  • 21. Data: 2011-12-01 13:39:30
    Temat: Re: koniec mtransferu z KK
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Wed, 30 Nov 2011 13:57:27 -0800 (PST), Bungiel napisał(a):

    > O dziwo az takimi partaczami nie sa.

    A wnioski kredytowe mBanku pamiętasz? ;)

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 22. Data: 2011-12-01 16:19:33
    Od: Bungiel <d...@g...com>

    On Dec 1, 2:39 pm, Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno> wrote:
    > Dnia Wed, 30 Nov 2011 13:57:27 -0800 (PST), Bungiel napisa (a):

    >  A wnioski kredytowe mBanku pami tasz? ;)

    Pamietam, ale to jednak inny kaliber :) Swoja droga odnosze wrazenie,
    ze w polskim sektorze e-bankowym tych "geniuszy" programistycznych
    jest jakos tak dziwnie duzo.
    Wczoraj udalo mi sie przywrocic poprawne wyswietlanie PDFow mbankowych
    poprzez grzebanie w ~/.fonts.conf. No ludzie, w 2011r. takie
    akrobacje? Bo jakis idioten musial koniecznie uzyc ArialMT.
    Przyklady moznaby mnozyc w nieskonczonosc...

  • 23. Data: 2011-12-01 20:16:58
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Thu, 1 Dec 2011 08:19:33 -0800 (PST), Bungiel napisał(a):

    > Wczoraj udalo mi sie przywrocic poprawne wyswietlanie PDFow mbankowych
    > poprzez grzebanie w ~/.fonts.conf. No ludzie, w 2011r. takie
    > akrobacje? Bo jakis idioten musial koniecznie uzyc ArialMT.

    A kody kreskowe masz na nich poprawne? Bo do nich też jakiejś cudacznej
    czcionki użyli.

    > Przyklady moznaby mnozyc w nieskonczonosc...

    O nieprawidłowym MIME w mailach mBanku i mojej walce z nimi mógłbym sporo
    napisać :)

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 24. Data: 2011-12-02 00:06:30
    Od: Bungiel <d...@g...com>

    On Dec 1, 9:16 pm, Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno> wrote:
    > Dnia Thu, 1 Dec 2011 08:19:33 -0800 (PST), Bungiel napisa (a):

    >  A kody kreskowe masz na nich poprawne? Bo do nich te jakiej cudacznej
    > czcionki u yli.

    A gdzie sa te kody? Mnie interesowaly tylko potwierdzenia transakcji,
    ktore wlasnie skopali przy okazji ostatniej aktualizacji, a tam kodow
    nie ma.

    >  O nieprawid owym MIME w mailach mBanku i mojej walce z nimi m g bym sporo
    > napisa :)

    Coz, u konkurencji tez szalu nie ma. Chyba wole takie drobne kwasiki
    niz przygody z odswiezaniem jak w eurobanku itp. cuda natury.

  • 25. Data: 2011-12-02 00:42:26
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Thu, 1 Dec 2011 16:06:30 -0800 (PST), Bungiel napisał(a):

    > A gdzie sa te kody? Mnie interesowaly tylko potwierdzenia transakcji,
    > ktore wlasnie skopali przy okazji ostatniej aktualizacji, a tam kodow
    > nie ma.

    We wnioskach wszelakich AFAIR.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 26. Data: 2011-12-10 10:11:21
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2011-11-30, Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> wrote:

    [...]

    > Ja doszedłem do pola na wpisanie hasła SMS, więc jeśli jest blokada to
    > na samym końcu.

    Przepraszam że odkopuję.
    Jak na razie mogę powiedzieć: #SOA1. :-)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl