005 11:02:47 +0200, w <dcffn1$81a$1@news.dialog.net.pl>, "Szymon"
    <v...@w...epf.pl> napisał(-a):

    > Być może należy zmienić pakiet na PRO i płacić środkami, które się posiada.
    > Być może to by Cię ratowało od takich sytuacji. W tej chwili nie ma (i jest
    > to opinia wielu różnych "rankingów") lepszego konta na rynku. W zasadzie
    > alternatywy nie ma.

    :))) Ktoś bierze do sygnaturki ;)

  • 12. Data: 2005-07-30 17:05:46
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Fri, 29 Jul 2005 20:36:39 +0000 (UTC), w <dce40n$cfo$1@inews.gazeta.pl>, "cleo"
    <c...@g...pl> napisał(-a):

    > Mysle, ze jednak nie ma. "swoimi" bankomatami okresla bankomaty euronetu
    > zlokalizowane przy placowkach LB. Nie zmienia to faktu, ze te bankomaty sa
    > jego jak moje sa Chiny.

    Ale to nie zmienia faktu, że to są "jego" bankomaty (możesz nazwać je domowymi
    bankomatami banku). A to, że Lukas kontaktuje się z nimi off-lajnowo, to już
    wybór Lukasa. Można on-line tak jak Multibank.

    > Nie rozlicza sie z nimi online, tym tlumacza te
    > wszystkie sytuacje.

    Patrz wyżej.

    > W necie jest widoczna natychmiast, fakt (do godziny). Ale to chore, ze jak
    > mam pieniadze na koncie w piatek o 15.00, to moge z nich skorzystac (placic
    > karta, wyplacac z bankomatu) dopiero w poniedzialek o 15.00!

    No cóż, teraz wiesz jak to wygląda :) Nigdy nie używałem plaskacza Lukasa,
    widzę że mógłbym się zdziwic :))

    > Prze 10 lipca wykonalam 2 czy 3 platnosci karta, ktore byly widoczne dopiero
    > 10 lipca, tego tez dnia poszedl przelew, a ze braklo srodkow na koncie (bo
    > system wreszcie odliczyl od stanu konta zrealizowane przed 10.07 platnosci),
    > to zabraklo sordkow na koncie i bank mi je "dopozyczyl".

    Takie numery można było kiedyś zrobić również w mBanku -- ale nie przypominam
    sobie obciążenia kogoś karną opłatą.

    > Gdzie moge sie zwrocic zprosba o rozpoznanie takiej sytuacji?

    Do regulaminu konta oraz tabeli opłat.

    > Czy powiatowy urzad do spraw konkurencji (czy jakos podobnie) bedzie wlasciwy?

    Najpierw jak wyżej, potem reklamacja, potem arbiter bankowy (kaucja 50zł).

    > na jaki?

    Zależy co potrzebujesz i ile masz miesięcznie do wydania...

  • 13. Data: 2005-07-30 20:05:49
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Piotr wrote:
    > Pod tym względem Lukas jest strasznie irytujący.

    Pekao SA tak kiedys mial :) I ludzie zyli... :D

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 14. Data: 2005-07-30 20:08:52
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Szymon wrote:
    > Posiadam ekonto PRO. Mogę wybrać za darmo pieniądze w BZ WBK i
    > Euronet, co daje mi bodaj 2000 miejsc, gdzie mogę wypłacać. Swoje/nie
    > swoje nie ma znaczenia, gdy można wybrać za darmo.

    Ile? Moze od razu 5000 ;)
    Łączna liczba bankomatów: 1125
    BZ WBK: 587 Euronet: 538

> [...]
    > posiada. Być może to by Cię ratowało od takich sytuacji. W tej chwili
    > nie ma (i jest to opinia wielu różnych "rankingów") lepszego konta na

    buheheheh ;) Dobre.
    Przeczytaj jeszcze raz jego problem.
    A polega oin na tym, ze bank nie chce mu (bo ma stary system centralnmy,
    zmiana ma nastapic ponoc we wrzesniu) dac jego kasy, ktora sobie lezy na
    koncie. Dodatkowo kaza mu placic za wyplate jego pieniedzy w placowce (taki
    myk - kasa jest na koncie, ale nie mozna jej wyciagnac w zadne sposob za
    pomoca karty - czy to placac czy wyciagajac z bankomatu - ale mozna na
    podstawie dowodu w placowce...)

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 15. Data: 2005-08-01 08:51:50
    Od: "Szymon" <v...@w...epf.pl>

    Użytkownik "cleo" <c...@g...pl> napisał w wiadomości
    > W tej chwili nie ma (i jest
    >
    > Chyba zartujesz.

    Zatem podaj choć JEDEN bank spełniający kryteria podane.

  • 16. Data: 2005-08-01 08:55:55
    Od: "Szymon" <v...@w...epf.pl>

    Zauważ kolego, że prócz żalów i płaczu nikt nie był w stanie podać choć
    jednego banku, którego konto mogłoby się równać z PRO Lukasa. Chyba
    najbliższy w moim przekonaniu byłby mBank, ale tam niestety 0,5 zł za
    przelew, blisko 2x mniej % na ekoncie no i też niewątpliwie nie ma "swoich"
    bankomatów :-)

  • 17. Data: 2005-08-01 10:34:36
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Mon, 1 Aug 2005 10:55:55 +0200, w <dcko25$ees$1@news.dialog.net.pl>, "Szymon"
    <v...@w...epf.pl> napisał(-a):

    > Zauważ kolego, że prócz żalów i płaczu nikt nie był w stanie podać choć
    > jednego banku, którego konto mogłoby się równać z PRO Lukasa. Chyba

    Jest conajmniej parę kont lepszych od Lukasa -- w ogóle o jakiej jakości konta
    możesz mówić, jeżeli masz dostęp do własnej gotówki po 24h, serwis internetowy
    wygląda jak wygląda i działa jak działa, przelewu zagr. nie możesz zrobić w
    oddziale ("proszę pana, jest pan pierwszym klientem który chce coś takiego
    wykonać, ja nie wiem jak!").

    Takie cuda w takiej liczbie dyskwalifikują to konto na samym początku, a ty
    wypisujesz jakieś bajki o "najlepszym koncie".

  • 18. Data: 2005-08-01 11:44:37
    Od: "Szymon" <v...@w...epf.pl>

    Podaj proszę... jedno.

  • 19. Data: 2005-08-01 15:06:10
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Mon, 1 Aug 2005 13:44:37 +0200, w <dcl256$ltv$1@news.dialog.net.pl>, "Szymon"
    <v...@w...epf.pl> napisał(-a):

    > Podaj proszę... jedno.

    Po pierwsze zostawiaj cytaty.
    Po drugie już Multibank lepszy, nawet chyba wolałbym mBank.

  • 20. Data: 2005-08-01 18:00:46
    Od: "Szymon" <v...@w...epf.pl>

    mBank ma płatne przelewy, co go wyklucza, zaś Multi pobiera prowizję za
    prowadzenie konta. Strzelaj dalej...