  • 11. Data: 2011-11-29 21:15:59
    Temat: Re: koniec mtransferu z KK
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    michalp <m...@g...com> writes:

> [...]

    [..proszę wycinać sygnaturki...]

    > Ja widzę, tylko możliwość przelewu z konta - może mi jakąś blokadę
    > osobistą dali xD. w mBanku na 100% się nie da ;)

    A właściwie jak to się objawia w Multi? BO w mBanku nie można wybrać
    r-ku karty z listy rozwijanej (u mnie też), więc widać, że nie działa,
    a w Multi? Bo doszedłem już do pola z wpisywaniem hasła SMS i na tym
    stanąłem (nie chce mi sie tracić 5 PLN). NIe da się wybrać r-ku karty w
    Multi czy dopiero po wpisaniu SMS-a dostaje się komunikat?
    KJ

  • 12. Data: 2011-11-29 21:21:39
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "Damian News" <s...@s...net.pl> writes:

    > Witam

    [...]

    > O 14:20 jeszcze szło czyżby to był ostatni przelew z KK przez Blue Cash :)
    > To mi się udało w poniedziałek podwyższyłem limit a dzisiaj przelewek
    > :)

    No, ja miałem zamknięcie cyklu 28 ... :), dziś rano puściłem przelew.

    KJ

    "Sęk w tym, że człowiek rozumny jest statystycznie głupi" - Stanisław Lem.

  • 13. Data: 2011-11-30 19:00:12
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2011-11-29, Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> wrote:

    [...]

    > A właściwie jak to się objawia w Multi? BO w mBanku nie można wybrać
    > r-ku karty z listy rozwijanej (u mnie też),

    Ale rachunek jest widoczny? :)
    Bo wiesz, odblokować takie pole można byle firebugiem :)
    Jaja by były jakby się okazało, że blokada jest tylko client-side. ;-)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 14. Data: 2011-11-30 19:48:36
    Od: "Sinus " <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    A jak to jest w końcu z tą zmianą daty zakończenia cyklu rozliczeniowego karty
    kredytowej. Dziś próbowałem to zmienić i mLinka powiedziała że to niemożliwe
    bo z dotychczasową datą muszą być wygenerowane co najmniej 3 wyciągi.

    Moje ostatnie 2 są z 5/5/7-go - ten ostatni z racji tego że 5-ty przypadał w
    sobotę. To zgodne z regulaminem czy po prostu wykręcają się bo mają jakiś
    tabun ludzi chcących to zmieniać?

    --
    Sinus

  • 15. Data: 2011-11-30 20:12:09
    Od: osa <o...@g...pl.ee>

    W dniu 2011-11-30 20:48, Sinus pisze:
> [...]
    > bo z dotychczasową datą muszą być wygenerowane co najmniej 3 wyciągi.

    Też tak dziś usłyszałem, co jest zgodne z informacjami podawanymi tutaj
    i na forum mBanku - do zmiany daty zakończenia cyklu wymagane są 3
    wyciągi. Dla jednej z kart miałem tylko 2 wyciągi więc zmiana nie doszła
    do skutku.

    > Moje ostatnie 2 są z 5/5/7-go - ten ostatni z racji tego że 5-ty przypadał w
    > sobotę. To zgodne z regulaminem czy po prostu wykręcają się bo mają jakiś
    > tabun ludzi chcących to zmieniać?

    W regulaminie z tego co pamiętam nie ma szczegółów, a jedynie informacja
    aby dzwonić na mLinię. Zmieniłem dziś daty zakończenia z 2. na 28. dla
    trzech kart, które mają więcej niż 3 wygenerowane wyciągi. Nie było z
    tym żadnych problemów - 5 minut i GP przedłużony o prawie miesiąc ;)

  • 16. Data: 2011-11-30 20:13:26
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Wojciech Bancer <p...@p...pl> writes:

    > On 2011-11-29, Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Ale rachunek jest widoczny? :)
    Nie.
    KJ

    --
    http://sporothrix.wordpress.com/2011/01/16/usa-sie-k
    rztusza-kto-nastepny/

  • 17. Data: 2011-11-30 21:38:14
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2011-11-30, Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> wrote:

    [...]

    > Nie.

    A tymczasem w multi nadal karty mam widoczne, acz nie testowałem
    czy blokady w innym miejscu nie ma.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 18. Data: 2011-11-30 21:57:27
    Od: Bungiel <d...@g...com>

    On Nov 30, 8:00 pm, Wojciech Bancer <p...@p...pl> wrote:

    > Bo wiesz, odblokowa takie pole mo na byle firebugiem :)
    > Jaja by by y jakby si okaza o, e blokada jest tylko client-side. ;-)

    O dziwo az takimi partaczami nie sa.

  • 19. Data: 2011-11-30 22:46:04
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

> [...]

    > [...]
    >
    > A tymczasem w multi nadal karty mam widoczne, acz nie testowałem

    Ja doszedłem do pola na wpisanie hasła SMS, więc jeśli jest blokada to
    na samym końcu.
    KJ

    --
    Gdyby ktoś miał zbędny Toshiba G450 - to chętnie przejmę ;)
    ----------------

  • 20. Data: 2011-12-01 11:56:18
    Od: luc <b...@g...net>

    On 30 Lis, 23:46, k...@p...onet.pl (Kamil Jońca) wrote:

    > Ja doszedłem do pola na wpisanie hasła SMS, więc jeśli jest blokada to
    > na samym końcu.
    > KJ

    Coś mi się wydaje, że też zlikwidują to w Multibanku, bo na infolinii
    komunikat o braku dostępu do usług w nocy...

    pzdrwm
    luc

    http://?.tk - co mi w uchu siedzi...