  • 1. Data: 2008-12-02 21:44:16
    Temat: kolory swinek
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Chodzi mi o rekklamę BZWBK.

    Kolory ING oraz Mille są oczywiste. A czyj ma być ten ciemnoniebieski?

    Na trzeci kolor pasowałaby mi idealnie Getinowa zieleń, ale może dlatego nie
    dali, że oni też są zieloni. Który to bank, ten ciemnoniebieski?

    mz

  • 2. Data: 2008-12-02 21:45:15
    Temat: Re: kolory swinek
    Od: "Tomek." <p...@o...pl>

    Użytkownik "MarekZ" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Na trzeci kolor pasowałaby mi idealnie Getinowa zieleń, ale może dlatego
    > nie dali, że oni też są zieloni. Który to bank, ten ciemnoniebieski?

    PKO BP?

  • 3. Data: 2008-12-02 21:47:43
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Tomek." <p...@o...pl> napisał w wiadomości

    > PKO BP?

    Ale ten bank nie jest kojarzony z wysoko oprocentowanymi lokatami. Ani PKO
    BP ani Pekao. Czyżby to kolor bez podtekstu?

    marekz

  • 4. Data: 2008-12-02 21:51:04
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "MarekZ" <m...@i...pl> writes:

> [...]
    >
    > Na trzeci kolor pasowałaby mi idealnie Getinowa zieleń, ale może
    > dlatego nie dali, że oni też są zieloni. Który to bank, ten

    Ale o co chodzi?
    KJ

  • 5. Data: 2008-12-02 22:11:32
    Od: Piotr Gralak <g...@g...pl>

    MarekZ napisał(a):
    > Użytkownik "Tomek." <p...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Ale ten bank nie jest kojarzony z wysoko oprocentowanymi lokatami. Ani
    > PKO BP ani Pekao. Czyżby to kolor bez podtekstu?
    >
    > marekz

    a moze nordea?

  • 6. Data: 2008-12-02 22:13:35
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Piotr Gralak" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

    > a moze nordea?

    Rzeczywiście, chyba masz rację. Zapomniałem o tym banku. Getinowa zieleń
    byłaby dużo bardziej czytelna.

    marekz

  • 7. Data: 2008-12-02 22:13:56
    Od: "bradley. st" <b...@g...pl>

    Nordea?

  • 8. Data: 2008-12-02 22:15:42
    Od: MariuszR <mariuszr.post@pl>

    chyba o to http://www.youtube.com/watch?v=2ToDm-XFcGg

    --
    Ogarnięcie wzrokiem przebiegu wydarzeń następuje wtedy,