  • 1. Data: 2003-04-14 12:30:26
    Temat: kolejka w PKO BP
    Od: "Robert Mucha" <r...@w...pl>

    Dlaczego w PKO sa takie straszne kolejki ?
    Jako osoba która odbiera swiadczenia z Urzedu Pracy jestem skazany na ten
    bank. Kasy podobno nie da sie prelac na konto. A wszystko przez jeden podpis
    i wedrujacy swiastek papieru z pieczatko UP i datownikiem. Co za kraj!
    Robert

  • 2. Data: 2003-04-14 12:43:13
    Temat: Re: kolejka w PKO BP
    Od: "Dave" <w...@o...pl>

    Robert Mucha wrote:
> [...]
    > ten bank. Kasy podobno nie da sie prelac na konto. A wszystko przez
    > jeden podpis i wedrujacy swiastek papieru z pieczatko UP i

    zasilki z UP mozna przelewac na konto. Nie ma z tym problemu.

    D.

  • 3. Data: 2003-04-14 12:46:34
    Od: j...@p...onet.pl

    > zasilki z UP mozna przelewac na konto. Nie ma z tym problemu.

    Oj, chyba nie wszędzie. Obiły mi się o oczy, chyba w Gazecie, narzekania na
    zmuszanie do podejmowania zasiłków w określonym banku. Wrocław.

    Jacek

  • 4. Data: 2003-04-14 12:50:02
    Od: "Robert Mucha" <r...@w...pl>

    > zasilki z UP mozna przelewac na konto. Nie ma z tym problemu.
    >
    > D.

    Fakty cznie stoi sie dwa razy z tymi samimi ludzimi w dwuch kolejkach.
    Piewszy raz w PUP jak potwierdzam odbywanie stazu i gotowosc podjecia
    zatrudnienia i drugi w banku po odbior kasy. Nastepnie i tak ide do ING, ale
    tam juz kolejek niema i obsluga super na tle PKO BP.

    Prawdopodobnie w PUPie nie chce sie nikomu wypelniac polecen przelewu...
    Bankowosc elektroniczna to w urzedach chyba niewchodzi w gre !
    Robert

  • 5. Data: 2003-04-14 12:52:40
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <g...@n...pl>

> [...]
    podpis
    > i wedrujacy swiastek papieru z pieczatko UP i datownikiem. Co za kraj!

    Ludzie, czy Wy nie przesadzacie z tymi kolejkami w PKO BP. W PKO mam konto
    od wiosny 1996, na początku w oddziale w Sokółce - nigdy tam nie czekałem
    dłużej jak 5 minut, potem w Dąbrowie Białostockiej, nigdy tam nie było
    klientów bo wszyscy miejscowi tłoczyli się w PBK lub BS. W tym czasie czasem
    bywałem w I i II oddziale w Siedlcach - kolejki max 5 minut. Od pewnego
    czasu bywam w PKO na Nowogrodzkiej i dopiero tu w Warszawie spotkałem się z
    kolejkami, ale pobiera się numerek i w międzyczasie można jeszcze coś
    zrobić. Generalnie te przesadne kolejki w PKO BP SA są raczej tworem
    wyobraźni. Myślę, że gdyby stały puste to by je zlikwidowano.

  • 6. Data: 2003-04-14 13:16:21
    Od: "Robert Mucha" <r...@w...pl>

    Użytkownik "Grzegorz Niedzwiecki" <g...@n...pl> napisał w
    wiadomości news:b7eaud$sbm$1@pippin.warman.nask.pl...

> [...]
    > zrobić. Generalnie te przesadne kolejki w PKO BP SA są raczej tworem
    > wyobraźni. Myślę, że gdyby stały puste to by je zlikwidowano.

    Stalem dzis bite 46 minut ! Kolejki byly dwie jedna specjalna z dla
    swiadczen z PUP druga dla klientow PKO BP. Ta druga byla jednak wolniejsza.
    Coz kobieta ma trudnosci z szybkim wprowadzame danych do komputera, wiem to
    innej wizyty w tym banku.
    Chodzi o oddzial w Kazimierzy Wielkiej. Radze go omijac szerokim łukiem

    Robert

  • 7. Data: 2003-04-14 13:51:02
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <g...@n...pl>

> [...]
    > innej wizyty w tym banku.
    > Chodzi o oddzial w Kazimierzy Wielkiej. Radze go omijac szerokim łukiem

    To dlaczego nie przelewają Ci do ING skoro wolisz ten banq? Wiem że w
    MOPSach i Wa-wie i na prowincji nie ma problemów z przelewami na dowolny
    rachunek. Zastanawiam się tylko dlaczego zawsze MOPSy mają konta w PBK-BPH?

  • 8. Data: 2003-04-14 14:02:34
    Od: "Robert Mucha" <r...@w...pl>

    Na tak postawione przezemnie pytanie uslyszalem: Bo sie nie przelewa ! Musi
    pan isć i osobiście odebrac.
    Robert

    Użytkownik "Grzegorz Niedzwiecki" <g...@n...pl> napisał w
    wiadomości news:b7eebt$187$1@pippin.warman.nask.pl...

  • 9. Data: 2003-04-14 14:16:48
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <g...@n...pl>

    > Na tak postawione przezemnie pytanie uslyszalem: Bo sie nie przelewa !
    Musi
    > pan isć i osobiście odebrac.

    To jakieś czeki dają, czy co?

  • 10. Data: 2003-04-14 14:19:48
    Od: "Rafal" <rafalp_pl@WON_SPAM_wp.pl>

    "Robert Mucha" <r...@w...pl> wrote in message
    > Na tak postawione przezemnie pytanie uslyszalem: Bo sie nie przelewa !
    Musi
    > pan isć i osobiście odebrac.

    To poproś żeby Ci to napisali, i ponieważ im się nie przelewa, papier i
    długopis możesz im dostarczyć osobiście własny.