  • 11. Data: 2010-01-17 09:35:25
    Temat: Re: kolejny bank nadgryza hipoteczny torcik z CHF...
    Od: "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl>

    "Paweł" <r...@1...0.0.1> wrote in message
    news:hipnjp$3s8$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > citi sie reklamuje z kosztem 0pln, poniewaz w instrukcji zalecaja
    > by wykonac przelew z opcja BEN ;) a w aliorze masz SHA za 5pln.

    Tu jest dość absurdalna sprawa. Kiedy wyslałem CHF-y (ze swojego na swoje
    konto) z Citi do Millennium z opcją SHA, zostałem obciążony na 15 zł. Kiedy
    wysłałem BEN, nic mnie to nie kosztowało.
    Od wielu miesięcy jestem w trakcie wyjaśniania tego, kto i za co obciążył
    mnie na 15 zł. Technicznie pieniądze zostały pobrane z rachunku w Citi, ale
    na podstawie obciązenia które przyszło z Mille, który to bank nie ma takiej
    opłaty w tabeli opłat.
    Citi zepchnęło sprawę na Mille które ma kłopoty z wyjasnieniem sprawy.

    MichalL

  • 12. Data: 2010-01-23 10:06:21
    Od: "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl>

    "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl> wrote in message

    > Tu jest dość absurdalna sprawa. Kiedy wyslałem CHF-y (ze swojego na swoje
    > konto) z Citi do Millennium z opcją SHA, zostałem obciążony na 15 zł.
    > Kiedy wysłałem BEN, nic mnie to nie kosztowało.

    Przepraszam za pomyłkę,
    SHA - nie ma opłaty
    OUR - 15 zł

    Pewnie z powodu problemów z opłatą w tej chwili nie ma wyboru przy
    przelewach. Jest na sztywno ustawione SHA.

    Millennium twierdzi, że oni są zarówno bankiem odbiorcą i ten nic nie
    pobiera, jak i bankiem korespondentem i ten kasuje 15 zł. Straszny bałągan i
    niekompetencja.

    MichalL